Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Izreen Azminda Pula Berpurdah

22-10-2020 01:55 PM| Komen: 103

Sejak Neeofa berniqab, ramai pula artis yang memuat naik gambar mereka menutup aurat sempurna.

Sebelum ini Yatt Hamzah sampai menangis nak berniqab, kali ini Izreen Azminda pula mencuri perhatian apabila dia memakai purdah.


Baru-baru ini, Izreen ada memuat naik gambarnya di Instagram dan di ruangan komen ramai yang beri pujian.

Sangka mereka Izreen pun sudah berhijrah ke arah yang lebih baik.

Kredit foto: IG

Namun Izreen memberitahu pemakaian dia sama seperti biasa cuma gambar itu sekadar mempromosikan pakaian tersebut yang dikatakan sangat sejuk dan selesa.

Nampaknya pengaruh Neelofa memang teramatlah besar sampai semua nak ikut sama. -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 103
Komen

Previous : "Watak Utama Tak Semua Saya Ambil. Bukan Berlagak, Tapi..." -Fendy Bakry

Next       : Hamil 7 Bulan, Zahirah Macwilson Dipuji Cantik Dan Tetap Slim

Komen Terbaru

Quote adelea 16-11-2020 01:02 AM
fadz84 replied at 22-10-2020 01:59 PM
Sibuk nk mencapap si perampas ni.. igtkan dh kekuburan lps dikecam netizen dulu..

Mana intan lianot yg korg puja puji tuhhh
Kekuburan juaaa kann

Lain-lain Komen

Quote Tinot7 22-10-2020 01:58 PM
iols lebih suka tgk dia pakai khimar
Quote fadz84 22-10-2020 01:59 PM
Sibuk nk mencapap si perampas ni.. igtkan dh kekuburan lps dikecam netizen dulu..
Quote dudaberhias 22-10-2020 02:00 PM
semua retis nak mencapap sekarang ni... choyyy...

ye la dah sendu... karier pun terjunam dalam lautan...

@Kurex sila avada kedavra jering ni
Quote Masukkeluar 22-10-2020 02:04 PM
niqab dah jadi trend ke sekarang ni? berniqab sambil show off. no point pahala pun tak dpt
Quote aliamaisarah40 22-10-2020 02:05 PM


ayoyoo.....dia pun sibuk juga la nak berpudah bagai.

pasni, maybe ada retis yg dulu setiasa tupis,  tetiba jadi niqabis.

lepas 2 tahun, buang habis sbb konon x tahan godaan.
Quote lasagna 22-10-2020 02:05 PM
kau pulakkkkk
Quote YomiuriLandMae 22-10-2020 02:12 PM
pulakk dahhhh
Quote nuril86 22-10-2020 02:12 PM
ok lepas ni retis mane plak nak up lagi...
Quote gadiz 22-10-2020 02:13 PM
Dasyat lopa ni! Byk pahala die bwk org berubah mcm die.. dasyat weh! Bkn biasher2 die ni..
Quote sharlenetexas 22-10-2020 02:16 PM
Pakai burqa lah terus.
Quote naksedap 22-10-2020 02:17 PM
Mohon @Kurex memberi sepatah dua kata pada insan yg dah lama xmenyumbang pada industri seni ni
Quote ellZack 22-10-2020 02:18 PM
Bacalah article sebelum komen.
Quote seri_mawr 22-10-2020 02:18 PM
pakai diam2 tak leh ke..? mmg nak kena canang dlm IG ke masing2...
Quote tumpanglalu74 22-10-2020 02:20 PM
Siti Kasim pulak berpurdah..
Quote CiliPadiSedap 22-10-2020 02:21 PM
akak fikir khimar tu sekor keldai rupanya tudung ye nampak sangat vocal  arab kaka teruk. mim hatum pemadam
Quote awanearisu 22-10-2020 02:21 PM
Sudahnya dijadikan bahan permainan dan promosi sahaja
Quote gelas_pelastik 22-10-2020 02:24 PM
ok nexttttt
Quote obria 22-10-2020 02:25 PM
laa...nk pomot ja...ingatkan nak tiru jah lop
Quote husna_amal 22-10-2020 02:26 PM
Takut nanti ramai salah anggap pakai purdah/niqab baru nampak solehah dan itu cara tutup aurat yang betul.

Lihat semua komen(103)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top