Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Pengamal Perubatan Kongsi Kisah Batalkan Sihir Warga Asing Terhadap Seorang Gadis Tempatan

27-10-2020 05:05 PM| Komen: 16




Kerap tak kita tengok warga asing yang bercinta dengan gadis tempatan kita Melayu yang bertudung labuh, berbaju kurung, yang sopan santun. Contoh macam Pakistan, Bangla, Nepal bercinta atau berjalan berpegangan tangan seolah-olah mereka adalah sah.

Ok pagi ni saya nak cerita tentang pengalaman saya semasa sewaktu saya ada tugasan luar. Sewaktu saya berjalan ke bandar, saya ada ternampak sepasang kekasih lebih kurang cam tu la. Terasa dalam hati ni nampak macam pelik bile melihat gadis tu. Boleh je ikut permintaan apa yang lelaki ni nak. Si perempuan ni keluarkan je duit dalam keadaan senyum. Memang sengaja saya perhati kan gelagat diorang, berjalan sambil berpimpingan tangan.

Terdetik di hati ingin membaca kan ayat perbatal sihir dan juga ayat-ayat lazim yg kita baca dan tiup kan pada tubuh badan pasangan tersebut. Ternyata benda yang tidak di sangka-sangka, perempuan tu tersentak macam terkejut yang tangan dia dipegang oleh lelaki yang tak di kenali. Terus menjerit meminta tolong. Baru saya tahu rupa-rupanya lelaki tadi sudah memukau perempuan Melayu membangunkan teknik sihir.

Wahai kakak adik abang, ingatkan pesanan ambe ni. Belajarlah ilmu-ilmu untuk pertahankan diri dari terkena panahan sihir. Pada tahun 2018 awal tahun saya di tugaskan untuk membawa pulang gadis Melayu Malaysia yang mengikut lelaki Lombok semasa pergi bercuti ke sana bersama keluarga. 7-8 tahun dia di sana, pihak keluarganya berjmpa saya dan cerita kan hal sebenar. 7-8 yang lalu dia bersama anak permpuan die pergi bercuti ke Lombok. Selepas di sentuh atau di cuit oleh lelaki sana, perempuan tadi tidak mengenali lagi keluarganya dan terus mengikut lelaki tersebut. 7-8 tahun juga mereka lost contact.

Alhamdulillah pada tahun 2018 saya berjaya membatalkan sihirnya dengan izin Allah dan juga atas bantuan sahabat-sahabat Roqy disana. Alhamdulillah perempuan tersebut sudah balik kepangkuan keluarga nya.

Bayangkan kehidupan di sana sangat-sangat susah. Dia dijadikan sebagai hamba, dia yang bekerja menyara keluarga.

Kawan-kawan sahabat semua, belajar dan ketahuilah serba sedikit ayat-ayat dan doa-doa pelindung diri yang nabi ajarkan. Amalkan apa yang nabi ajar agar diri kita tidak mudah terkena sihir.

Ada lagi masih tidak percaya dengan sihir-sihir ni. Kawan-kawan sihir ni tidak pernah habis, selagi zaman semakin canggih, semakin banyak ilmu-ilmu sihir ni. Nabi Muhammad pun pernah di sihir oleh seorang pemuda yahudi satu ketika dahulu. Itu nabi, apatah lagi diri kita ni.

Jadi renung-renungkan dan selamat beramal.


Ikhlas dari saya.
M.A.A
IntegrityNuraniIslamic
RawatanRuqyahSyar'iyyah


Sumber : Perkongsian ustaz Muhammad Amirul Amir

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
1
Terkejut
3
Sedih
2
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 15
Komen

Previous : Eh.. Kenapa Bulan Ini Dua Kali Datang Haid? Takutnya! Normal Atau Tidak?

Next       : Merungkai Mitos Kanser Serviks, Betul Ke Ini Penyakit Keturunan & Pesakit Tak Boleh Hamil?

