Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Aku Malu,"-Remy Ishak Dedah Rahsia Besar Tentang Dirinya

14-9-2020 02:25 PM|Oleh: Saful| Komen: 66

Remy Ishak buka satu rahsia yang sebenarnya dia tidak gemar bergambar dan posing di depan lensa kamera.

Walaupun kehidupannya dah biasa dengan kamera namun sampai sekarang masih malu.

"Benda pelik yang aku sendiri pun tak faham fasal diri aku. Aku sebenarnya tak suka bergambar dan berada depan kamera. Pelik tapi benar, Sumpah," katanya di Instagram.


Ramai juga yang terkejut dengan perangai peliknya itu.

Di ruangan komen ramai netizen yang berkongsi berdepan dengan situasi yang sama. 


Tak kurang juga yang memberikan semangat kepada Remy agar menggunakan kelebihan yang ada sebaiknya dan tak perlu malu pun.

Kalau masih ingat, sebelum ini Remy pernah mendedahkan yang dirinya mempunyai masalah depresi dan mengalami gangguan sihir.

Foto: IG
Bagaimanapun dia sudah melakukan rawatan menggunakan kaedah perubatan Islam. -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
2
0
0
Komen: 66
Komen

Previous : "Harap Boleh Terima Walaupun Macam Kayu,"-Ismail Izzani Serius Nak Berlakon

Next       : Suami Puji Tasha Shilla Semakin Hari Semakin Penyayang

Komen Terbaru

Quote samshik 16-9-2020 09:58 PM
Smoga season murung chu olls dah berlalu yer bam wemy.. Moh berkijer keras sara family la puloks.. Dah kawin pun kan bidadari kiriman tuhan..

Lain-lain Komen

Quote ezacbee 14-9-2020 02:28 PM
Ok nexttt
Quote lolipopbiru 14-9-2020 02:31 PM
poyo nya statement awk abam remy
Quote wookiehoney 14-9-2020 02:32 PM
click bait sgt tajuk punnnnn
Quote Kurex 14-9-2020 02:36 PM
Amboi dada... Semoga dapat tersembam atas dada bang remy sambil bang remy sambut dgn kasih syg
Quote lattehazelnut 14-9-2020 02:39 PM
Ntah la.. i still rasa dia attention seeker..
Quote TomyamPuteh 14-9-2020 02:39 PM
Hokaayyyyy
Quote Orix 14-9-2020 02:41 PM
heols ad dtg ke x wedding migha?
Quote Aunty_Acid 14-9-2020 02:44 PM
pembongak
lesing ppn x malu plak
Quote asma87 14-9-2020 02:45 PM
Kurex replied at 14-9-2020 02:36 PM
Amboi dada... Semoga dapat tersembam atas dada bang remy sambil bang remy sambut dgn kasih syg

Aku pas tengok gambar wemy pakai baju oren tu terus teringat kurex
Quote lolipopbiru 14-9-2020 02:45 PM
Orix replied at 14-9-2020 02:41 PM
heols ad dtg ke x wedding migha?

tak dijemput kot

Quote chandrahusin 14-9-2020 02:56 PM
aku tunggu artikel ni keluar Cari
sbb dh nmpak dlm fb
siap aku baca komen2 mcm ni
- dgn pempuan tak malu plk
- pukul pempuan tak malu?

teringat aku kat forumer
yg akan komen psl dia ni kaki pukul pempuan
Quote Lailerthee 14-9-2020 03:00 PM
Ok bail lah. Lepas tu?
Quote lolen 14-9-2020 03:04 PM
yaallah besarnyaaaa rahsia awk remyyyy

dalam malu tu bertempek2 gambar selpie yek
Quote tagas 14-9-2020 03:10 PM
poyo la lu

kawen la weii

smpai bila nak bazir buang luar hawauuu
Quote apedehal 14-9-2020 03:17 PM
Aku lepas baca artikel ni rsa mcm nk memetik kata pujangga kak kiah..tp smpn balik ah tek dlm bra mcm x worth it jurr
Quote LadyCarefree 14-9-2020 03:18 PM
Macam2 cara nk kekal nama disebut
Quote BoongaKertas 14-9-2020 03:50 PM
iols suka wemy sbb watak adam dlm nurkasih jer.
Quote husna_amal 14-9-2020 04:06 PM
Takpe bang remy malu macam tu takpe. Kalau tersebar gambar burung itu lagi lah malu.
Quote supernaturalee 14-9-2020 04:11 PM
halah halah halah

igtkn psl ade burung besar pnh terlepas dr dlm sangkar

rupanya malu bergambar dpn kamera
pastu tunjuk gmbr posing plk

halah2 remy ishak...
ape ke sedeyh sgt ko ni

Lihat semua komen(66)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top