Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Nak Ambil Ibu Di Pasar Malam, Budak Dirogol Lima Lelaki Dalam Ladang Kelapa Sawit

12-10-2020 12:40 PM Komen: 113
Lima lelaki ditahan polis kerana disyaki merogol murid tahun enam di FELDA Ketengah Jaya, 29 September lepas.

Berita Harian melaporkan, suspek yang berusia 16 hinggga 23 tahu itu ditahan susulan laporan yang dibuat mangsa.

Ketua Polis Daerah Dungun, Superintendan Baharudin Abdullah berkata,  dalam kejadian jam 9 malam itu, suspek menunggang motosikal untuk mengambil ibunya yang berniaga di sebuah pasar malam.

Gambar Hiasan
"Dalam perjalanan itu, mangsa ditahan dua suspek yang seorang daripadanya dikenali mangsa, sebelum mengajaknya ke tempat yang sunyi.

"Sebaik tiba di tempat tersorok dalam ladang sawit, mangsa yang pelik dengan perbuatan suspek cuba menghubungi seseorang untuk meminta tolong, namun telefon bimbit mangsa dirampas."

Mangsa dirogol oleh kedua-dua suspek sebelum tiga lagi datang dan melakukan yang sama

"Semua suspek dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah Dungun untuk siasatan lanjut, sementara mangsa dirawat di Hospital Dungun."

Kes disiasat mengikut seksyen 375(b) Kanun Keseksaan. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
1
Komen: 113
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Gloria.D 13-10-2020 04:05 PM
Must let the bad guys be punished

Lain-lain Komen

Quote ezacbee 11-10-2020 04:03 PM
Jilake budak2 ni.. kerat2 anu dorg
Quote famri7 11-10-2020 04:04 PM
Mesri set2 kafir atau yahoodi leknatullah. Sebab kalau islam merogol itu haram katanyalah.
Quote damsel_fiji 11-10-2020 04:05 PM
Sumpahang ikang bak kata asdang
Quote meow_tompok 11-10-2020 04:07 PM
ezacbee replied at 11-10-2020 04:03 PM
Jilake budak2 ni.. kerat2 anu dorg

kerat anu masih ada kudrat buat benda jahat yv lain. masuk penjara lepas keluar bole dendam cari balik budak ni mcm kes kat overseas tu.
elok tembak mati je perogol ni semua, ada pelacur tak reti pakai rosak hidup anak org
Quote Artemesiaa 11-10-2020 04:08 PM
Terbuanglah usia muda merongkoh dalam penjara menghadap hukuman nanti
Quote luvcomot87 11-10-2020 04:19 PM
Takuttnyaa bebudak zmn skrg... dh x selamat nk dibiarkan sendri mcm kite zmn2 dulu
Quote cupu 11-10-2020 04:31 PM
Celaka betul...membazir duit tax payer ternak diaorg dlm jel...klu kambing ada jgk hasil.
Quote Scheherazade 11-10-2020 04:40 PM
Patut dikembiri, disebat smpai lunyai barulah dipenjara smpai mati setan 5 ekor ni
Quote liyamariska 11-10-2020 04:49 PM
Makin lama makin ramai manusia bermasalah mental...
Quote sarahmirza 11-10-2020 04:49 PM
Budak2 ni tak fikir eh kesan perbuatan mereka?
Mungkin tak pernah dididik begitu kot...
Mak bapak tau melarang itu ini tapi tak terangkan kenapa, apa faedah awak buat begitu, itu ini blah2....
Quote debab_78 11-10-2020 04:50 PM
Budak ppuan... Umur 12thn... Naik moto sorang2.... 9 malam..
Quote CiliPadiSedap 11-10-2020 04:56 PM
famri7 replied at 11-10-2020 04:04 PM
Mesri set2 kafir atau yahoodi leknatullah. Sebab kalau islam merogol itu haram katanyalah.

paderi pedo kau xbising pula? bodoh lah kau ni cm lembu hari2 makan jubo ayam otak dah benak
Quote borrow 11-10-2020 05:11 PM
Kenal .. itulah probnya. Bila kenal , level berhati2 tu dh jatuh jd zero. If org asing , mebi awal2 lagi budak tu dh cabut. Time ai umo 11 thn , 2 gurlZ (sebaya ai) kena rogol dgn tokei kedai runcit. Dh kenal .. ikut ja , hinggalah dh terlambat.

Quote darkness 11-10-2020 05:11 PM
Aduhhh...sakit dan traumanya...
Quote siq 11-10-2020 05:12 PM
gila sangap! pegi la beli sex toys kalau dah takleh tahan sangat! bodoh sengal kecik2 tak nak mampos, dah besar pun tak mampos2 jugak lagi, harap mampos la segera
Quote any42 11-10-2020 05:26 PM
dlu2 klau bt jhat merogol sorang2. skrng 4,5 org pun join. makin rmai ye umur muda2 lg pun dah berani bt mcm2.
Quote dua_chzy 11-10-2020 05:28 PM
Ambik kau. Kita kutuk2 yindon, yindia, tengok2 negara sendiri tak kurang dahsyat.
Quote salmon-suki 11-10-2020 06:09 PM
Hmmm..reserve komen laa...
Quote sarah82 11-10-2020 06:24 PM
Lepas 6 ekor haramjadah ni dlm kolam yg penuh dgn badak air.. Lps 12 jam.. Balik kutip apa yg patut.

Lihat semua komen(113)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top