Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Alya Iman Hilang Arah Sejak Bapa Meninggal

2-11-2020 12:30 PM|Oleh: Saiful| Komen: 83

Alya Iman mengakui dia sentiasa merindui arwah bapanya, pelakon Azmil Mustapha.

Kata Alya, pemergian bapanya telah memberi kesan mendalam kepadanya.

Foto: IG

"Saya kehilangan kekuatan saya pada dua tahun lalu, dia satu-satunya penyebab saya jalani hidup setiap hari. 17 tahun yang luar biasa hidup bersama dia melalui semua pencapaian dan kesusahan saya.

"Ada ketika kita hanya ada sekeping roti untuk dimakan dan terpaksa bekerja siang dan malam, tapi ada juga hari kita nikmati makanan kegemaran bersama, sushi dan pergi berjalan-jalan.

"Bagi saya, kehidupan hanya bekerja keras untuk dia dan menyediakan dengan apa yang saya mampu. Tapi selepas dia meninggalkan kita, saya tidak tahu apa sebenarnya kehidupan sehingga hari ini," tulisnya di Instagram.


Alya meluahkan isi hatinya itu sempena menyambut ulang tahun kelahiran Allahyarham Azmil yang ke 67 tahun pada 31 Oktober lalu.

Sementara itu Alya menyatakan arwah bapanya sentiasa mengajarnya supaya meletakkan kepercayaan sepenuhnya kepada Allah.



Azmil meninggal pada Februari 2018 di Shah Alam akibat serangan jantung. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
0
0
Komen: 83
Komen

Previous : "Su*dal, Kau Mengangkang Dengan Orang TV Mana?"-Nabila Razali Dihina

Next       : Ben Ali, Nadiyah Shahab Diiktiraf Antara Individu Paling Berjaya Di Malaysia

Komen Terbaru

Quote Hahahaha_ 27-11-2020 05:29 PM
Semoga diketemukan jodoh yang baik-baik

Lain-lain Komen

Quote lattehazelnut 2-11-2020 12:34 PM
Bila kau nk dump bf lesbian kau ni
Quote prettyuglybabe 2-11-2020 12:42 PM
bukan hilang arah sebab bapa gula tak ada ke?
Quote opie5662 2-11-2020 12:44 PM
Sugar daddy, laki org, boipren org, scandal kan ade... Diorg boleh tunjukkan arah... Sila la.. Sila
Quote sarah82 2-11-2020 12:44 PM
Jap.. Bf dia tu mcm menonggek je.
Quote aechae 2-11-2020 12:46 PM
sarah82 replied at 2-11-2020 12:44 PM
Jap.. Bf dia tu mcm menonggek je.

Something wrong iols tgk pic tu
Ingatkn mata i sorg je
Cari laki lain lh dik yg lbih jantan...bkn xda rupa pn
Quote husna_amal 2-11-2020 12:51 PM
Cakap tak serupa bikin, tapi selalu jatuhkan nama baik arwah bapa juga dengan perangai jalang tu.
Quote Normabaru 2-11-2020 12:51 PM
Attention seeker betul. Dok ja senyap2 xblh ka.. Kata nk kawen sgt.. Tggu ape je lg..
Quote Yunbin 2-11-2020 12:58 PM
aechae: Something wrong iols tgk pic tu Ingatkn mata i sorg jeCari laki lain lh dik yg lbih jantan...bkn xda rupa pn


Dada dia macam gegirl kan?ke memang gegirl?
Quote sarah82 2-11-2020 12:59 PM
aechae replied at 2-11-2020 12:46 PM
Something wrong iols tgk pic tu
Ingatkn mata i sorg je
Cari laki lain lh dik yg lbih jantan...b ...

Hahaha.. Betul pelik semcm
Quote noodle.baby 2-11-2020 01:00 PM
Nama dah sendu balik ye jalang
Quote KelisaSilver 2-11-2020 01:02 PM
sampah!..... saja nak up kan diri sendiri la tu....
Quote fadz84 2-11-2020 01:03 PM
amboi terlebih mendada n menonggek bf nya tu
Quote msdummy.2018 2-11-2020 01:03 PM
aku lupakan sekejap perangai buruk dia...tp time kecil dia mmg cute
Quote ninjago 2-11-2020 01:06 PM
cam tak sincere je. kalau betul rasa kehilangan ayah dia & betul2 sayang arwah ayah, mesti dia fikir panjang nak buat benda bukan2.

pls jangan kasi excuse camtu.
Quote LadyCarefree 2-11-2020 01:08 PM
Yunbin replied at 2-11-2020 11:58 AM
Dada dia macam gegirl kan?ke memang gegirl?

Si bf tu lelaki kah. Anak 2. Tp memang xhensem langsung. Xde aura. Kaya pon sbab niaga vape. Pastu opkos cable kuat kot. Gang anak azez tabung aji.
Quote TomyamPuteh 2-11-2020 01:09 PM
Org lain pon hilang ayah jgk, tp xde la nk sesat barat mcm hang tu
Quote woven11 2-11-2020 01:11 PM
Bapak sheols alim ulama... sesungguhnya ‘iman’ tidak dapat diwarisi bak kata raihan
Quote evlinne 2-11-2020 01:39 PM
Nape doh tonggek camtu
Aku pulak rasa terkehel pinggang

@Kurex xde kata2 ucapan ke
Saja nk tahu pendapat kureks
Quote namr 2-11-2020 01:47 PM
Kalo sayang ayah jgn la buat bukan2 dek..sian ayah lam kubur tu

Lihat semua komen(83)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top