Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Sufian Suhaimi Penuhi 70 Peratus Kriteria Lelaki Idaman Jasmine Suraya Chin

8-10-2020 02:47 PM| Komen: 33

Jasmine Suraya Chin tak faham mengapa ramai yang menhanggap dia sedang bercinta dengan Sufian Suhaimi.

"Saya tidak tahu, kenapa orang selalu ingat saya dengan dia? Kami selesa berkawan baik sejak lebih setahun lalu.

"Memang tiada masalah ketika berkawan dengan Sufian, cuma setakat ini kami hanya teman rapat. Saya dengan Sufian sepadankah? Jujur, Sufian seorang lelaki yang sangat 'sweet'. Namun kami jarang berhubung. Kalau ada masa, barulah saling bersembang. Dia pun ada komitmen sendiri, begitu juga dengan saya," katanya kepada Harian Metro.


Bagaimanapun dia tidak menafikan bahawa Sufian memenuhi kriteria lelaki idamannya.

"Hampir 70 peratus kriteria ada pada dirinya. Dia memenuhi ciri-ciri lelaki pilihan saya. Sufian seorang yang cukup merendah diri.

Foto: IG
"Pada masa sama, dia juga bijak menguruskan kewangan. Misalnya jika dia ada RM10,000 dalam tangan, dia tidak mudah boros.

"Bagi saya, itu antara ciri penting yang perlu ada bagi seorang lelaki. Seorang yang berjimat cermat, tapi tak kedekut," tambahnya.



Jasmine kata dia tiada masalah jika bertemu jodoh dengan leaki Melayu dan tidak akan menolaknya.

"Keluarga pun tidak memberikan apa-apa syarat. Selagi anaknya gembira dan lelaki terbabit baik dan boleh terima saya seadanya, itu sudah memadai."-CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
0
0
Komen: 33
Komen

Previous : Minum Air Kumur, Ain Edruce Dilabel Pengotor

Next       : Netizen Tak Puas Hati Faezah Elai Kata Travel Banyak Lebih Bijak Dari Belajar Tinggi

Komen Terbaru

Quote naksedap 23-10-2020 11:07 AM
Pian educated...mungkin sbb tu amoi ni suka..

Lain-lain Komen

Quote missyL 8-10-2020 02:55 PM
Mcm ss syok sendiri je. Huuu
Suraya mcm jenis yg friendly.

Tp klo btol bgs lah.
Sian tgok ss hahaha
Quote YomiuriLandMae 8-10-2020 02:57 PM
oooo dah tu yg lagi 30% tu kenapa x menepati?
Quote QNQQ 8-10-2020 03:00 PM
Mana lgi 30%???????????????????
Quote mamajawie 8-10-2020 03:15 PM
sbab ss tu moslem...kalu sama agama dengan soraya chin ni mgkin boleh jadi 99%..xgittuhh??

but if soraya terbuka hati nk berhijrah, mgkin sheollss xkisah nk convert..tapi btul babypian ni penjimat orgnya..xde la doplopat jam nk tyg brg berjenama je..
Quote riyadhK 8-10-2020 03:16 PM
Whattttttttt???? U deserve better la soraya
Quote Acikgomen 8-10-2020 03:16 PM
Elok la kemetot sama kemetot
Quote Redmyvi 8-10-2020 03:18 PM
Kesian Sufian kena friendzone..
Quote buragazz 8-10-2020 03:18 PM
JS ni bukan muslim ke.. baru tau...
Quote mamajawie 8-10-2020 04:11 PM
buragazz replied at 8-10-2020 03:18 PM
JS ni bukan muslim ke.. baru tau...

Jasmine Suraya Chin Xian Mei (born 10 November 1989) is a Malaysian television presenter and actress[1] of Chinese descent hailed from Kuching, Sarawak.[2] She was best known for portraying Lily in 2018 Malaysian action film, PASKAL (2018) which she co-starring with Hairul Azreen.[3]



credit : wikipedia


sheollss ni cino sarawak la...


Quote husna_amal 8-10-2020 04:15 PM
Jasmin ni lagi tua dari pian, tapi rupa nampak sebaya je.
Quote bottombikini 8-10-2020 05:14 PM
I LOIKE JS okeh
best tengok dia belakon dalam pelindung puteri tu watak nama mariam
helok je sheols nyebut alhamdulillah

kalau dgn pian pun apa salahnye
umo x jauh mana cuma pian tu yg nampak adik2 sangat
Quote ChemicalRomance 8-10-2020 05:21 PM
“Memang tiada masalah ketika berkawan dengan Sufian, cuma setakat ini kami hanya teman rapat”

Ahhh a moment of silence for our fallen brother in the friendzone
Quote Hikaripinky 8-10-2020 06:42 PM
Alaaa alaaa alaaaa
Quote RatuDunia94 8-10-2020 08:17 PM
Cemana gamaknya pian bawa balik menantu urban cina lak tu balik kampung..
Quote Nenasketum 8-10-2020 08:27 PM
Ya awloh, aku ingatkan dia cakap pasal Sohai, Suhaimi Saad, fainted aku jap.
Quote LadyCarefree 8-10-2020 11:42 PM
YomiuriLandMae: oooo dah tu yg lagi 30% tu kenapa x menepati?


Mungkin
10 ialah xhensem
10 pakai spec
10 konek kontot (malay size)
Quote siq 8-10-2020 11:47 PM
kena frenzone ke ni? adehhh.. ada la modal buat lagu baru lagi ni
Quote cmf_premierleag 8-10-2020 11:53 PM
jasmin suraya ni lawaaaaaaaaa sgt girl crush sgttt
ms tgk dia dlm paskal, awek cun ni belakon keje kat offshore gitu.
Quote makadek 8-10-2020 11:54 PM
Muka berlopak .kt gambo lawa amoi ni

Lihat semua komen(33)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top