Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Bukti Bersih, Tukang Cuci Minum Air Mangkuk Tandas

16-10-2020 02:13 PM Komen: 13
Seorang tukang cuci wanita sanggup minum air dari mangkuk tandas, semata-mata untuk membuktikan kepada majikan bahawa dirinya bekerja keras.

The Sun melaporkan, wanita yang dikenali sebagai Luo itu mahu membuktikan dirinya berdedikasi dalam memastikan tandas bersih.


Dalm rakam video yang tular itu, dia dilihat berbual bersama beberapa individu dipercayai ketuanya sebelum mengambil sedikit air dari mangkuk tandas dan meminumnya.

Dia kemudian memberitahu, cara tersebut dapat membuktikan dan meyakinkan semua orang dengan hasil kerjanya.

Difahamkan, ia berlaku di sebuah kilang membuat baja di Shandong, timur China.


Netizen memuji Luo dan berpendapat sikapnya boleh dijadikan teladan.

Namun ada juga berpendapat Luo seorang pengotor dan tindaknnya itu adalah sesuatu yang sia-sia. -CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 13
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote epuepy 17-10-2020 03:42 PM
Blueeekkkkk.

Lain-lain Komen

Quote matbad 16-10-2020 02:18 PM
Org gila tak sama
Quote ninjago 16-10-2020 02:20 PM
rajin tapi bodoh pun tak guna sis. buat datang penyakit pastu kiok. dah majikan tu hilang pekerja rajin.
Quote RatuDunia94 16-10-2020 03:29 PM
Geli siakkkk
Quote Kurex 16-10-2020 03:35 PM
Jgn sesiapa ikut contoh leluhur ni ok?
Quote husna_amal 16-10-2020 04:09 PM
Nak termuntah tengok clip ni.
Quote Artemesiaa 16-10-2020 04:14 PM
Euwww amat berisiko walau luaran nampak nyata kebersihannya
Quote miss_rose 16-10-2020 04:51 PM
Yaakkkkk.....  
Quote kemaruk 16-10-2020 04:52 PM
Cer tengok kat microskop

Ewwww
Quote dani-rox 16-10-2020 07:11 PM



Eeewww! Gilosss. Ka sebenarnya sejenis fetish
harap2 ko dah ambik tetanus shot. hahaha

Quote Tinot7 16-10-2020 07:53 PM
Benang dah ada. Yg mana dulu?
Quote LautBiru52 16-10-2020 10:53 PM
Nak muntah aku. Belum tengok video dah loya membayangkan dia minum air tandas tu.
Quote ain.nadhirah017 17-10-2020 11:55 AM
Euwwww geli nak mam
Quote epuepy 17-10-2020 03:42 PM
Blueeekkkkk.

Lihat semua komen(13)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top