Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Ibu Ayah Letak Mayat Anak Mangsa Rogol Di Jalanan

8-10-2020 02:56 PM Komen: 37
Sepasang saumi isteri bertindak meletakkan mayat anak mereka di jalanan sebagai tanda bantahan.

Navodaya Times melaporkan, kejadian yang berlaku di India itu menyaksikan anak mereka yang baru berusia enam tahun itu mati akibat diogol.

Mangsa mati selepas sepuluh hari bertarung nyawa di hospital.

Gambar-gambar menunjukkan keluarga mangsa mengelilingi mayat mangsa yang ditutup dengan kain putih telah menyayat hati ramai pihak.

Foto: Navodaya Times
Difahamkan mereka membuat bantahan tersebut untuk menuntut polis yang tidak bertanggungjawab ditahan susulan tragedi terbabut.

Times of India melaporkan, mangsa diserang secara seksual oleh sepupunya sendiri di Uttar Pradesh.

Berikutan itu lelaki berusia 30 tahun telah ditahan.

Suspek didakwa menyerang mangsa yang ketika itu sedang berada di rumah menjaga adik-beradiknya sementara ibu bapa keluar bekerja. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 37
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote takayama 9-10-2020 05:11 PM
terigt tgk satu citer tamil
sorg Dr yg membantu mangsa rogol akhirnya dirogol oleh polis yg jahat cam syaitan

Lain-lain Komen

Quote missyL 8-10-2020 02:58 PM
Kesian btol.

Rasenye maybe hari2 ade kes rogol kt India sane eh.
Quote mamajawie 8-10-2020 03:11 PM
ape setan la ummah yenna sana ni?banyak sangat makan kari kambing ke smpai gila sepere ni?sakit kepala aku baca brita ni tau..
Quote padris 8-10-2020 03:11 PM
Kesiannya nya kanak2/ wanita kat India... Memang jadi mangsa pemuas nafsu jantan2 setan ja kat sana..  
Kerajaan sana x kan x boleh buat sesuatu..  
Quote tipah89 8-10-2020 03:31 PM
apesal kat sana kes rogol dia bukan kaleng2 eh? mesti mencederakan or membunuh? byk sgt makan rempah ke sampei jadi ganas?
Quote Nana_Man 8-10-2020 03:43 PM
Burung2 jantan sana memang tak terkawal ke?
Quote Kurex 8-10-2020 03:59 PM
Leluhurrrrr
Quote az20 8-10-2020 04:15 PM
aduyaiiii kat sane mmg kes rogol je ke ari2
Quote husna_amal 8-10-2020 04:19 PM
India dengan rogol tak dapat dipisahkan. Penjenayah lagi berkuasa dari pihak berkuasa.
Quote CiliPadiSedap 8-10-2020 04:25 PM
missyL: Kesian btol.Rasenye maybe hari2 ade kes rogol kt India sane eh.

Setiap saat minit sis ada kes rogol di india
Sama ada report atau x je.

Kes rogol bunuh pun banyak.
Quote che-cikL 8-10-2020 04:29 PM
Umur baru 6 tahun, kecil lagi. tak de pengawasan org dewasa, sekecil dia pulak kena menjaga adik-beradiknya di rumah.
Quote Levespa 8-10-2020 04:44 PM
Syaitan betul.. Tapi mak bapak dia pun patut dihukum.. Anak yg sepatutnya masih dalam jagaan dan dilindungi pulak yg di harap jaga adik2 kat rumah
Quote meow_tompok 8-10-2020 04:50 PM
sudah tiba masanya keluarga mangsa dpt pampasan dari keluarga pelaku, gagal bayar pampasan lucut hak istimewa kerakyatan segala harta dirampas. manusia ni kalau libat duit dan harta baru ada akal.
Quote justchu 8-10-2020 05:00 PM
adui tak larat nk fikir kalau kat india ni

tiba2 teringat kes baru ni orang update balik kat fb, aku igt kat india..sbb muka keling 3-3 ekor perogol tu, rupanya kat malaysia. yg kena rogol ppuan melayu anak 7.

separuh mati ppuan tu kena liwat, kena rodok dgn kayu bagai sampai koyak rabak
kantoi pun sbb dia nk culik budak sekolah plak, budak tu dpt lari, hafal no kereta

dasar la keling, apa ko melantak sampai jadi batak seks mcm ni
Quote meow_tompok 8-10-2020 05:03 PM
justchu replied at 8-10-2020 05:00 PM
adui tak larat nk fikir kalau kat india ni

tiba2 teringat kes baru ni orang update balik kat fb,  ...

kes mangsa anak 7 tu mmg sakit hati baca, nasib tak keluar kad oku kalau tak lagik geram
Quote miss_qasehs 8-10-2020 05:07 PM
baru 6tahun dah kena jaga adik beradik yg lain....
Quote sonatalady 8-10-2020 05:09 PM
Manusia ke binatang lg ramai kat sana?
Quote Artemesiaa 8-10-2020 05:38 PM
Buat macam tu pun belum tentu boleh datangkan kesedaran atau keinsafan buat yang lain.  Sekadar dapat simpati sementara je mungkin.
Quote Skydiva 8-10-2020 06:51 PM
Kesian betul perempuan2 kat india.. nilai diorg mcm lagi rendah dari lembu. Lembu diagung2kan, perempuan buat tmpt melampias nafsu je. Babies, budak kecik asal diorg boleh tebuk, semua jalan. Dh la jenis yg gang rape pny style. Otak mmg letak kat bwh ke ape?
Quote airmineral 8-10-2020 07:32 PM
kesiannya
jhat betul yg merogollll{:freak

Lihat semua komen(37)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top