CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Angkara Video Palsu, Wanita Dibunuh Suami Kerana Disangka Curang

14-10-2020 01:44 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 4279| Komen: 30

Description: Wanita maut ditikam suami kerana disangka berlaku curang selepas menonton sebuah video.
Wanita maut ditikam suami kerana disangka berlaku curang selepas menonton sebuah video.

Lapor Gulf News, video kiriman WhatsApp itu memaparkan adegan tidak senonoh sepasang kekasih yang salah seorangnya disyaki isteri kepada K Nageshwara Rao.


Bagaimanapun, rakaman menunjukkan kecurangan Nirmalamma, 43, dilaporkan sebenarnya adalah video palsu.


Gambar hiasan

Kejadian di Nellore di Andhra Pradesh pada Sabtu lalu itu terbongkar apabila penduduk menemui dua mayat di dalam sebuah rumah.

Menurut lapora, selain isterinya, Rao juga membunuh saudara perempuannya walaupun tiada bukti wanita itu terbabit dengan video berkenaan.

Timbalan Superintendan Nellore, Harinath Reddy mengesahkan kejadian berkata, pihaknya kini memburu suspek yang melarikan diri.

Difahamkan, suspek pada mulanya curiga dengan kesetiaan mangsa sebelum menonton video terbabit dan mengesyaki wanita dalam rakaman berkenaan sebagai isterinya walaupun wajahnya tidak jelas.


Terlalu mengikut perasaan, Rao menikam isterinya di rumah sewa mereka sebelum memanggil Venkatratnamma yang rapat dengan mangsa.

Suspek kemudian menikamnya hingga mati kerana menyangka wanita itu bersubahat dengan isterinya.

Selain suspek, polis juga menyiasat dalang menyebarkan video berkenaan. - CARI


Bagus
1

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (5 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sarah82 14-10-2020 09:01 AM
Sebabkan fitnah..hilang nyawa 2 wanita..
Quote marla69 14-10-2020 09:05 AM
Ada kah covid yg menyumbang antara punca stress pembunuh ini?
Quote pasa 14-10-2020 09:22 AM
hero tamil lambat sampai ni.

patut la kat india rajnikhan menjadi idola.
Quote gede-bab 14-10-2020 09:25 AM
otak letak di buntut ni...tak usul periksa...
Quote supermum 14-10-2020 09:28 AM
Mendunia Andra Pradesh recently. Aritu ker rogol
Quote zulka 14-10-2020 09:53 AM
mana tau video tu palsu?
Quote obria 14-10-2020 10:08 AM
Len kali periksa betul2 dulu....
Aiyo.....
Quote nenekglamer 14-10-2020 10:28 AM
Sesuka hati je bunuh orang. Kalau xpalsu pun .. xleh bunuh juga. Gila lah
Quote tikusmontok 14-10-2020 10:33 AM
bangsa kicap ni ..tak membunuh, merogol..bangsat sangat.
Quote Cassieopeia 14-10-2020 11:52 AM
main teke je ke tu bini dia
Quote Artemesiaa 14-10-2020 11:55 AM
Bertindak ikut perasaan banyak ruginya
Quote zuuu 14-10-2020 12:01 PM
supermum replied at 14-10-2020 09:28 AM
Mendunia Andra Pradesh recently. Aritu ker rogol

Belah2 north India ni mmg bermasalah...kes pelik2 yg masuk kat cari ni suma dari sana...
Quote darkness 14-10-2020 12:03 PM
Andra pradesh tempat segala otak tidak berfungsi. Bodoh tul makhluk ni
Quote TomyamPuteh 14-10-2020 12:05 PM
Xde kicap jalen, saya pon x lalu makan
Quote amyainsamad 14-10-2020 12:06 PM
gler btl........
Quote lavendernovella 14-10-2020 01:52 PM
Takder harga rupanya nyawa perempuan kat sana.
Quote Kurex 14-10-2020 01:55 PM
Leluhurrrrrr
Quote Crystars 14-10-2020 01:59 PM
lavendernovella replied at 14-10-2020 01:52 PM
Takder harga rupanya nyawa perempuan kat sana.

Pompuan sini plk gilakan laki pakistan, hindustan, banglatan
Quote arm_band 14-10-2020 02:37 PM
delusional

Lihat semua komen(30)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 03:54 PM GMT+8 , Processed in 0.110494 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top