Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Wanita Diikat & Dibakar Kekasih Hidup-hidup Sebab Enggan Gugur Kandungan

3-11-2020 12:01 PM Komen: 16
Wanita hamil maut dibakar hidup-hidup dipercayai oleh kekasih selepas enggan menggugurkan kandungannya.

Ellen Priscila Ferreira da Silva, 24, yang hamil empat bulan dibakar di dalam kereta dinaiki bersama Ely Carlos dos Santos, 39.


Kredit foto: The Sun/Newsflash

The Sun melaporkan, kejadian berlaku di Sao Paulo, Brazil, di mana polis percaya mangsa masih hidup ketika mereka diikat sebelum kereta disimbah petrol dan dibakar.

Identiti mangsa yang rentung dikenal pasti selepas keluarga mengecam kereta berkenaan yang juga milik ibu Ellen.

Berikutan itu, polis menahan empat suspek iaitu tiga lelaki berusia 19, 35 dan 38, serta wanita berusia 36 tahun.

Wanita dan lelaki berusia 19 tahun terbabit mengakui perbuatan mereka, namun dua lagi menafikan pembabitan mereka dalam kejadian.


Ely Carlos dos Santos
Kredit foto: The Sun/Newsflash

Menurut polis yang mengetuai siasatan kejadian, Paulo de Tars berkata, Ellen menjalin hubungan dengan salah seorang suspek yang sudah berkahwin hingga hamil.

Polis sedang menyiasat motif pembunuhan itu sama ada berpunca akibat Ellen dan Eli berhutang dengan pengedar dadah dan tidak menolak kemungkinan Ellen enggan menggugurkan kandungannya.

Difahamkan, suspek utama kejadian dipercayai lelaki berusia 38 tahun yang juga kekasih Ellen.

Dia pada mulanya mendakwa turut diserang dan berpura-pura pengsan bagi mengelak dibakar hidup-hidup, namun menukar kenyataannya dengan mengaku mereka cerita serta mencederakan diri sendiri di bawah pengaruh dadah.

Dia juga mengakui mengenali kedua-dua mangsa terbabit. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
0
0
Komen: 16
Komen

Anda Mungkin Meminati

Alya Iman Hilang Arah Sejak Bapa Meninggal
Ben Ali, Nadiyah Shahab Diiktiraf Antara Individu Paling Berjaya Di Malaysia
Padan Muka! Nak Sangat Tengok Orang 'Main' Dalam Kereta
'Terliur' Tengok Pesakit TB Di ICU
Nad Zainal Hamil Anak Kedua
Setahun Sakit Tekak, Rupanya Lintah Gergasi Melekat Di Trakea
"Kenapa Ramai Pertikai Hotel 'Cina' Yang Saya Reviu?" - Hana Azraa
Sheryl Shazwanie Kurangkan Cerita Tentang Cinta, Baru Sedar Ramai Menyampah
PENTING! Ibu Baru Bersalin Kena Pilih Seluar Dalam Yang Betul, Kalau Tak Nanti Luka Lambat Baik
GEMPAR! Kajian Terbaharu Temui Virus COVID-19 Mungkin Boleh Sebabkan Diabetes Jenis 1
Ular Sawa Batik Seberat 220KG Jadi Haiwan Peliharaan Lelaki Dari Pulau Pinang Ini
Aaron Aziz Tunjuk 'Baki' Dalam Akaun - "Artis Pun Manusia Biasa"
Buat Laporan Polis Suami Sorok Kepala Botak
Tak Tahan Ditegur Ibu Bapa, Remaja Maut Minum Racun
Bukan Perempuan Murahan, Scha Elinnea Tak Jenis Senang Diajak Ke Ranjang
Afieq Shazwan Layan Peminat Macam Kekasih
Lima Tahun Buka, Nina Iskandar Dah Kembali Bertudung?
Anakku Bukan Anakku - Lelaki Kantoikan Isteri Curang Masa 'Baby Shower'
Anak Aamir Khan Dedah Pernah Jadi Mangsa Dera Seksual
Azza Elite Meniaga Di Lokasi Shooting, Tak Apa Ke?
Takut Lockdown, Mak Ayah Serbu Kedai Permainan Sampai Licin Hadiah Krismas
Ramai Rider Hantar Barang Meninggal Akibat Keletihan Kerja Berlebihan
"Maaf Jika Saya Menyinggung Perasaan Umat Islam, Agong" - Majikan Pukul Pekerja
'Troll Malaysia Mengarut' - #IsraelKoyak Dengan Tentera Bawang?
Bayi Enam Bulan Tak Sengaja Dicucuk Vaksin Covid-19
Israel bekalkan vaksin 'tidak digunakan' kepada rakyat Palestin
'Ketuk Pintu Rumah Ke Rumah, Siap Dengan Picagari & Jarum' - KJ
PU Rahmat Dilabel Ustaz Dajjal Sebab Sokong Vaksin

