Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Hafreez Adam Impikan Wanita Yang Ceria Dan Berfikiran Terbuka

23-10-2020 01:10 PM|Oleh: Saiful| Komen: 35

Hafreez Adam mengakui perpisahan dengan bekas tunang, Zara Zya mungkin berpunca dari sikapnya.

???Sepanjang tempoh PKP tempoh hari, saya banyak muhasabah diri. Senang cerita dalam tempoh itu saya mula kenal siapa diri saya.

???Antara kesilapan lalu yang saya lihat pada diri bagaimana saya pandang enteng soal komunikasi.


Foto: IG
???Saya selalu memendam rasa dan selalu beranggapan semua perkara itu kecil dan tidak perlu diluahkan.

???Walhal bila kita terlepas pandang perkara itu ia akan memberi kesan kepada hubungan itu sendiri,??? katanya kepada Utusan.


Sekarang dia sudah move on sepenuhnya dari kisah percintaan lepas.

Namun sehingga kini dia selesa tanpa kehadiran kekasih.

Bukan serik tapi nak beri tumpuan kepada keluarga dahulu.



???Saya tidak serik bercinta dengan artis, malah kalau ikut logik memang dunia saya lebih banyak di tempat kerja dan selalunya memang golongan artis sahaja yang saya akan jumpa.

???Antara ciri-ciri wanita yang saya perlukan adalah seorang yang ceria selain berfikiran terbuka.

???Sebab apabila berada dalam industri ini kita memerlukan seseorang yang memahami pekerjaan sebagai seorang pelakon." -CARI



Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
0
0
Komen: 35
Komen

Previous : Sedia Kerjasama Dengan SPRM & Polis, Chacha Takkan Buka Mulut Hingga Siasatan Selesai

Next       : Kumpulan Dolla Jadi Sasaran Serangan Netizen

Komen Terbaru

Quote Jemahjemah 15-12-2020 01:04 AM
Kenapa putus dgn zara dulu. Zara funny. Matang. Sian zara

Lain-lain Komen

Quote sukacactus 23-10-2020 01:15 PM
Apa artikel ni penuh dgn ????
Quote Kurex 23-10-2020 01:23 PM
Ketaranya muka gayboy dia....
Quote miss_strangers 23-10-2020 01:32 PM
Hafreez boleh try adjust nabila razali..educated, ceria dan mampoo tersenyum walau dikecam segenap pelusuk..plus dtg dari family cam Orka jugak..Mana Tau kalau ada jodoh bersama, hafreez boleh dapat aura wangi dan aura kepam boleh hilang
Quote Nana_Man 23-10-2020 01:32 PM
Jd zara zya tu tak ceria, tak berfikiran terbuka ke?
Quote TomyamPuteh 23-10-2020 01:34 PM
Dia nk org yg ceria mcm@Kurex je
Quote Belibis 23-10-2020 01:54 PM
Kurex: Ketaranya muka gayboy dia....

Adakah hanya gay yang kenal gay?
Quote URUHA 23-10-2020 01:56 PM
Belibis replied at 23-10-2020 01:54 PM
Adakah hanya gay yang kenal gay?

Boleh buat pepatah baru : “Hanya @Kurex yang mengenal gayah”
Quote mieymiey 23-10-2020 02:22 PM
Iols malas nak cerca.
Quote husna_amal 23-10-2020 02:30 PM
Zara zya pun pandai simpan kenapa dia putus tunang dengan dia ni.
Quote pearl.silver 23-10-2020 02:33 PM
Abe abe natang apa abe
Sejak dia putus ngn zz pastu hari2 berkicau mengata zz
I is menyampah dgn mat ni..
Quote dudaberhias 23-10-2020 02:35 PM
fikiran terbuka macam mana?
rhoper dia ni rasanya atikah suhaime jah taste dan OPEN MINDED agitu
Quote diiyanazakaria 23-10-2020 02:39 PM
Die ni ntahh laaa..geli tgk, mcm ajet hensem..ntah geli la soryyy
Quote awenda507 23-10-2020 02:59 PM
Belibis replied at 23-10-2020 01:54 PM
Adakah hanya gay yang kenal gay?

Sekilas gayboy melintas..pasti dpt dikenal oleh ummah lemari yg lain jua.kikiki
Quote lattehazelnut 23-10-2020 03:21 PM
nyampah laki suka taip karangan luahan ke apa..
Quote Belibis 23-10-2020 03:49 PM
lattehazelnut replied at 23-10-2020 03:21 PM
nyampah laki suka taip karangan luahan ke apa..

Paling tak boleh blahhh,jenis selfi muka penuh skrin.
Quote GegarVaganja 23-10-2020 03:58 PM
Berfikiran terbuka?
Makna, nak perempuan yang boleh terima dia kapel dengan jantan jugak dalam masa yang sama ke?
#GanjaTanya

Quote RatuDunia94 23-10-2020 04:19 PM
Tp heols buka ahli KEBAB yach..
Quote Mulotkoyak 23-10-2020 07:54 PM
Gayah ke uols die ni
Quote cruz2 23-10-2020 07:57 PM
Abe? sskjp jugak ke?

Lihat semua komen(35)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top