Tempat Duduk Percuma Air Asia Dah Berlangsung! Mari Cepat Rebut Free Seat Sekarang!
"Nantikan Hukuman Tuhan Jika Terus Double Standard Dalam Menghukum" - Firdaus Wong
Gila Apa, Jual Pemutih Gigi Tapi Demo Kat Pen Marker!?
Lagi Mangsa 'Bogel' Lelaki Hidung Belang Menangis Diaibkan
Malaysia Akan Tergadai Pada China? Nas Daily Bikin Panas
Power Dari Tinder! Ini Antara Cara Orang Dulu-dulu Cari Jodoh, Ada Yang Cuba?
Biadab! Fahmi Reza Dikecam Lagi, Lukis Gambar DG Hisham Dalam Mangkuk Tandas
Kecoh 'Hukum Kafan Haiwan', Salah Ke Balut Bangkai Kucing?
Untunglah Anak Murid - Tarian Black Pink Rentak Jawa Dapat Pujian Warga Maya
Sokong Karikatur Nabi, Presiden Perancis Cuba Hidupkan Semula Perang Salib?
Bunuh Ibu Bapa, Nenek Dan Adik Sebab Takut Kantoi 'Ditendang Universiti'
"This Is Your Future" - Redza Minhat Perli Mael Totey, Astro?
Ibu Pakar Psikoterapi Bunuh Anak Kembar Sebelum Bunuh Diri
Merungkai Mitos Kanser Serviks, Betul Ke Ini Penyakit Keturunan & Pesakit Tak Boleh Hamil?
Usia Baru Masuk 30-an Tapi Badan Rasa Lemau? Ini Ada Senaman Sesuai Untuk Anda Kuatkan Otot
Anak Sudah Masuk 1 Tahun Tapi Masih Belum Jalan? Ambil Tahu 3 Peringkat Perkembangan Bayi Ini DULU!
PENTING! Ibu Baru Bersalin Kena Pilih Seluar Dalam Yang Betul, Kalau Tak Nanti Luka Lambat Baik
Retak Tempurung Kepala, Pendarahan, - Doktor Tergamam Lihat CT Scan Otak Baby Jatuh Walker
Ketiak Rasa Gatal Dan Sakit? Awas, Ini Mungkin Gara-Gara Deodoran!
GEMPAR! Kajian Terbaharu Temui Virus COVID-19 Mungkin Boleh Sebabkan Diabetes Jenis 1
Ibu Hamil Selalu Ada Masalah Sakit Punggung? Jom Cuba 11 Cara Ini Untuk Atasinya
Terangsang Apabila Pasangan Angkat Ketiak? Anda Mungkin Termasuk Dalam Golongan Ini!
Selulit Sana, Selulit Sini? Usah Gusar, Ini Cara Hilangkan Secara Alami

Komen Terbaru

Quote Lagubestbest 5-11-2020 05:53 PM
fezy replied at 5-11-2020 12:36 AM
ustaz kottt. ai is kenot eksep.

la.. ustaz sekolah je kot, bukan UAI ke UAS ke ape. Dia jiwa rempit honda sportrim besar maksimum spoiler paling tinggi, jadi ustaz pun sebab ayah dia imam masjid ke ape dan dipaksa lalu ke arah tu education beliau.

Lain-lain Komen

Quote dua_chzy 27-10-2020 05:12 PM
Hasan mana buat cerita ni?
Quote sehirkedi 27-10-2020 06:08 PM
"Terdetik di hati ingin membaca kan ayat perbatal sihir dan juga ayat-ayat lazim yg kita baca dan tiup kan pada tubuh badan pasangan tersebut. Ternyata benda yang tidak di sangka-sangka, perempuan tu tersentak macam terkejut yang tangan dia dipegang oleh lelaki yang tak di kenali. Terus menjerit meminta tolong "


Hahahahhahahahaaaaa hasanah sangat. Kot yer nak marketing pon janganlah membongak habis-habisan.... Janganlah pi berubat dengan orang camni. Kuat berangan.. Kang tah ape yg dia imiginasikan..ewww
Quote suzycutegal 27-10-2020 06:13 PM
dua_chzy: Hasan mana buat cerita ni?

