CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Mira Filzah Dah Rancang Nama Anak Mula Huruf W

10-10-2020 12:38 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 19977| Komen: 151

Description: Mira Filzah dah rancang beri nama anak dengan pangkal W.
Mira Filzah dah rancang beri nama anak dengan pangkal W.

Pelakon ini menjawab tentangnya apabila ada seornag peminat bertanya menerusi IG Stories.



“Sudah pastinya nama bayi kami akan bermula dengan huruf ‘W’.

“Insya-Allah, semua nama anak saya dan Wan Emir (Wan Emir Astar Wan Mohammad Khair-il Anuar) akan bermula dengan huruf ‘W’,” katanya.

Foto: IG
Bukan itu sahaja, Mira juga sempat menyenaraikan beberapa nama pilihan untuk bayinya.

“Wan Namiera, Wan Naiela, Wan itu dan Wan ini,” tambahnya.




Disebabkan dia menyebut nama-nama bayi perempuan. ramai pula yang berpendapat Mira lebih suka jika dapat anak perempuan.

Bagaimanapun setakat ini Mira belum menunjukkan tanda-tanda sudah berbadan dua. -CARI

Bagus

Marah
1

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (1 people)

  • Terkejut

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Catpaw 10-10-2020 01:03 PM
Laki dianni umur berapa dah banyak uban...
Quote Rotisserie 10-10-2020 01:05 PM
Hekeleh.... Mmg la pangkal nama ank start dgn W dh nama tok laki start dgn W. Tu pn nk kecoh
Quote virgo19 10-10-2020 01:08 PM
Dah laki ko keturunan wan, ofkos la anak ko pun kena letak wan jugak.
Quote Kurex 10-10-2020 01:10 PM
Cibai!!!!!!!

Pompuan berwajah basic ni retis tak de gred tak perlu bagi limelight la ngok!! Kisah pulak aku dia positif covid ke apa, bagus kalau positif! Sampai nama anak pun nak kena bagitau semua kenapa??? Kau sape pompuan??? Muka basic je pun, lakonan kayu, cakap meleweh2 menyonyeh, lakonan tak berkembang, tak berbakat, takde gred, wajah yg boleh dapat dekat pasar basah jual ikan kering, merata2 boleh jumpa, feeling sweetheart Malaysia, buto!!!!!! Puihhhh puihhh puihhh
Quote lolipopbiru 10-10-2020 01:11 PM
bosan nya lahai dak mira ni. org beranak dia nak beranak, org pilih nama anak dia pun nak juga. zzzz
Quote irish_ieka 10-10-2020 01:11 PM
bataknye miwa
Quote dudaberhias 10-10-2020 01:13 PM
Tak habis2 gosip pasal retis idaman lelaki gatal acah2 alim walaupun pisang tegak di pagi hari... Dia nak letak nama anak mula huruf X atau mula huruf sanskrit pun takde sape kisah. Pergi la upgrade lakonan tu duluuu sebelum tenggelam di dasar lautan di masa akan datang. Choiii
Quote Gomea 10-10-2020 01:14 PM
Adoiyai... Ingatkan dah kahwin jadi sejuk beku. Lagi makin menjadi2 pulak mencapap dia. Dari aku biasa2 dengan dia, terus jadi meluat benci
Quote aderaderker 10-10-2020 01:14 PM
Wan Wuhan takmo?
Quote ShanSunshine 10-10-2020 01:14 PM
Rotisserie replied at 10-10-2020 01:05 PM
Hekeleh.... Mmg la pangkal nama ank start dgn W dh nama tok laki start dgn W. Tu pn nk kecoh

Yalah. Tu pun dia org nak kecoh..... haih
Quote evlinne 10-10-2020 01:16 PM
Check innn
Nak baca komen kurex je sebenarnya
Quote Kurex 10-10-2020 01:16 PM
Lain kali cerita pangkal rahim pulak la pompuan!! Feeling cerita dekat orang macam orang nak tau sgt la pasal kau. Puihhhh puihhh puihhh dekat kau
Quote Tudungpink 10-10-2020 01:18 PM
Kurex replied at 10-10-2020 01:10 PM
Cibai!!!!!!!

Pompuan berwajah basic ni retis tak de gred tak perlu bagi limelight la ngok!! Kisah ...

Sabo kurex.. Marah sgt ni.. Pegi tgk muke bamjul sejukkan hati.. Hahaha
Quote SyaJoyah 10-10-2020 01:21 PM
Suda2 la miwa piljah..muakla dgn pompuan muka tua ni
Quote RumiMenari 10-10-2020 01:24 PM
Kurex replied at 10-10-2020 01:10 PM
Cibai!!!!!!!

Pompuan berwajah basic ni retis tak de gred tak perlu bagi limelight la ngok!! Kisah ...

terima kasih kurex memahami & meluahkan rasa hati i dgn kata2 hahaha
Quote HYSB 10-10-2020 01:25 PM
Ok dek migha..noted
Quote sharlenetexas 10-10-2020 01:30 PM
Wan Wuhan Wu Tang Clan

Quote sharlenetexas 10-10-2020 01:32 PM
Minta maaf ye. Bukan nak mendoakan cuma terfikir je. Kalaulah dik migha tunggu nak dapat anak lama mcm tokti tu? Tak ke kecewa?
Quote edayildiz 10-10-2020 01:35 PM
smlm i gaduh2 mnja dgn kakak i..tiberrr dia mf cantik lulit mf mcm baby...sblm ni dia xsuka mf pin..awat tiberrrr..so i ckp bkn cntik mana pun..dia ckp i kutuk sbb i tk suka mf..

Lihat semua komen(151)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-8-2022 08:53 PM GMT+8 , Processed in 0.079947 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top