CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Dr Erin Sedih Anak Diejek Berkulit Gelap

13-10-2020 12:59 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 8593| Komen: 37

Description: Dr Erin mendedahkan yang anak perempuannya, Yaya sering menjadi mangsa ejekan dan ajukan.
Dr Erin mendedahkan yang anak perempuannya, Yaya sering menjadi mangsa ejekan dan ajukan.

Bekas isteri pendakwah bebas Da'i Farhan ini kata warana kulit anaknya yang agak gelap berbanding adik beradik yang lain menjadi punca utamanya.


Tambahnya dia sangat sayu melihat situasi tersebut memandangkan usia anaknya yang masih mentah.

Kredit foto: IG

"Little me.. Anak yang sangat merendah diri..Orang selalu ajuk dia anak sapa?? Napa kakak-kakak dan abang-abang semua putih dia seorang ja hitam.

"Dia akan senyum macam tu jela. Sambil kata nak buat macam mana dah Allah bagi Yaya jadi hitam. 


"Kita sebagai mak ni gelak-gelak juga la bila orang melawak kan tapi tetap kita akan rasa sayu tengok anak kita walaupun dia senyum.

"Budak-budak kan kita ingat dia senyum macam ok tapi kita tak tau apa yang dia tanam dalam diri dia. Bertabah la anak mama," tulisnya di Instagram.

Kredit foto: IG

Erin jugaberharap agar anaknya itu kuat dalam menghadap kata-kata 'pedas'.

"Ni baru umur 5, 6 tahun dah kena hadap dengan mulut-mulut makcik pakcik. Esok ni masuk tadika akan jumpa dengan kawan-kawan yang mulut puaka juga.

"Perlu kita sentiasa berlapang dada senyum selalu walaupun apa orang kata ye Yaya. Kesian hitam manis mama ni. Biar kulit tak putih gebu janji hati mau putih bersih na." -CARI

1

Bagus

Marah
1

Terkejut
1

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (3 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote opie5662 13-10-2020 01:10 PM
Dah emak nye bkn putih ori pon... Takyah la sentap sgt... Mase ko kecik mmg gitu kot kulit ko
Quote shernazz 13-10-2020 01:11 PM
So
Berita lepas ni apa dia?
Anak tak.mau makan ayam.time pkpb
Kena beli ikan jenahak.masak kari?
Quote missyL 13-10-2020 01:17 PM
opie5662 replied at 13-10-2020 01:10 PM
Dah emak nye bkn putih ori pon... Takyah la sentap sgt... Mase ko kecik mmg gitu kot kulit ko

Kan. Die pon harap filter n mekap je.
Perlu ke nk bgthu.
Lagi malu anaknye
Sian la kt dieorg dpt mak doc tipu hadap perhatian org
Quote weezerfan 13-10-2020 01:20 PM
Bodohlah reputs cari ni.dia bukan doctorlah
Quote Kurex 13-10-2020 01:32 PM
Hari tu berita pasal jantan berrbut dia, sekarang cerita pasal kulit anak... Asal keluar cerita dia mesti sampah
Quote salmon-suki 13-10-2020 01:51 PM
Hati mu bersih keee erin? Scam org merata jugak..bersih keee
Quote cmf_premierleag 13-10-2020 01:51 PM
dah mmg DNA genetik asal ko mcm tu..so menurun la kat anak
takkan anak ko keluar dr pokok buluh betung lak
Quote lattehazelnut 13-10-2020 02:04 PM
Mesti ada suami2 org pujuk anak n erin tu lepas ni.. white knight kononnye..
tp bini n anak2 sendiri xamik pedulik..
Quote Ailebiu 13-10-2020 02:19 PM
doctor who?
please la
Quote riyadhK 13-10-2020 02:46 PM
Doktor kehulu kehilir. Wartawan cari pon buat la, research sikit. Isu doktor who ni I rasa dh byk kali kan forumer ckp dia bukan doktor pon.
Quote Gomea 13-10-2020 02:49 PM
Sejak bila pulak wartawan cari ni cerdik? Dah banyak kali tegur pon masih buat.

Betul ke ase org mengata anak dia hitam? Sebab tgk tak hitam pon. Over
Quote husna_amal 13-10-2020 03:07 PM
Takde lah gelap sangat kulit anak tu. Biasa macam budak melayu lain.
Quote nazrinshah12 13-10-2020 03:14 PM
biasa la tu budak2..sok2 dah besar reti la dia mekap
Quote biozipstar 13-10-2020 03:21 PM
euuuuwwww sangat.. so apa masalahnya... budak2 mmg nampak ireng sikit . dah besar nanti bole lagi putih. kalau x putih gak, kau cucuk filler ke pemutih ke. ko kan dokter.. kahkah
Quote Nnasda53 13-10-2020 03:51 PM
adik chek ada sorang gelap sikit dari yg lain2..biasa dlm family mesti ada yg gelap sikit..tu biasa ja.

maybe org tanya anak dia sbb maknya pun kawin lebih dari 1..mungkin la sebab tu anak dia di tanya..
Quote honeystar_11 13-10-2020 04:13 PM
Rasanya cukup la cerita pasal dia ni. Dah la bukan Dr. pun
Quote manehnya 13-10-2020 04:20 PM
Bapak lain Kan....
Quote mizruncing 13-10-2020 04:21 PM
nak suruh netizen puji2 la tu anak dia halahh tak payah nk viral sangat laa. budak2 biasa laa. mak je lebih2 selalunyaa
Quote tagas 13-10-2020 04:22 PM
hilang terus ex laki nya setat kambing tu

nyorok bwh ketiak bini tua ka

Lihat semua komen(37)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-5-2022 04:04 AM GMT+8 , Processed in 0.074555 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top