Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Tak Serik! Baru Keluar Penjara Dua Hari Dah Kelar Isteri, Ibu Bapa Mentua

24-10-2020 11:24 AM Komen: 22
Baru sahaja keluar penjara dua hari, seorang lelaki dari Makassar, Sulawesi Selatan menjadi buruan polis lagi selepas mengelar isteri dan ibu bapa mentuanya.

Mangsa adalah isterinya,  Selfi, 30, dan ibu bapa mentuanya iaitu Alimuddin, 62, dan Salma, 60.

Ketiga-tiga mereka ditemui berlumuran darah dan kini kritikal di hospital.

Detik News melaporkan kejadian berlaku pada sekitar jam 12.40 tengah hari.

Gambar Hiasan
Jurucakap polis di Panakkukang Ahmad Halim berkata, 

"Kejadian berlaku di rumah mangsa di wilayah Panakkukang, Kota Makassar jam 12.40 tengah hari ketika penduduk sekitar menunaikan solat Jumaat.

"Mangsa dilaporkan kritikal dan kami masih menunggu laporan daripada hospital berikutan ada mengatakan mangsa sudah meninggal dunia."

Polis masih menyiasat motif serangan.

"Belum tahu motifnya, suspek baru dua hari keluar dari penjara berikutan terbabit kes pembunuhan di Jeneponto."

Pihak berkuasa sedang memburu suspek. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 22
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote husna_amal 26-10-2020 09:55 AM
Silap la tak jatuh hukuman mati kat pembunuh macam ni. Tengok dia terus buat jenayah lagi. Patut jangan simpan orang macam ni.

Lain-lain Komen

Quote suzycutegal 24-10-2020 11:39 AM
Kenapa la jahat sangatttt hati nya
Quote ellez 24-10-2020 11:42 AM
Gitulah kalau dah berhati iblis tu..
Patutnya mereput je dlm penjara sampai m****s jgn bagi keluar.
Quote sukacactus 24-10-2020 11:50 AM
Jgn dibela la org gini
Sblm kita mati, kasi dia mati dl
Quote Belibis 24-10-2020 11:58 AM
Dah pembunuh dihukum penjara kenapa??? Bukan ke layak pembunuh dihukum bunuh.
Quote Kurex 24-10-2020 12:03 PM
Leluhurrrrrr
Quote zehra2 24-10-2020 12:03 PM
tu sbb org yg membunuh ni.. hukuman nya hukum mati jugek. ni kejap dah keluar penjara.. tu yg berbunuhan lagi
Quote TomyamPuteh 24-10-2020 12:26 PM
Saka parang ke apa leluhur ni?
Quote Lengkong 24-10-2020 01:19 PM
Tak serik duk dalam penjara

Quote Jitu 24-10-2020 02:39 PM
ganasnya   
Quote binipopeye 24-10-2020 03:04 PM
dpt tangkap tuh terus hukum bunuh.. di biarkan hidup nnti org lain pulak kene kelar
Quote diiyanazakaria 24-10-2020 03:34 PM
Mesti berdendam ni..
Quote salmon-suki 24-10-2020 03:53 PM
Ntah masuk penjara sebab kes dera bini..dah berdendam tu,kasi bunuh semua..hmmm..jahat2 manusia sekarang..yindon ngn yindia mmg keji
Quote epuepy 24-10-2020 04:34 PM
Gilak! Ni mesti kena bebel ngn bini x gi semayang Jumaat atau sejenis bewak hidup
Quote ikanmasin 24-10-2020 05:49 PM
jahat sgt mcm berdendam jer .keluar2 dr penjara dah mmg berniat nak bunuh istri dan mak bapa mentua..
Quote HYSB 24-10-2020 08:31 PM
Ni mesti dalam penjara memang dah berdendam nak bunuh bini ni
Quote doubleA 24-10-2020 09:24 PM
Sian selfi dan keluarga
Quote Tinot7 24-10-2020 10:41 PM
Pernah membunuh?

"Belum tahu motifnya, suspek baru dua hari keluar dari penjara berikutan terbabit kes pembunuhan di Jeneponto."
Quote kimchipedas 24-10-2020 10:44 PM
Mental teruk ni..
Quote Artemesiaa 25-10-2020 01:25 PM
Kalau dah berdendam bukan mudah nak jadi elok duduk dalam penjara pun belum tentu boleh mengubah sikapnya tu.

Lihat semua komen(22)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top