Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Budak 9 Tahun Mati Ditetak Lelaki Yang Merogol Ibunya

15-10-2020 11:59 AM Komen: 51
Seorang budak berusia 9 tahun mati ditetak apabila cuba melawan seorang suspek yang cuba untuk merogol ibunya.

Media tempatan melaporkan, kejadian yang berlaku di  Birem Bayeun, Aceh Timur di Indonesia itu menyaksikan mangsa, Rangga dan ibunya ketika itu sedang tidur di rumah, sementara bapanya keluar mencari ikan.

Ketua Unit Siasatan Jenayah, Arife S Sukmo, mengesahkan suspek yang dikenali sebagai Samsul,36 ditemui menyorok di kawasan semak berhampiran rumah tersebut.


Kredit foto: Serambi Indonesia
"Suspek yang datang secara tiba-tiba, memasuki rumah mangsa lalu menutup mulut ibu mangsa sebelum memberitahu hasratnya mahu melakukan hubungan seks.

"Bagaimanapun, ibu mangsa melawan dan kekecohan yang berlaku mengejutkan Rangga, yang terus bangun dan cuba menyelamatkan ibunya tetapi ditetak berkali-kali oleh suspek menggunakan sabit sehingga mati."

Ibu yang melihat anaknya dibunuh cuba melawan namun gagal apabila suspek terus melibas dan mencederakan lengannya dengan parang.

Sumber menambah, suspek kemudiannya menyimpan mayat Rangga dalam guni dan membawanya ke ladang kelapa sawit bersama ibu mangsa.

Tiba di lokasi, suspek mengikat dan merogolnya berulang kali sebelum melarikan diri dengan membawa sekali mayat kanak-kanak tersebut.

Ketika ditahan polis, suspek enggan mendedahkan lokasi mayat mangsa.

Bagaimanapun mayat Rangga ditemui nelayan yang sedang mencari ikan di sungai dua hari kemudian.

Mayat diabwa ke hospitan dan pemeriksaan mendapati ada kesan tetakan di leher, dagu, dan jari kelingking tangan kiri juga tiada, dipercayai dipotong oleh suspek. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
3
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
0
0
Komen: 51
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote shi_jewel 18-10-2020 08:54 AM
i pernah encounter kes pedo ni...mmg diorang akan dikerjakan oleh banduan2 dlm penjara & salah seorang kes pedo i meninggal dlm penjara. mmg terang2 pun dia bersalah.

nasib bdn sbb sendiri yg pilih jalan cmtu.

Lain-lain Komen

Quote taji2906 15-10-2020 12:02 PM
kalau tak india, indon.. apa ke gila. ni confirm hukum mati ni. henyak dengan batu
Quote Boomibulat 15-10-2020 12:04 PM
Kes2 mcm ni semakin menular di sini jugak..
Quote arm_band 15-10-2020 12:05 PM
gila betul. setan ni makan dadah apa?
Quote weezerfan 15-10-2020 12:06 PM
Kemain hukuman hudud tp penjenayah xreti takut pon! Kesian budak tu.. Celaka perogol ni!
Quote sarah82 15-10-2020 12:06 PM
Jak selamatkan ibu.. Nyawa sendiri jadi galang ganti.. Semoga pembunuh tu kena hempuk dgn banduan lain sampai bunuh diri
Quote Artemesiaa 15-10-2020 12:09 PM
Moga terima hukuman dari penghuni penjara bila dipenjarakan nanti
Quote zuuu 15-10-2020 12:12 PM
Kejam...mental sebab dadah ke apa???
Quote dudaberhias 15-10-2020 12:13 PM
tahi dadah la ni sampai tergamak jadi macam binatang buas...
Quote sonatalady 15-10-2020 12:32 PM
Malaysia pn dh ke arah2 mcm tu.
Quote Kurex 15-10-2020 12:54 PM
Leluhur tersial
Quote Belibis 15-10-2020 12:55 PM
Kejam gila.tapi yg rogol misi dalam keadaan leher kena kelar lagi sadis.
Quote umie 15-10-2020 12:57 PM
Ya Allah....siannya budak tu
Quote CiliPadiSedap 15-10-2020 01:05 PM
budak tu dh masuk syurga, kau pula masuk penjara kena hukum gantung.
Quote tipah89 15-10-2020 01:06 PM
ehhhh siall nya jantannnn! semoga syurga buatmu anak...
Quote diss69 15-10-2020 01:16 PM
Sedihnya rasa.. sanggup bergadai nyawa selamatkan ibunya.. Baru umur 9 tahun.. Bg hukuman gntung smpai mati kt pembunuh ni..
Quote buapakperut 15-10-2020 01:24 PM
kesian budak tu nak selamatkan. mak dia jadi mangsa lak. oorang pempuuan kene belajar ilmu pertahankan diri supaya dapat protect diri dan anak. indon ni tak makan dadah pun otak dah sediakkala wengg
Quote highcastle 15-10-2020 01:30 PM
sarah82 replied at 15-10-2020 12:06 PM
Jak selamatkan ibu.. Nyawa sendiri jadi galang ganti.. Semoga pembunuh tu kena hempuk dgn banduan la ...

Kalau dapat kat polis mungkin selamat, kalau dpt kat penduduk kampung semada mati atau nyawa2 ikan.........
Quote KBW2 15-10-2020 01:32 PM
Syaitannya mohon disiat kulit badan pastu dijemur ya
Quote sarah82 15-10-2020 01:33 PM
highcastle replied at 15-10-2020 01:30 PM
Kalau dapat kat polis mungkin selamat, kalau dpt kat penduduk kampung semada mati atau nyawa2 ikan ...

dapat kat polis..masuk dalam..banduan tengah tunggu...aku pernah baca seorg bekas banduan kat usa sana..dia ckp..kaau rogol wanita, bunuh kanak-kanak, bunuh org tua...mmg banduan2 dalam tu akan kerjakan banduan2 yg buat salah ni teruk2

Lihat semua komen(51)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top