Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Belum Jumpa Yang Sempurna-Dah Kawin 10 Kali, Tetap Nak Cari Lelaki Lain

30-10-2020 02:35 PM Komen: 47
Dah kahwin sepuluh kali, seorang wanita dari Amerika Syarikat masih belum menjumpai lelaki yang benar-benar diidamkannya.

Cassey, 56, sekarang ini sedang memikirkan untuk menceraikan suaminya yang terbaru dan berjanji akan terus berkahwin dehingga mendapat lelaki yang sempurna.


Oddity Central melaporkan, Casssey sampai mendapatkn nasihat doktor mengenai hubungannya kerana buntu belum mendapat pasangan yang tepat.

"Jika dalam perkahwinan dan saya tak dapat meneruskannya, saya akan bercakap terus terang. Biasanya saya akan beritahu,'cukup setakat ini' dan kemudian saya akan pergi."

Perkahwinan paling lama adalah selama lapan tahun iaitu dengan suaminya yang pertama. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 47
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote gideoncross 8-11-2020 12:12 AM
ultra78 replied at 2-11-2020 06:13 PM
Tu rancangan Dr Phil ke?

Ha'ah, backdrop mcm nak sama je.

Lain-lain Komen

Quote sarah82 30-10-2020 12:53 PM
perghhhhhh...kalah mendiang Elizabeth Taylor...
Quote ChildrenOfBodom 30-10-2020 01:01 PM



mokcik tak cun  jantan kawin untok duit ja laaa
Quote Artemesiaa 30-10-2020 01:04 PM
Banyak sangat layan cerita fairy tales ni cam tu ler jadinya
Quote mizzmimi 30-10-2020 01:38 PM
Gila kawin
Quote TomyamPuteh 30-10-2020 01:43 PM
Hang kawin dgn patung Kent barbie la klau nk sempurna
Quote sambaldurian 30-10-2020 01:52 PM
nk yg sempurna, dia tu sempurnakah...gitu. sbb tu org kadang org kata marriage is gamble, take it or leave it. rs xnk berkomitmen, rs unsecure, iri hati ngan pasangan org lain (psgn sendiri sendu) bagai x yah kawin la.
Quote CARI-MRO 30-10-2020 02:35 PM
Dah kahwin sepuluh kali, seorang wanita dari Amerika Syarikat masih belum menjumpai lelaki yang benar-benar diidamkannya.


Cassey, 56, sekarang ini sedang memikirkan untuk menceraikan suaminya yang terbaru dan berjanji akan terus berkahwin dehingga mendapat lelaki yang sempurna.







Oddity Central melaporkan, Casssey sampai mendapatkn nasihat doktor mengenai hubungannya kerana buntu belum mendapat pasangan yang tepat.

"Jika dalam perkahwinan dan saya tak dapat meneruskannya, saya akan bercakap terus terang. Biasanya saya akan beritahu,'cukup setakat ini' dan kemudian saya akan pergi."


Perkahwinan paling lama adalah selama lapan tahun iaitu dengan suaminya yang pertama. -CARI
Quote joy_ah 30-10-2020 02:36 PM
cuba kawen mat itam pulak. konfem sempurna sebab internal organ dah dislocated akibat aktiviti malam2  
Quote sukacactus 30-10-2020 03:01 PM
Kalau mencari kesempurnaan pada pasangan, sampai bila2 pun tak kan jumpa lah
Quote Abam_Leh 30-10-2020 03:31 PM
Perkahwinan paling lama adalah selama lapan tahun iaitu dengan suaminya yang pertama

u cari yang batang 10" ka   



Quote Abam_Leh 30-10-2020 03:32 PM
Cuba spesifikkan sikit sempurna tu camne


kaya, kacak & kuat seks?


Quote dani-rox 30-10-2020 03:35 PM
It's not the men, Cassey. Take a look in the mirror, it's YOU.
Quote dani-rox 30-10-2020 03:37 PM
joy_ah replied at 30-10-2020 02:36 PM
cuba kawen mat itam pulak. konfem sempurna sebab internal organ dah dislocated akibat aktiviti malam ...

Sampai pakai wheelchair, baru puas hati
Quote bangcak 30-10-2020 03:37 PM
adakah cassey yg dimaksudkan tu adalah seorang porumer??



Quote kaoru44 30-10-2020 04:17 PM
Nak cari yg sempurna..sempurna kah kte?..
Quote lattehazelnut 30-10-2020 04:18 PM
Natasha hudson versi omputih
Quote lavendernovella 30-10-2020 04:21 PM
Menurut Lexico. Com

serial marriage
NOUN
(Each of) a series of successive (typically short-lived) marriages; the action of marrying repeatedly.
Quote guesswho09 30-10-2020 04:24 PM
Nak cari yg sempurna macamana tu?
macam captain Ri ka?
Quote helicornia 30-10-2020 04:40 PM
guesswho09 replied at 30-10-2020 04:24 PM
Nak cari yg sempurna macamana tu?
macam captain Ri ka?

capt ri jeong hyuk?
mana maunye..makcik ni gundu tak lawo haha

Lihat semua komen(47)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top