CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Mustaqim Bahadon Nak Kahwin Dengan Pramugari

14-10-2020 06:11 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 14018| Komen: 85

Description: Mustaqim Bahadon mengaku yang dia kini sedang berkawan rapat dengan seorang pramugari yang dikenali sebagai Lysa.
Foto: IG

Mustaqim Bahadon mengaku yang dia kini sedang berkawan rapat dengan seorang pramugari yang dikenali sebagai Lysa.

Pelakon ini juga mempunyai perancangan untuk berkahwin.


"Saya kini sibuk menguruskan perniagaan bagi memastikan kewangan saya kukuh di masa depan. Perancangan untuk berkahwin memang ada. Tambahan pula, usia saya sudah mencecah 35 tahun dan sudah tiba masanya untuk mendirikan rumah tangga.

"Namun, sebelum mengambil keputusan besar saya perlu pastikan hubungan kami berjalan dengan baik dan mengenali dengan lebih rapat," katanya kepada Harian Metro.

Mustaqim dan Lysa
Katanya dia dah lama kenal dengan Lysa yang pernah menjadi model sambilan itu.



"Perkenalan kami bermula ketika kami menjadi pelakon tambahan untuk sebuah drama. Ketika itu Lysa aktif sebagai model sambilan. Namun, pada 2018 saya mula beranikan diri dan ingin mengenalinya dengan lebih rapat.

"Doakan semoga hubungan kami berjalan dengan baik dan diharapkan impian kami untuk berkahwin dipermudahkan." -CARI
1

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (1 people)

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote adaakukesah 14-10-2020 06:18 PM
Sendu.com dia ni
Quote loladaily 14-10-2020 06:23 PM
Kenapa meols tak kenal {:stress{:stress
Quote matchstick 14-10-2020 06:29 PM
Tak kenal..muka mcm sesuai berlakon watak antagonist je
Quote bluebutter 14-10-2020 06:29 PM
Kenal dia berlakon. Kacak dia.
Quote kirana_22 14-10-2020 06:32 PM
Heloklah dik... Dptlah mengurangkan gangguan dm dari gay2 gersang lepas ni
Quote mamajawie 14-10-2020 06:35 PM
Muka heollss cm kembar remy mamak tu..sape tah nme dia skang berlakon citer ngn timoh n tokadi kt tv3 tu
Quote miss_strangers 14-10-2020 06:36 PM
Muka dia ni iras muka pelakon Hindustan yg berlakon dgn salman khan tu...yg dia jadi polis nak tangkap salman khan tu
Quote inspektoremos21 14-10-2020 06:38 PM
Ok tak kenal byee
Quote cmf_premierleag 14-10-2020 06:57 PM
tau dia ni sbb dia belakon drama jodoh
yg ada keknis,janna nick, fadlan hashim tu sume
dia antara calon jodoh yg tersingkir
Quote esbok 14-10-2020 07:01 PM
Siapa ni? Baru aku paham perasaan whoareyus porumer sebelum2 ni
Quote Guccibamboo 14-10-2020 07:03 PM
Cantiknye lysa...iols mmg suke pempuan muke feminin
Quote AshKetchum 14-10-2020 07:07 PM
whoareyouss?
Quote lavendernovella 14-10-2020 07:16 PM
Syiapakah ini...  {:question
Tapi gambo kanan tu senyum ada fotogenik, so commercial.
Quote RatuDunia94 14-10-2020 07:41 PM
Iols kena je heols ni.. ada je drama2 yg dia berlakon.. plg iols ingat dram Jodoh 2 kat astro dulu.. tp heols ni x pernah jd first hero... selalu jd watak2 sampingan or 2nd lead je.. wo wajar lah ramai yg whoareyous..
Quote beta_carotene 14-10-2020 07:55 PM
Meols punya ofismate ade sorg muka cmni.. Tp gelap sikit.. Mmg ensem.. Pass la nk jd pelakon.. Kalo jalan2 mesti jd perhatian awek2 n gayah2.. Jln sblh heols rasa hodoh katak puru
Quote sukacactus 14-10-2020 08:01 PM
Ooo igt muda lg, dah 35 rupanya
Quote Kuasaberganda 14-10-2020 08:20 PM
borink. xder org nak cover cerita pasal sarah H ke?
Quote manehnya 14-10-2020 08:45 PM
Pastu bgtau kami nak boleh buat apaa
Quote hyie 14-10-2020 08:55 PM
meols folo ig heshe yach so meols kenal heshe, since drama Jodoh kat astro dedulu...heshe adik beradik ni bagus jaga emak theyols...kekadang nampak lazat, kekadang nampak over muka tepung gomak...kowserrrr...overall, tasty jah sis

Lihat semua komen(85)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-6-2022 11:47 AM GMT+8 , Processed in 0.076093 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top