Saya pun nak tanya yg sama
Quote AshKetchum 27-10-2020 08:16 PM
heshe ke ni? katanya sihir lebih kurang macam covid? sihir boleh berjangkit melalui udara ke kekdahnya? dah tu siap kata virus covid ni membunuh dengan cepat?

Quote saviour_09 28-10-2020 08:03 AM
hassanah much???
Quote husna_amal 28-10-2020 09:57 AM
Kalau ada terperangkap disebabkan sihir memang kesian lah.
Quote mamajawie 28-10-2020 10:53 AM
sampai ke sudah aku baca punya la berjela2 tapi xjumpa lak ayat2 ruqyah surah2 pelindung diri ingatkan dia ada boh skali..

RHOPERNYEHH promot kedai..hamlau!!
Quote batmana 28-10-2020 01:57 PM
mslahnya klu sihir tu, sihirla pmpn2 kaya, anak dato,tan sri, anak menteri ke

ni shir anak gadis kampung, takde duit, pi bawa lombok

kan bodoh namanya tu? anda ada ilmu sesat, pi sihir org tkde duit, ramai lagi anak VVIP yg single bagai tu..

Quote Lagubestbest 30-10-2020 06:55 PM
ustaz zaman sekolah sy dulu tahu guna ayat buat perempuan horny. Memang horny la kalau dia target kat mana2 perempuan.. katanya.. Tapi masalah ayat dia tu, mangsa dia memang akan tau dia yang tujukan. Jadi takleh ayat orang sebarang, kang tak memasal mangsa mengadu pada sesiapa mau tak kena belasah ke ape kan?
Quote TeropongGirl 31-10-2020 07:57 AM
Lagubestbest replied at 30-10-2020 06:55 PM
ustaz zaman sekolah sy dulu tahu guna ayat buat perempuan horny. Memang horny la kalau dia target ka ...

Lepas horny tu pompuan2 tu gi cari ustaz tu ke.. ewww
Quote sarahmirza 1-11-2020 07:29 PM
batmana replied at 28-10-2020 01:57 PM
mslahnya klu sihir tu, sihirla pmpn2 kaya, anak dato,tan sri, anak menteri ke

ni shir anak gadis  ...

Sihir ni agaknya org2 kampung tak berapa banyak duit je kot yang mudah kena...
Orang have2 yang tak percaya bomoh susah nak kena sihir....
Agaknya la.....

Post berdasarkan pengalaman berkawan sana sini....yg biasa2, belajar tak berapa pandai selalu citer kena sihir, yang have2 dan belajar pandai takde pulak citer mcm tu...
Quote fezy 4-11-2020 11:44 AM
Lagubestbest replied at 30-10-2020 06:55 PM
ustaz zaman sekolah sy dulu tahu guna ayat buat perempuan horny. Memang horny la kalau dia target ka ...

so apa motif USTAZ tu nak buat pomouan horny?
Quote Lagubestbest 4-11-2020 05:10 PM
fezy replied at 4-11-2020 11:44 AM
so apa motif USTAZ tu nak buat pomouan horny?

kalo Taylor Swift lepak sebelah uols..
Quote fezy 5-11-2020 12:36 AM
Lagubestbest replied at 4-11-2020 05:10 PM
kalo Taylor Swift lepak sebelah uols..

ustaz kottt. ai is kenot eksep.
Quote Lagubestbest 5-11-2020 05:53 PM
fezy replied at 5-11-2020 12:36 AM
ustaz kottt. ai is kenot eksep.

la.. ustaz sekolah je kot, bukan UAI ke UAS ke ape. Dia jiwa rempit honda sportrim besar maksimum spoiler paling tinggi, jadi ustaz pun sebab ayah dia imam masjid ke ape dan dipaksa lalu ke arah tu education beliau.

Lihat semua komen(16)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top