Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Mayat Berbungkus Plastik Di Tepi Lebuh Raya

12-10-2020 10:46 AM Komen: 46
Mayat berbungkus plastik ditemui di tepi Lebuhraya Rawang–Serendah, Selangor.

Astro Awani melaporkan, kejadian disedari oleh seorang lelaki yang sedang berjoging di lokasi berkenaan.

Saksi kemudiannya bertindak menghubungi polis selepas curiga dengan bungkusan berkenaan.

Foto: Astro Awani
Susulan itu pasukan forensik Selangor dan Unit Anjing Pengesan (K-9) dikejarkan ke lokasi kejadian.

Proses pengendalian mayat turut dilakukan mengikut prosedur operasi standard (SOP) ditetapkan termasuk memakai kelengkapan perlindungan diri (PPE).

Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner Arifai Tarawe memanita orang ramai yang mempunyai maklumat agar menghubungi Ibu Pejabat Polis (IPD) Gombak. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
0
0
Komen: 46
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote noor2 13-10-2020 06:08 AM
Kangkung1M replied at 13-10-2020 02:48 AM
Memang ramai yang jogging kat Rawang Bypass tu. Macam brader ni, dia pelari ultra @ pelari jarak j ...

Akak mmg kagum ramai rakyat Malaysia sekarang ni ada kesedaran ttg pentingnya exercise, jogging ni . Lagi hebat depa mampu jogging waktu ni ...biasa akak jogging subuh sapi'e

Lain-lain Komen

Quote lifeline 12-10-2020 08:13 AM
situ mmg area org joging eh?
pkul 2ptg kt highway pulak tu
Quote pearl.silver 12-10-2020 09:08 AM
Adakah geng pati mati pastu kwn2 campak je tepi jln dgn harapan org mlysia akn tolong tanam.
Quote Acikgomen 12-10-2020 09:12 AM
Ni hiway yg tinggi namateyyyy tu khennnnz
Quote obria 12-10-2020 09:23 AM
aiyo...main campak2 ja mayat. Yang jogging pun satu hal, kat Highway pukul 2 petang...
Quote lasagnaklcc 12-10-2020 09:29 AM
Yg naik motor lalu kalau ada bau nak tegur pon tak berani. Nasib ada org jogging
Quote supernaturalee 12-10-2020 09:29 AM
obria replied at 12-10-2020 09:23 AM
aiyo...main campak2 ja mayat. Yang jogging pun satu hal, kat Highway pukul 2 petang...
Kejadian itu disedari oleh seorang lelaki yang sedang berjoging melalui lebuh raya berkenaan pada kira kira jam 2 petang.
ha'ah lh
pkl 2 ptg joging ape ni



Quote emera 12-10-2020 09:40 AM
pearl.silver replied at 12-10-2020 09:08 AM
Adakah geng pati mati pastu kwn2 campak je tepi jln dgn harapan org mlysia akn tolong tanam.

Aku pun suspect mcm ni jugak...
Quote prettyuglybabe 12-10-2020 10:03 AM
jangan ada plot twist orang yang jumpa tu yang buang sudah..
gila apa pukul dua panas berdengung ko joging..
kat highway pulak tu..
Quote Kangkung1M 12-10-2020 10:36 AM
Edited by Kangkung1M at 11-10-2020 10:37 PM
Acikgomen replied at 11-10-2020 09:12 PM
Ni hiway yg tinggi namateyyyy tu khennnnz

Ye Acik, Rawang Bypass.

[ig]https://www.instagram.com/p/B8Vo9UxF0Cu/[/ig]
[ig]https://www.instagram.com/p/CGNcnQfHtKa/[/ig]
Takde yg pelik pon kalau ada orang jogging. Tahun 2018 pernah dibuat acara Half Marathon di situ.

[ig]https://www.instagram.com/p/BgunrpQFfWS/[/ig]
Yang main basikal pon ramai. So meriah la jugak aktiviti kat atas highway tinggi namateyyy itu.

[ig]https://www.instagram.com/p/CDFfoD5HuKM/[/ig]
Quote Cyempaka 12-10-2020 10:40 AM
Beraninya joging kat situ sorang2.  Kena rompak bunuh dah jd mayat kedua pulak.
Jalan tu dah la tinggi menjulang menggamit langsuir,  dah jd tempat buang mayat la pulak
Quote amyainsamad 12-10-2020 10:41 AM
mcm2 kes...
Quote mamajawie 12-10-2020 10:44 AM
jalan situ takde keta lalu ke sampai boleh joging dengan gumbiranya?
Quote Kurex 12-10-2020 10:58 AM
pearl.silver replied at 12-10-2020 09:08 AM
Adakah geng pati mati pastu kwn2 campak je tepi jln dgn harapan org mlysia akn tolong tanam.

Ye kot....
Quote husna_amal 12-10-2020 11:04 AM
Kes apa pula kali ni sampai campak mayat berbungkus ni...
Quote Belibis 12-10-2020 11:06 AM
prettyuglybabe: jangan ada plot twist orang yang jumpa tu yang buang sudah..gila apa pukul dua panas berdengung ko joging..kat highway pulak tu..


Itu macam kes remaja yg jumpa bayi.slps siasat rupanya anak sendiri.lahir luar nikah.
Quote Acikgomen 12-10-2020 11:10 AM
Kangkung1M replied at 12-10-2020 10:36 AM
Ye Acik, Rawang Bypass.



Matnas yg beriye menonggek tu chuols ke
Quote monreyes 12-10-2020 11:11 AM
knp jogging di hiway...
datang lori dari belakang mana nak lari..
Quote missyL 12-10-2020 11:20 AM
pearl.silver: Adakah geng pati mati pastu kwn2 campak je tepi jln dgn harapan org mlysia akn tolong tanam.



Mcm kan. Musim covid19 ni. Duit xde. Huhu
Quote arm_band 12-10-2020 11:27 AM
lifeline replied at 12-10-2020 08:13 AM
situ mmg area org joging eh?
pkul 2ptg kt highway pulak tu

tu la, yang ni pun curiga juga. hari tu polis kata tak boleh main beskal kat highway. tapi jogging boleh pulak ek?

Lihat semua komen(46)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top