Komen Terbaru

Quote poruman 3-11-2020 11:21 PM
gugur kandungan tu sma mcm bunuh anak dah...hati binatang betul

Lain-lain Komen

Quote Kurex 3-11-2020 12:05 PM
Pompuan macam kau boleh cari yg lagi hensemmmm. Ni jantan berkerak versi brazil yg kau nak...

Semoga jadi pontianak & hantui jantan ni dalam penjara.

Aku kalau bab gugur anak ni memang sensitip
Quote obria 3-11-2020 12:25 PM
kejamnya....
Anak dalam perut tu anak ko kut
Quote husna_amal 3-11-2020 12:57 PM
Kat brazil ni kes jenayah bunuh2 ni dah jadi biasa.
Quote exclusive_vvip 3-11-2020 01:07 PM
Ellen n Ely tu terbakar bersama2..kawan mendadih ke apa kot..baca kat versi omputih, wife suspek pun tengah pregnant..pastu suspek tu siap comfort kan mak si Ellen jugak lepas polis confirmkan mayat Ellen..
Quote suzycutegal 3-11-2020 01:34 PM
Kejamnyaaaa dah kenapa??
Quote ultra78 3-11-2020 01:36 PM
Oh..bukan di india
Quote dudaberhias 3-11-2020 01:44 PM
cikki tu lawa...
jejan tu hauk hodoh, taktau la dia takut sebab anak tu bakal rhoper dia ke macam mana sebab memang hauk pun rupa jejan tu...
Quote Suchi 3-11-2020 01:50 PM
Kejam, bunuh 2 nyawa.

Sama macam kat indon, yg tu perut dah besar rasanya dlm 6-7 bulan.
Pakwe hanat dia g ikat dan campak hidup2 dlm sungai.
Jahat gilerr.

Moga dapat pembalasan yg setimpal, manusia camni tak layak hidup pun.
Quote Suchi 3-11-2020 01:52 PM
dudaberhias replied at 3-11-2020 01:44 PM
cikki tu lawa...
jejan tu hauk hodoh, taktau la dia takut sebab anak tu bakal rhoper dia ke macam m ...

Yg gambo tu bukan suspek kan? Cer baca bebetul. Rasanya hat tu pun mati juga. Nama suspek semua tak disebut.
Quote dudaberhias 3-11-2020 01:54 PM
Suchi replied at 3-11-2020 01:52 PM
Yg gambo tu bukan suspek kan? Cer baca bebetul. Rasanya hat tu pun mati juga. Nama suspek semua ta ...

oh ye kaka... dah la iols baca 5 kali dah tapi masih susah nak hadam yang mana suspek yang mana mangsa... choiii! ini semua salah cek non dan adik dia

#larisambilrasadiritaksalah
Quote mamajawie 3-11-2020 02:25 PM
jantan rupa cam bangla ni si mati pilih untuk membirah??salah awok la membirah banyak jantan..
Quote kroit92 3-11-2020 06:27 PM
Suchi replied at 3-11-2020 01:50 PM
Kejam, bunuh 2 nyawa.

Sama macam kat indon, yg tu perut dah besar rasanya dlm 6-7 bulan.

kejamnya..
Quote xy_daen 3-11-2020 07:10 PM
Korang ni jenis baca sebaris ayat terus reply ke?
Quote faraway1 3-11-2020 07:17 PM
Pernah tengok movie Brazil,
Pemandu train ni buat pregnant gf, suruh gugur tak mau sebab dia ada anak dan bini.

So satu hari lelaki ni bawa gf dia jejalan, pergi rumah kawan, rioanya kat situ dan tunggu meja pembedahan.

So abortion.

Perempuan tu punya dendam, dia buat kawan dengan bini laki tu, dengan anak laki tu.

End cita dia bakar hidup hidup anak perempuan lelaki tu..
Quote sonatalady 3-11-2020 07:21 PM
lama-lama baca berita macam ni,tak ada perasaan dah.
tak kira di mana kejadian berlaku.

suspek tak kisah dgn hukuman kot.
Quote poruman 3-11-2020 11:21 PM
gugur kandungan tu sma mcm bunuh anak dah...hati binatang betul

Lihat semua komen(16)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top