CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Dulu Takut Kena Paksa, Sekarang Cik B Seronok Jadi Pelakon

13-10-2020 12:20 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 13035| Komen: 85

Description: Cik B atau nama sebenar Nur Edlynn Zamilleen, 15, mengakui dirinya kini selesa menjadi pelakon.
Kredit foto: IG Cik B



Cik B atau nama sebenar Nur Edlynn Zamilleen, 15, mengakui dirinya kini selesa menjadi pelakon.

Anak usahawan kosmetik terkenal Datuk Seri Vida itu mendedahkan pada mulanya dia dipaksa ibunya untuk mencuba nasib sebagai pelakon.


Kredit foto: IG Vida

“Mula-mula saya agak takut sebab tiada pengalaman berlakon, lepas itu Mama push (paksa) saya untuk ambil watak ini.

“Saya tiada pilihan, tak boleh kata tidak! Jawapannya hanya yes sahaja. Alhamdulillah sekarang saya suka sebab kru semua sangat baik,” katanya kepada mStar.




Drama sulung dibintangi Cik B iaitu 'Lelaki Lingkungan Cinta' bakal disiarkan pada 21 Oktober ini di TV3. - CARI

1

Bagus
1

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (2 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Belibis 13-10-2020 12:38 PM
Semoga boleh menggantikan jena nik.
Quote mamichik 13-10-2020 12:52 PM
Belibis replied at 13-10-2020 12:38 PM
Semoga boleh menggantikan jena nik.

ku  doakan yg sama
Quote Kurex 13-10-2020 12:54 PM
Mesti dalam cerita tu Naima suka pompuan kurus tu, tapi cik b suka Naima.. lama lepas tu Naima suka cik b.. ala.. macam kuch kuch hotak heyyyyy
Quote immaryjane 13-10-2020 12:55 PM
Huduh2 pun dia ramai bbnu suke okay. Baik kt ig, ummah Twitter. Hat tayang ttek, matreps je la berjejer air liur tengok. Hujung2 buat review
Quote shernazz 13-10-2020 12:58 PM
Iols suka.kaler beg dior tu..
Kaler jelah
Quote LadyCarefree 13-10-2020 01:14 PM
Senangnya nk jd pelakon. Boleh tau la mutu retis2 kita cemaner
Quote nazzse 13-10-2020 01:21 PM
Tertunggu lakonan kayu cikB
Quote budakshinchan 13-10-2020 01:23 PM
gelang cikB tu mmg terbukak sbb x muat ke apa? Show off kemaen tetap x lawa gelang selambak camtu..
Quote KelisaOren 13-10-2020 01:24 PM
Berlakon watak pengkid sesuai ler kalau jadi heroin rasa nak hempuk je tv
Quote blue^panther 13-10-2020 01:30 PM
Berlakon jadi pasu bunga lalu lalang kt tepi ok jer la, kalau jadik heroin harus kemurungan kau kena cerca ummah netizen nanti dik......
Quote cha-cha 13-10-2020 01:37 PM
Go go cik b!
Quote RatuDunia94 13-10-2020 02:16 PM
Mesti bawa watak budak gemuk hodoh..
Quote ad_hoc79 13-10-2020 02:19 PM
budakshinchan replied at 13-10-2020 01:23 PM
gelang cikB tu mmg terbukak sbb x muat ke apa? Show off kemaen tetap x lawa gelang selambak camtu..

maknya paksa pakai.... main rembat je kat tgn mak. tu xmuat nak katup
Quote chekacheku 13-10-2020 02:39 PM
Cik b ni kalo nk transform mmg kna plastic surgery..xde cara lain..
Quote Belibis 13-10-2020 02:49 PM
Skrip sendiri,arahan sendiri,penerbit sendiri,terus boleh jadi hero macan Steven Seagle
Quote dudaberhias 13-10-2020 02:51 PM
go go cik babi!

you can do it...
Quote husna_amal 13-10-2020 03:04 PM
Dapat watak pelakon perempuan utama ke ni.
Quote YomiuriLandMae 13-10-2020 03:10 PM
ala slalu visual2 mcm ni mesti takat jadi watak besfren heroin jer..
Quote biozipstar 13-10-2020 03:25 PM
okay... nak cube tengoklah naima belakon dgn bi

Lihat semua komen(85)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-6-2022 10:44 AM GMT+8 , Processed in 0.115110 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top