CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Umie Aida Sampai Menangis Dengar Cerita Indah Dari Neelofa

17-10-2020 09:20 AM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 19218| Komen: 153|Original author: Oleh: Saiful

Description: Keputusan Neelofa untuk berniqab nampaknya mendapat reaksi positif.
Keputusan Neelofa untuk berniqab nampaknya mendapat reaksi positif.

Antara yang memujinya termasuk Datin Seri Umie Aida yang mendoakan urusan Neelofa itu dipermudahkan.


Berkongsi kisah pertemuannya dengan Neelofa baru-baru ini, Umie sebak sampai menitis air mata mendengar luahan hati selebriti cantik itu,

Via: mStar Online

"Ayat yang selalu keluar dari mulut Me setiap kali jumpa Lofa, adalah Allah sayang kamu dik. Sungguh indah perjalanan hidupmu.

"Baru-baru ni Me jumpa Lofa, Me menangis apabila dengar cerita indah daripadanya, sangat indah!"

Foto: IG

Khamis lepas, Neelofa membuat keputusan untuk berniqab dalam usaha untuk memperbaiki keperibadiannya.

Paling gembira adalah ibu Neelofa, Datin Noor Kartini yang meluahkan rasa syukurnya di Instagram

Selain itu, rakan artis yang turut menyokong Neelofa adalah Yatt Hamzah. -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih
1

Lawak

Bosan

Friends Rank (1 people)

  • Lawak

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Kurex 17-10-2020 09:23 AM
Macam ni pun nak bukak benang ke palat?? Ritu pasal sarung kaki, lepas tu purdah, lepas tu sokongan retis. Cibai!
Quote nanayaya 17-10-2020 09:26 AM
Harap yang terbaik untuk semua
Quote archerfahid 17-10-2020 09:27 AM
Overnyaaa..nexttt
Quote Aunty_Acid 17-10-2020 09:29 AM
Kurex replied at 17-10-2020 01:23 AM
Macam ni pun nak bukak benang ke palat?? Ritu pasal sarung kaki, lepas tu purdah, lepas tu sokongan  ...


1st time aku setujuh dgn ko
Quote bambimbom 17-10-2020 09:33 AM
halah halah datin dukun pun... beria ko nak nangis sgt tu pahal... lain la klu family member sendiri.. aku paham la gak.. datin pun nak curi limelight gak lepas sendu pas kes dgn primadona..
Quote SR4tahun 17-10-2020 09:40 AM
laki bini sama je asik laaaa membodek org hahaha
Quote caprut 17-10-2020 09:43 AM
SR4tahun replied at 17-10-2020 09:40 AM
laki bini sama je asik laaaa membodek org hahaha

Indah sgt idop datin berduka. Laki dia suke menempel dia nagis tk?
Quote sukacactus 17-10-2020 09:44 AM
Kurex replied at 17-10-2020 09:23 AM
Macam ni pun nak bukak benang ke palat?? Ritu pasal sarung kaki, lepas tu purdah, lepas tu sokongan  ...

Betul tu dik!
Quote akakmasihvogue 17-10-2020 09:48 AM
Yang pasti berita ini tidak mempengaruhi indeks bursa malaysia
Quote KBW2 17-10-2020 09:51 AM
Pandai dia tap karatz Lopak yang obses poji-pojian, gitulah budaya nempel.   Ai sekerac yor bek, ai win sam bek too.  
Quote Sugatae 17-10-2020 09:51 AM
Baru pkai niqab dah mcm tentu2 dpt masuk syurga gitu. Overnye la hai.
Quote Sachacha 17-10-2020 09:57 AM
Menguapnya..
Melebih lebih sgt pun tinkun ni
Quote slyfynx 17-10-2020 09:58 AM
Perlu ke bukak thread baru untuk mende ni?
Esok bukak lak thread warna ape niqab die untuk hari ini
Quote LadyCarefree 17-10-2020 09:58 AM
Nak normalize niqab kah? Dahlah ada kasta freehair dan hijabista. Kasta dalam kalangan hijabista lagi. Now tambah satu kasta lagi? Macamlah Islam tu pd pakaian.
Quote Minyakyuyi 17-10-2020 10:01 AM
Adakah berita niqab neelofa akan jd cm c mf...selalu org share sampai meluat...kita nantikan
Quote Orix 17-10-2020 10:07 AM
Kowserrrrrr setakat pakai niqab, skrg ramai pakai face mask pun ttup muka ... so ????
Quote aemon 17-10-2020 10:07 AM
umi eda suka benar mengidolakan lopa..dulu pun dia tulis wait malaysian utk lopa
Quote sarah82 17-10-2020 10:14 AM
Kurex replied at 17-10-2020 09:23 AM
Macam ni pun nak bukak benang ke palat?? Ritu pasal sarung kaki, lepas tu purdah, lepas tu sokongan  ...

Kurex dah marah.. Hahaha.
Quote rainbowrainz 17-10-2020 10:17 AM
Ngantuk skala 10..10 hokeyyh{:hypnotize

Lihat semua komen(153)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-11-2021 01:12 PM GMT+8 , Processed in 0.067054 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top