Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Bayi Dua Bulan Mati, Ditinggal Dalam Kereta Ketika Cuaca Panas

9-10-2020 01:46 PM Komen: 11
Seorang ibu yang terlalu khayal dengan dadah tak sedar telah meninggalkan bayinya, McKinley Garner di dalam kereta.

Kejadian yang berlaku di Florida, Amerika Syarikat (AS) itu mengakibatkan bayi berusia dua bualan itu maut kerana terlalu lama ditinggalkan tanpa pengawasan dalam suhu mencecah 32 darjah Celsius.

Akhbar tempat melaporkan, seorang saksi melihat ibu tersebut,  Megan Dauphin, 30, melakukan 'sesuatu' dia tas katil sebelum bertanya di mana bayi perempuannya.

Foto: Bay County Sheriff's Office

Baru tersedar, Megan baru teringat bayinya masih di dalam kereta di luar rumah dan segera pergi mendapatkannya.

Namun mangsa meninggal dunia walaupun selepas diberikan bantuan pernafaasan oleh pasukan paramedik. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 11
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote dudaberhias 10-10-2020 10:29 AM
kesian... dah maknya pun penagih jadi nak salah sape lagi kalau bukan omaknyaa...

Lain-lain Komen

Quote Buritan 9-10-2020 01:48 PM
Tak nak.. bagi kat aku.. untung aku anak aku jd retis dlm tempoh 20 tahun lagi.. pas tuu kawin dgn anak.rajee.. dpt aku duk yestana...
Quote Kurex 9-10-2020 02:15 PM
Takkan la leluhur boleh buat macam ni... Mesti ada jarum2 halus burukkan leluhur ni
Quote kuzaime 9-10-2020 02:35 PM
Laloq punya pasal baby baru 2 bulan, sakit beranak pun x betul2 hilang lagi
Quote pinklepie 9-10-2020 03:01 PM
Comel anaknya...
Quote shernazz 9-10-2020 03:08 PM
Ngok btol
Sengaja nak bunuh anak sendiri la tu..
Quote husna_amal 9-10-2020 03:36 PM
Kesian nasib bayi malang tu dapat ibu seorang penagih dadah.
Quote lavendernovella 9-10-2020 03:53 PM
Masuk syurga lah ko dik...  {:childlike berbahagialah.
Quote Gomea 9-10-2020 04:02 PM
Tak menyempat2 ko nak menghisap. Sampai anak pon boleh lupa
Quote Meiizu 9-10-2020 04:51 PM
tadi lunch hour i pegi kat kereta ambil tng utk reload..panas nak mati parking kat situ dari masuk keje....siksa sakit  betul budak mati dlm kete
Quote Cocoais 10-10-2020 05:06 AM
Sian anak maknye penagih
Quote dudaberhias 10-10-2020 10:29 AM
kesian... dah maknya pun penagih jadi nak salah sape lagi kalau bukan omaknyaa...

Lihat semua komen(11)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top