Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Penuh Mesej, Ramai Budak Sekolah Ajak Johan As'ari Kahwin

14-9-2020 01:40 PM|Oleh: Saiful| Komen: 53

Johan As'ari mendedahkan dia selalu menerima mesej lamaran daripada pengikutnya yang menyatakan hasrat untuk menjadikannya sebagai suami.

Buakn orang dewasa sahaja, ada juga kalangan pelajar sekolah yang ikut cuba nasib.

Foto: IG
"Orang biasa ajak kahwin tu biasalah, ada juga budak sekolah umur 15 tahun ajak kahwin. Tapi biasalah budak-budak, saya tak layak cuma balas dengan senyuman sahaja.

"Saya anggap itu perkara normal dalam dasa mereka untuk meminati seseorang, nanti apabila dah besar mereka sendiri tahu kawal keinginan.

"Saya tak marah atau nasihat mereka sebab takut terasa hati. Bagi saya lebih baik mereka minat artis Malaysia daripada gilakan artis luar dan buat benda lain yang salah," katanya kepada mStar Online.



Sementara itu Johan kata dia berdepan cabaran untuk mengekalkan karier sebagai pelakon.

"Saya tak rasa diri popular. Sejak 2013, selama lima tahun saya berada di kemuncak dan laris umpama pisang goreng namun selepas itu tawaran semakin perlahan. Saya tak salah sesiapa, semua ini terletak pada kita macam mana nak promosikan diri. Saya perlu usaha untuk terus berjuang dalam industri," tambahnya. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
2
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
2
0
0
Komen: 53
Komen

Previous : "Dah Nak Mampus Sangat Ke Kacau Suami Orang Tengah Malam?" - Ellie Suriaty

Next       : "Harap Boleh Terima Walaupun Macam Kayu,"-Ismail Izzani Serius Nak Berlakon

Komen Terbaru

Quote nordin84 20-9-2020 11:49 AM
budak sekolah nak la kat ko sbb bulu pun x tumbuh..btw,baik minat retis luar negara dr retis tempatan sbb sah2 xkan jumpe..retis tempatan ni bila jmpe..mcm2 dimainkan..

Lain-lain Komen

Quote asma87 14-9-2020 01:42 PM
Bukan dia ni dulu kapel dgn lana nordin ke
Quote missyL 14-9-2020 01:42 PM
Ewwww... Pedo ke heheheh
Quote mh17 14-9-2020 01:43 PM
Sendurianya dek non
Quote irvene 14-9-2020 01:44 PM
sudah lah ko. playboy much!
Quote syidasaleh 14-9-2020 01:45 PM
Kahwin je la dgn mokcik NK. Memasing claim diri laku benau
Quote Kurex 14-9-2020 01:46 PM
Agak2 muka jawa, janganlah buat rambut warna tu
Quote KIM.K 14-9-2020 01:51 PM
asma87 replied at 14-9-2020 01:42 PM
Bukan dia ni dulu kapel dgn lana nordin ke

Bukan dia ni kata nak kawin sgt dengan awek freehair tahun lepas ke bila. 'Doa doakan' gitchu
Quote exclusive_vvip 14-9-2020 02:06 PM
Jihan poyo ni kalu kuar citer, x abih2 psl pompuan..kali ni abih downgrade berita, citer psl budak sekolah syok kat dia..itu pun bleh la kan Johan..ko mmg dah lama x laku pun..setahun dua je kot ko penah laku..takde la lama beno ko glemer tu..choiiii
Quote lasagna 14-9-2020 02:10 PM
ohh lama tak muncul dia ni.. apa dia buat skrg ni ek? business pape ke?
Quote Aunty_Acid 14-9-2020 02:14 PM
siapa la budak2 malang tu ya
Quote haruslah 14-9-2020 02:25 PM
Geng juvana....keluaran juvana mmg talented
Quote tagas 14-9-2020 03:16 PM
poyo la lu

Quote lady_bonia 14-9-2020 03:20 PM
motif macam xde hala tuju skg dia ni.. job dah sendu
Quote TomyamPuteh 14-9-2020 03:22 PM
Dh xde bnda nk up dh la tu
Quote hasniey 14-9-2020 03:42 PM
"Bagi saya lebih baik mereka minat artis Malaysia daripada gilakan artis luar dan buat benda lain yang salah,"
So apa beza minat retis malaysia dgn retis luar??minat retis malaysia halal ke??
Same je johan sehari oiiii.ko tu pon rekod xbape baik...kejap2 nk jd playboy.esok2 up baca quran pulak...
Quote husna_amal 14-9-2020 03:59 PM
Kalau lah laku takdenya membujang sampai sekarang ni.
Quote inspektoremos21 14-9-2020 04:05 PM
Dulu masa juvana dgn lepas baru habis juvana dia la yg paling meletop2. Sekarang geng2 juvana yg lain pulak yg naik. Dia pulak sendu entah ke mana
Quote mrsLucky 14-9-2020 04:23 PM
Sendu. Dari dulu berlagak playa. Yucks
Quote SherryZass 14-9-2020 04:26 PM
Sendurina lettew Cubaan nak up kan diri, tah tehtap sendu yachhh

Lihat semua komen(53)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top