Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Suami Terlampau Sibuk, Bini Curang Dengan 300 Lelaki

2-11-2020 11:57 AM Komen: 7
Terlalu kesepian disebabkan suami sibuk bekerja, seorang isteri tergamak bermain kayu tiga.

Bukan hanya seorang, sebaliknya wanita dari  wilayah Jiangsu, Beijing, China itu curang dengan 300 orang lelaki.

Menurut media tempatan, wanita yang dikenali sebagai Zhang itu sudah pun mempunyai dua anak.

Namun disebabkan kemurungan, dia mencari jalan untuk mengisi kesunyian dengan mencari kekasih di media sosial.

Ia bermula sejak tahun 2017 lagi apabila dia membuka akaun palsu menggunakan nama Zhou Mo dan mendakwa dirinya serang ibu tunggal bagi menarik perhatian lelaki.


Gambar Hiasan

Difahamkan, dia begitu bijak menggda biarpun tanpa mendedahkan wajah sebenar.

Dia turut mengambil kesempatan dengan meminjam wang daripada mereka dengan cara meraih simpati.

Antara alasannya adalah untuk membayar rumah sewa, membiayai rawatan perubatan dan menguruskan anaknya.

Hasilnya, dia berjaya meraih  sekitar 400,000 yuan (RM249,000) daripada semua teman lelakinya itu.

Penipuannya terbongkar apabila salah seornag teman lelaki membuat laporan polis.

Zhang ditangkap dan mengaku membelanjakan sebahagian wang untuk berjudi secara dalam talian.

Zhang akhirnya dihadapkan ke mahkamah pada Ogos lalu dan dijatuhkan hukuman penjara selama lapan tahun lima bulan dan didenda sebanyak 40,000 yuan (kira-kira RM25,000). -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
2
Bosan
1
0
0
Komen: 7
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote suzycutegal 2-11-2020 02:22 PM
Suku juta????

Lain-lain Komen

Quote imransulaiman 2-11-2020 12:26 PM
Kan elok menceburi bidang pelacuran saja..
Quote TravellingBear 2-11-2020 12:29 PM
curang pada istilah aku dah jumpa dan ada pegang2. ni muka sebenar pon pakwe tak tahu. ayat sebenar scam jekk
Quote shernazz 2-11-2020 12:36 PM
Bila dah sunyi
Macam.macam terlintas di fikiran
Beijing scam
Quote Belibis 2-11-2020 12:43 PM
imransulaiman: Kan elok menceburi bidang pelacuran saja..

Dah itu lah yang nak diberitahu.cuma cerita berlapik dan sopan.
Quote husna_amal 2-11-2020 12:44 PM
Terlampau teruk ni dah sama level macam pelacur.
Quote suzycutegal 2-11-2020 02:22 PM
Suku juta????

Lihat semua komen(7)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top