Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Hilang Dua Tahun, Sheikh Baseer Terkena Sihir

8-11-2020 11:03 AM| Komen: 46

Kehilangan hampir dua tahun penyanyi Sheikh Baseer, 18, yang pernah mencipta nama menerusi program Ceria Megastar akhirnya terjawab apabila dia dikatakan terkena sihir atau ilmu hitam.

Baseer berkata, dia pulang ke hampung halamannya di Johor untuk menjalani rawatan selepas terkena sihir daripada individu yang rapat dengannya. 

Foto: IG

"Saya tak sangka di usia yang masih muda iaitu 15 tahun, ada individu yang kurang senang dan tergamak melakukan perkara terkutuk serta mengambil kesempatan terhadap saya. Dua tahun ibu bawa saya berubat dengan ramai ustaz di Johor. Entah kenapa tiba-tiba saya lupa ingatan. Rasa seperti tidak boleh berfikir dan pelbagai insiden pelik berlaku. Malah, ibu saya juga terpaksa berhenti kerja keraa perlu menjaga saya. 

"Alhamdulillah, saya kini beransur pulih dan berharap individu terbabit kembali ke pangkal jalan. Pintu taubat masih terbuka. Janganlah menganiaya saya dengan perkara yang paling keji itu," katanya. 



Menurut Baseer, dia berharap kemunculan semula dalam industri seni dapat mengembalikan zaman kegemilangannya kerana bidang muzik adalah impian sejak kecil.

"Walaupun macam-macam perkara berlaku dalam hidup, namun saya percaya Allah akan sentiasa bantu dan bersama dengan saya. Doakan semoga saya terus kuat dan sembuh sepenuhnya. Saya nak kembali menghiburkan peminat dan pencinta muzik. 

"Walaupun tempoh dua tahun terbuang begitu saja, namun saya harap siapa yang pernah menyokong saya dulu masih terus bersama menyokong karier saya," katanya. 



Dalam perkembangan lain, Baseer kini tampil dengan single terbaharu berjudul Sudahlah yang dihasilkan sepenuhnya dan bakal tampil dengan lagu berjudul Mama. -CARI

Sumber: Harian Metro

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 46
Komen

Previous : Ady Wow, Isteri Dan Anak Bongsu Positif Covid-19

Next       : Dah Tujuh Bulan Vicha Saywho Tak Jumpa Anak-Anak

Komen Terbaru

Quote mawar_pink 13-11-2020 08:54 AM
ms awal2 dia kena sihir mmg kakak dia dok update...agaknya skrg dh ok dia pon uodate la psl diri sendiri

Lain-lain Komen

Quote Tinot7 8-11-2020 11:04 AM
Semoga dipermudahkan urusan
Quote Tukul.Besi 8-11-2020 11:24 AM
Whoooooooo
Quote MinyakAngin 8-11-2020 12:13 PM
Tajamnya jawline. Jawline gini biasanya panas baran
Quote Belibis 8-11-2020 12:33 PM
Kurex rasa dia ni cenderung ke arah mana?{:thief
Quote YomiuriLandMae 8-11-2020 12:59 PM
whooareeeyussss???
Quote ReginaGeorge 8-11-2020 01:01 PM
Ramai sangat artis terkena perbuatan sihir. Persoalannya, mengapa?
Quote RatuDunia94 8-11-2020 01:02 PM
Exoticnya muka..
Quote supernaturalee 8-11-2020 01:08 PM
Buat bdn sikit2 dek
Blh jd model

Quote azimodin 8-11-2020 02:31 PM
Ada iras2 amar bangla some3
Quote Nenasketum 8-11-2020 03:31 PM
lgbt sangat ko dek, betulke sihir atau sakit lain
Quote fadz84 8-11-2020 03:34 PM
RatuDunia94 replied at 8-11-2020 01:02 PM
Exoticnya muka..

Exotic elok ke cmne tu? Ehe
Quote Tweety_Senrose 8-11-2020 03:48 PM
huduh
Quote Kerexxx 8-11-2020 03:56 PM
RatuDunia94 replied at 8-11-2020 01:02 PM
Exoticnya muka..

Kann. Ni kalau dia gumam2 geraham dia then akan nmpk kat kehujung dedua belah pipi bergerak2...
Quote minah_selekeh 8-11-2020 05:44 PM
Muda2 camni pun ada jugak yang dengki.. Tak dikenali pulak tu..
Quote lavendernovella 8-11-2020 07:42 PM
MinyakAngin: Tajamnya jawline. Jawline gini biasanya panas baran


Really? Tp suka jer jawline mcm brad pitt dan henry cavill
Quote diss69 8-11-2020 07:47 PM
Maaf nakk mokcik xkenal...
Quote kiah_mai_pulak 8-11-2020 07:48 PM
baru nk speku kena buatan orang ala2 wawa zainal.. rupanya zantannn jua.. ermmmmm buatan org jugak ni tp ermmmmm ermmmmmm ermmmmmmm
Quote freakazoid 8-11-2020 08:54 PM
nasib terkena sihir, kalau terkena sifir, jenuh la ko nak kira2 dik
Quote URUHA 8-11-2020 09:02 PM
Hamboiii tajamnya jawline! Senang nak bukak tin sardin

Lihat semua komen(46)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top