Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Elisya Sandha Bakal Menantu Sheila Rusly?

8-10-2020 01:05 PM|Oleh: Saiful| Komen: 139

Sebelum ini Elisya Sandha menafikan yang dirinya bercinta dengan anak lelaki Sheila Rusly iaitu Uzair Haqimy.

Namun baru-baru ini melalui Twitter, Uzair seolah-olah memberi gambaran yang mereka berdua menjalin hubungan yang serius.

Foto: IG
Dalam entri tersebut, Uzair memuat naik gambar Elisya yang dikirim oleh ibunya Sheila.

Foto: Twitter
Foto tersebut memaparkan Elisya yang dikatakan datang ke rumah untuk belajar memasak.

Uzair juga memanggil adik kepada Fasha Sandha ini sebagai sayang.

Foto: Twitter

Menariknya, Sheila Rusly juga seolah-olah sudah merestui hubungan mereka berdua dengan memuat naik gambar Elisya di Instagram.

Dia turut memberi bayangan akan menyambut menantu tak lama lagi.

Sementara itu Elisya belum lagi memberi sebarang komen apabila ditanya tentang hubungannya dengan Uzair. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 139
Komen

Previous : Didie Alias Bengang Ditawar Watak Makcik Ekstra

Next       : Netizen Tak Puas Hati Faezah Elai Kata Travel Banyak Lebih Bijak Dari Belajar Tinggi

Komen Terbaru

Quote abadi84 18-10-2020 10:57 PM
Dia tak kontoversi sgt mcm kakaknya.
Manis orgnya.
Baguslah klu cyst approved

Lain-lain Komen

Quote Kurex 8-10-2020 01:18 PM
Lepas tu gaduh... Mana2 org yg rapat dgn cyst akan diakhiri dgn pergaduhan
Quote kakasotong2 8-10-2020 01:24 PM
Ayoooo besan sama besan bakal panass uolsss xpayah la elisya dgn kaum kerabat cysts tu uols bakalan dapat mertua kaki sentap pakej didatangkan laki bini plak tu kuat sentap

Dah la mak uols pn sama kuat merentan kang sakan bergaduh besan sama besan

Ingat dah putus terus dah. Rupanya sambung balik
Quote skymania 8-10-2020 01:25 PM
hahahha..ngan cyst uols..kalu jdk apa2..adakah mamasadha sekeluarga berani merempan mcm merempan ke mak jejai dedulu kala?

ngan mak jejai berani la..sbb org tu tuh classy jenis x merempan merata..

ngan cycst.. aiiyyoo..xleh bayang kalu merempan mcm mana nanti..
Quote bambimo 8-10-2020 01:26 PM
Wow jtm dgn nyawa sis
Bergabung meletop
Quote sweetfasha 8-10-2020 01:29 PM
hari tu putus dah.. eh rupanya sambung balik

siap belajar masak lagi.. Good Luck elisya..
Quote Miawlover 8-10-2020 01:34 PM
Elisha ni walau ank bongsu tp x spoiled brat. Nmpk baik bdknye. Semoga dpt jodoh yg baik. Keluarga in law yg baik gak..
Quote nasha82 8-10-2020 01:37 PM
dia ni belakon boleh tahan..x over...xnmpk kaku...cantik pon cantik...
Quote jlocute 8-10-2020 01:42 PM
anak cyst ngn wanna ali sebelum ni x jadik ker?
Quote Acikgomen 8-10-2020 01:43 PM
kakasotong2 replied at 8-10-2020 01:24 PM
Ayoooo besan sama besan bakal panass uolsss xpayah la elisya dgn kaum kerabat cysts tu uols bakalan  ...

Lepas ni kak tijah boleh la pakai topi pepel heshe balik posing tepi kolam renang rumah cyst
Quote bottombikini 8-10-2020 01:44 PM
dak ni ke yg belakon nasi kerabu utk che abe tu
Quote CauPandin 8-10-2020 01:45 PM
jadi nak menggelabah neks lah ni dengan gmbr cyst
Quote Cocoais 8-10-2020 01:46 PM
Wow buku betemu ruas..sama2 mulut boleh tahan..sabar je lah anak2nye..kalau jadi lahhh
Quote inspektoremos21 8-10-2020 01:47 PM
Miawlover replied at 8-10-2020 01:34 PM
Elisha ni walau ank bongsu tp x spoiled brat. Nmpk baik bdknye. Semoga dpt jodoh yg baik. Keluarga i ...

Kan.. nampak berdikari je budak nya.
Quote opie5662 8-10-2020 01:49 PM
Miawlover replied at 8-10-2020 01:34 PM
Elisha ni walau ank bongsu tp x spoiled brat. Nmpk baik bdknye. Semoga dpt jodoh yg baik. Keluarga i ...

Hahahahaha.. Kelako tau... Takde mane nye tak spoiles brat...
Quote inspektoremos21 8-10-2020 01:50 PM
Lah rupanya gambar memasak tu elisya & yang tweet tu ank cyst. Nampak gak dkt twitter semalam tapi iols dok ingat bbnu mana la ni so iols pun whoareyus kan je la haha
Quote shernazz 8-10-2020 01:53 PM
Lahai
Iols ingat tu ayda jebat smalam nemgok kat mana tah..
Rupanya adik fasha sandha..hahahaha
Quote Miawlover 8-10-2020 01:56 PM
inspektoremos21 replied at 8-10-2020 01:47 PM
Kan.. nampak berdikari je budak nya.

Ye. Nmpk x merempan kat social media gak.
Quote Miawlover 8-10-2020 01:58 PM
opie5662 replied at 8-10-2020 01:49 PM
Hahahahaha.. Kelako tau... Takde mane nye tak spoiles brat...

OK la dia ni dimata I. Takde gossip pns pun setakat ni. Pandai cari duit sendiri.
Quote TomyamPuteh 8-10-2020 02:18 PM
Ni baru sekufu. Sama2 kuat merempan

Lihat semua komen(139)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top