Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Mencium Seluar Dalam Isteri Akan Membuat Si Suami Lebih Sihat , Kuat Dan Awet Muda ?

6-11-2020 01:24 AM| Komen: 7




Masih ramai sebenarnya yang tidak tahu manfaat mencium seluar dalam isteri. Dalam beberapa bahasan yang dilakukan oleh menemukan bahawa suami yang gemar mencium seluar dalam isterinya akan nampak lebih sihat , kuat dan awet muda.

Nampak agak menjijikkan namun faktanya seluar dalam isteri adalah salah satu pengobatan alternatif pengobatan wajah agar nampak lebih muda dan sihat selain dari pada mampu mengawal timbulnya jerawat. Perkara ini dilakukan pada pagi hari sebelum mencuci muka atau mandi.

Ramai sebenarnya yang sudah melakukan perkara ini namun mereka malu mengakuinya disebabkan terlalu peribadi untuk dibacarakan kepada umum.

Seorang pakar mengatakan sesiapa yang mencium seluar dalam pasangannya akan mengalami sensasi yang meningkatkan ghairah seks.

Hal ini berkait kepada kejiwaan(lumrah manusia) namun efek dari perbuatan ini mampu membuat seseorang mengalami peningkatan libido tidak seperti biasa.

Maka dari itu dianjurkan kepada setiap pasangan suami isteri yang ingin melakukan hubungan intim mencium seluar dalam isteri untuk meningkatkan ghairah seks masing masing.

Mencium seluar dalam isteri mampu mempercepat detak jantung,perkara itu berpunca daripada imajinasi perilaku yang menciumnya.

Saat mengalami fasa ini detak jantung akan meningkat, sama seperti seseorang berlari 15 minit. Beberapa pakar juga menyarankan kepada pasangan agar memakai seluar dalam pasangannya.


Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
2
Terkejut
3
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
3
0
0
Komen: 7
Komen

Previous : Sebelum Pertimbang Nak Tambah Anak, Fikir Dulu 5 Perkara PENTING Ini Ya

Next       : FAKTA ! Pelukan Suami Mampu Turunkan Berat Badan Dan Kolestrol Isteri

Komen Terbaru

Quote cmf_kunyit 11-11-2020 10:07 PM
Kene plak yg berlendir..adusss..

Lain-lain Komen

Quote wnwa05 6-11-2020 02:40 AM

elok masa basah lepas peluh lagi aphdol kan tt
Quote pistolairAbah 6-11-2020 03:14 AM
baik taik bau kentut
Quote Normabaru 6-11-2020 04:02 AM
Pasangan pki underwear pasangannya? Ni nk hd sajat ke ape.. Ingt sama saiz???? Haiyoo
Quote AKAZ85 6-11-2020 10:11 AM
Ok je bau dia.. Kinky sangatttt... {:smile
Quote husna_amal 6-11-2020 11:08 AM
Saranan pakar pun macam tak betul ada ke saran pakai seluar dalam pasangan
Quote mdhelmi 6-11-2020 12:17 PM
yg percaya silakan
bg aku tapahapetah
nampak mcm artikel syok sendiri
pakar celah mana pon xtau
Quote cmf_kunyit 11-11-2020 10:07 PM
Kene plak yg berlendir..adusss..

Lihat semua komen(7)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top