Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Berang Suami Positif Covid-19 Nak Dibawa Ke Hospital, Isteri Lumur Najis Pada Petugas Kesihatan

15-10-2020 03:14 PM Komen: 32
Tak puas hati dengan urusan rawatan suaminya, seorang isteri tergamak melumurkan najis ke PPE yang dipakai petugas kesihatan.

Kompas.com melaporkan, isteri kepada pesakit Covid-19 itu melakukan perbuatan tersebut terhadap tiga orang petugas di Surabaya.

Polis Surabaya, Sudamiran berkata, "Kami memanggil suspek untuk memberi keterangan berhubung insiden berkenaan."

Pihaknya telah mengambil keterangan terhadap tujuh orang saksi.

Difahamkan insiden berkenaan bermula apabila seorang pesakit menjalani ujian swab pada 23 September dan mendapat keputusan pada 28 September.

Foto: Humas Pemkot Surabaya
Petugas kesihatan kemudiannya melakukan pengesanan kontak rapat iaitu suami wanita berkenaan.

Ketua Bahagian Hubungan Masyarakat, Pemerintah Kota Surabaya, Febriadhity Prajatara berkata,"Lelaki itu didapati positif dan perlu dibawa ke hospital."

Malangnya pihak keluarga lelaki itu termasuk isterinya menolak dan menyebabkannya berang sehingga bertindak melumurkan najis. -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
3
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 32
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote AmyOpy 16-10-2020 01:47 PM
Pengotor btl

Lain-lain Komen

Quote matchstick 15-10-2020 03:20 PM
Indon dan najis mmg dah sebati
Quote irish_ieka 15-10-2020 03:35 PM
bapak pengotor. jarang la tak pengotor diorg ni
Quote djzara81 15-10-2020 03:39 PM
Brengset punya orang
Quote Mina2215 15-10-2020 03:49 PM
Aku dah agak mesti negara tu
Quote imransulaiman 15-10-2020 03:52 PM
Najisnya perangai!!
Quote Noraniza_Iblis 15-10-2020 03:56 PM
leluhurr  Madura..
mmg perangai cm hamjad skit..
pengotor busuk keji
Quote Scheherazade 15-10-2020 03:59 PM
Ni umpama diberi susu dibalas tuba
Quote epuepy 15-10-2020 04:13 PM
Sian nye la frontliners kt sana. Nk selamatkn nyawa org pn kena baling najis.
Quote CiliPadiSedap 15-10-2020 04:14 PM
Scheherazade replied at 15-10-2020 03:59 PM
Ni umpama diberi susu dibalas tuba

tuba tu apa sis?  scuba kaka tahu
Quote misssakura 15-10-2020 04:16 PM
baca tajuk pon dh tahu indon. tak ada dah negara lain yang suka main najis2 ni
Quote Scheherazade 15-10-2020 04:21 PM
CiliPadiSedap replied at 15-10-2020 04:14 PM
tuba tu apa sis?  scuba kaka tahu

Racun kaka
Quote AmandaRollins 15-10-2020 04:30 PM
Biar laki bini tu mampos je..xyah rawat..najis nye perangai..x reti bsrsyukur
Quote damian_lee 15-10-2020 04:32 PM
suka main najis ke .... yang demo kat kedubes malaysia ritu pun duk lumur2 najis ,,,
Quote husna_amal 15-10-2020 04:33 PM
Najis punya perangai.
Quote lattehazelnut 15-10-2020 04:48 PM
Mcm mana dia dapat taik tu time tu
Quote Cassieopeia 15-10-2020 05:00 PM
org tu nak ubat laki dia, dia buat gitu pulak
Quote Kurex 15-10-2020 05:12 PM
Antara 2 leluhur.. tak indon, tanah besar.. sekali tekaan betul
Quote arm_band 15-10-2020 05:23 PM
dasar indon caprut
Quote renko 15-10-2020 05:26 PM
mana dapat taik fresh cmtu?
g cangkung terus berak ke tadah pastu halat kat org tu?

Lihat semua komen(32)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top