Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Lelaki Letak Air Mani Dalam Botol Air, Botol Madu Rakan Sekerja Wanita

15-10-2020 01:13 PM Komen: 7
Seorang lelaki bertindak gila apabila memasukkan air mani ke dalam makanan, air dan barang milik rakan sekerja wanita.

Disebabkan itu Stevens Millancastro, 30, dihukum penjara selama dua setengah tahun.

Mercury News melaporkan, Millancastro bekerja dengan wanita tersebut di antara 2014 hingga 2017. Dalam tempoh tersebut,  dia bebebrapa kali meletakkan air mani ke dalam botol air dan boto madu, serta tetikus dan papan kekunci komputer rakannya.

Menurut sumber, mangsa sudah memkan madu tersebut banyak kali.

Mangsa hanya menyedari tentangnya selepas air botolnya bertukar menjadi keruh dalam tiga insiden berbeza.

Millancastro, Foto: Mercury News

Pejabat Pendakwa Raya Daerah Orange di California, Amerika Syarikat (AS) menuatakan, selepas mendapati botlnya keruh buat kali ketiga, mangsa melaporkannya kepada penyelia yang kemudiannya bertindak memasang kamera keselamtan.

"Pada hari berikutnya, wanita itu menyentuh tetikus yang dipenuhi air mani dan Millancastro dilihat dalam rakaman kamera itu memasuki pejabat mangsa sebelum kejadian berkenaan."

Laporan polis dibuat dan lelaki itu didapati bersalah untuk lima kesalahan.

Hakim Kathleen Roberts turut mewajibkan Millancastro didaftarkan sebagai pesalah seksual.

"Keputusan hakim mengenakan hukuman maksimum dan mewajibkan tertuduh didaftarkan sebagai pesalah seksual dibuat berdasarkan trauma dialami wanita tidak bersalah yang hanya melakukan tugas di tempat kerja." -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
3
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
0
0
Komen: 7
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Kurex 15-10-2020 05:19 PM
Tuanya muka... Sesuai la muka dgn perangai tu

Lain-lain Komen

Quote Mina2215 15-10-2020 01:25 PM
Dahla pengotor. Kalau dia ni ada penyakit berjangkit mcm Hepatitis B, C dan HIV? Tak memasal je
Quote husna_amal 15-10-2020 03:28 PM
Jijik, lelaki giler seks ni.
Quote uori 15-10-2020 03:30 PM
ewww ziziknya perangai kecik2 taknak mati ko nihhhhh
Quote dudaberhias 15-10-2020 03:34 PM
Gila seks, ewwww. Gila betul, pergi la beli sex toys. Sekarang ni boleh beli online jah, nak kumpul pelbagai pukis pun boleh, nak hitam ke putih ke coklat ke kuning ke hijau ke biru ke semua ada dah , beli online je. Nak buat koleksi dan paparkan dekat ruang tamu rumah pun takde masalah.
Quote Artemesiaa 15-10-2020 03:59 PM
Betul mental orangnya
Quote Scheherazade 15-10-2020 04:07 PM
Yucckkk! Sejenis penyakit mental apakah ini? Pengotor!
Quote Kurex 15-10-2020 05:19 PM
Tuanya muka... Sesuai la muka dgn perangai tu

Lihat semua komen(7)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top