CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Mowgli Dewasa, Peminat Tak Keruan Tengok Nazim Othman Tak Pakai Baju

11-10-2020 10:59 AM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 12687| Komen: 105|Original author: Oleh: Saiful

Description: Sebelum ini adik Syukur Khamis dipanggil sebagai Mowgli Malaysia.
Sebelum ini adik Syukur Khamis dipanggil sebagai Mowgli Malaysia.

Kali ini Nazim Othman pula yang jadi bualan apabila cuba nak jadi Mowgli versi dewasa.


Di Instagram, pelakon ini ada memuat naik gambar bersama sekawan gajah liar.


Apa yang lebih mengujakan peminat adalah bila dia hanya memakai seluar paras lutut dan tidak berbaju.

Difahamkan gambar-gambar tersebut dirakam di Hutan Simpan Endau Rompin, Pahang.



Di ruangan komen, dapat dilihat peminat tak keruan melihat tubuh Nazim yang dikatakan lebih sasa berbanding dahulu.

Ingatkan edit, rupanya Nazim kata badannya memang sudah begitu sejak sekian lama.

Foto: IG
Macam mana, ada yang tergoda tengok Nazim ke tu? -CARI

Bagus

Marah
1

Terkejut

Sedih
1

Lawak

Bosan

Friends Rank (2 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote apedehal 11-10-2020 11:01 AM
Adoyai..yg ni kalau kategori retis lelaki malaywood plg narcissist jatuh kat dia ni..kalau pempuan neelopa..xtergoda lnsung
Quote TomyamPuteh 11-10-2020 11:05 AM
Yg x keruan tu cluster kunyit ler tu
Quote KBW2 11-10-2020 11:06 AM
Tengah stand by komen gersang Kurex
Quote cikgojesss 11-10-2020 11:06 AM
ingat nushrul ingat hati kama.. terus layu di tasik madu
Quote riyadhK 11-10-2020 11:07 AM
Pondesen ko tebal nau2 nyah
Quote pencintaABC 11-10-2020 11:08 AM
Misi mencari suami ke?
Quote Ritacomels 11-10-2020 11:08 AM
Aku sbg perempuan normal langsung x berperasaan tgk dia ni, nk bwk berfantasi pun x sanggup aihh
Quote krustykrab 11-10-2020 11:11 AM
Ewww butakah peminat2 beliau...
Dia ni dlm drama baru2 ni, aku tgk kaki dia kurus gila...nk angkat heroin pun mcm nk angkat gajah
Quote missyL 11-10-2020 11:12 AM
Sape je yg terliur dgn die..
Baik tgok gajah tu. Lg magnificent..
Quote KBW2 11-10-2020 11:16 AM
Dia ni sejujurnya memang hensem, tapi dia pi alter nak ikut KPoop hilang terus wajah ketampanan lelaki Melayu. Nak kata rope KPoop pun idoklah menjadi jua.

Tak masuk lagi gigih putehkan muka, pakai fondesyen--- hilang terus aura keperkasaan lelaki, nampak kesotongan jah semata.
Quote gugunogaga 11-10-2020 11:17 AM
Body heshe tasty la jugak tapi meols turn off pasal muka heshe iras2 paknil.. rogayah sulong sgt!
Quote sarah82 11-10-2020 11:18 AM
Gajah liar? Aku rasa mcm tk liar oun gajah tu
Quote SweetShera 11-10-2020 11:18 AM
alamak..elok pulak gambaq dia dengan gajah tu..
Quote KBW2 11-10-2020 11:20 AM
gugunogaga replied at 11-10-2020 11:17 AM
Body heshe tasty la jugak tapi meols turn off pasal muka heshe iras2 paknil.. rogayah sulong sgt!

Muka gomak fondesyen kan?
Quote September14 11-10-2020 11:33 AM
Geli aku aihh

Muka mcm toknil dah
Quote Belibis 11-10-2020 11:37 AM
TomyamPuteh: Yg x keruan tu cluster kunyit ler tu

Kurex jer yg menggigil tak keruan tgok nazimah.{:cryrun
Quote Belibis 11-10-2020 11:39 AM
KBW2: Dia ni sejujurnya memang hensem, tapi dia pi alter nak ikut KPoop hilang terus wajah ketampanan lelaki Melayu. Nak kata rope KPoop pun idoklah menjadi ...

Ya.awal2 kemunculan nampak hensem semulajadi,akhir2 jadi macam hensem jadian.jgn hujung2 jadi diva maki sudahhhhh.
Quote ashcroft86 11-10-2020 11:42 AM
Nak pancing shuben ke noksss? Kowserr.
Quote BicaraHatiku 11-10-2020 11:44 AM
so far.. Iols masih lagi keruan... next

Lihat semua komen(105)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-8-2022 09:47 PM GMT+8 , Processed in 0.137927 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top