Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Nenek Bakar Cucu Luar Nikah Hidup-Hidup

12-9-2020 11:36 AM Komen: 28
Pasangan warga emas tergamak membakar seorang bayi lelaki.

Kejadian yang berlaku di Tamil Nadu, India itu menyaksikan mayat bayi malang tersebut ditemui di belakang sebuah premis teater.

Sumber polis memberitahu, bayi tersebut dipercayai masih hidup sewaktu dibakar.

Daily Star melaporkan, bayi tersebut merupakan anak kepada seorang wanita berusia 22 tahun yang hamil luar nikah.

Gambar Hiasan
Difahamkan wanita yang dikenali sebagai Sankaragomathi itu pernah cuba untuk menggugurkan kandungannya sebanyak dua kali sebelum ini.

"Gadis itu hamil selepas menjalinkan hubungan dengan lelaki bernama Shankar. Bayi itu dilahirkan pada awal pagi sebelum ibu Sankaragomathi membalut bayi berkenaan dengan kain dan menyalakan api."

Polis telah menahan warga emas tersebut serta bapa bayi berkenaan. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 28
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Artemesiaa 14-9-2020 12:48 PM
Kejamnya perbuatan.  Kat mana2 negara lebih kurang sama je tindakan mereka tak campak dari rumah pangsa, campak dalam semak. dalam tong sampah, dalam longkang tak kurang main bakor macam dalam kes ni.

Lain-lain Komen

Quote RatuDunia94 12-9-2020 11:48 AM
Perlu ke porumer cari tahu perkembangan semasa di Tamil Nadu?
Quote PerKasa 12-9-2020 11:51 AM
kalu kat sini si kuali akan saman polis dan kerajaan
pasti menang.


Tongkang pun  turut support.
Quote macaiPH 12-9-2020 11:54 AM
RatuDunia94 replied at 12-9-2020 11:48 AM
Perlu ke porumer cari tahu perkembangan semasa di Tamil Nadu?

betul jugak ye
Quote macaiPH 12-9-2020 11:55 AM

Quote keds 12-9-2020 12:03 PM
Benda ni tak penting pun utk Kita tahu....
Quote allshares 12-9-2020 12:33 PM
Baik bakar anak ko yg birah tu dari bakar baby yg tak berdosa. Esok2 dia membirah lagi, anaknya pun tak hingin dilahirkan oleh mak yg birah, apatah lagi dpt atok nenek yg selfish fikir air muka sendiri je. Mmg hanat punya atok nenek dan mak budak
Quote angelofish 12-9-2020 12:58 PM
RatuDunia94 replied at 12-9-2020 11:48 AM
Perlu ke porumer cari tahu perkembangan semasa di Tamil Nadu?

penting.supaya mereka tau perangai mereka macam mana apabila menjadi bangsa majoriti.
Quote highcastle 12-9-2020 01:01 PM
Nenek kena rogol kat India.. Nenek bakar cucu kat India juga.........
Quote TomyamPuteh 12-9-2020 01:36 PM
Ooo mera beta Shankar
Quote Kurex 12-9-2020 01:39 PM
Leluhur parashit
Quote Nenasketum 12-9-2020 01:42 PM
Hari2 kot benda cami berlaku kat negara yang macam ni. Yindon lagi satu hal, yang tak terfikir dek akal, yang tu lah depa buat
Quote sarah82 12-9-2020 01:43 PM
Tak penting?

Kat forum ni.. Yg perasan LIBERAL & URBAN hanya fikir Melayu dan Islam saja paling teruk perangai..

Tapi dgn adanya berita2 tentang KEHARAMJADAHAN bangsa lain..

maka terkedu dan jadi KURA2 lah mereka.. Terus tak ada komen..

Tq TT..

Sbb berjaya tunjukkan LIBERAL & URBAN "SANGAT LA ADIL" dalam memberikan hencapan

Hidup liberal & urban for life... Dari aku makcik bawang b40
Quote ip_lepat 12-9-2020 04:07 PM
sarah82 replied at 12-9-2020 01:43 PM
Tak penting?

Kat forum ni.. Yg perasan LIBERAL & URBAN hanya fikir Melayu dan Islam saja paling  ...

ikutkn kata dema, islam je ganas
kaum dema suci murni bak embun pagi

Quote sarah82 12-9-2020 04:15 PM
ip_lepat replied at 12-9-2020 04:07 PM
ikutkn kata dema, islam je ganas
kaum dema suci murni bak embun pagi

Hahahahaaha.. Ye la tuuu.. Hi hail Hitler.. Hahahaha.
Quote Diamje 12-9-2020 04:26 PM
Ayo aci...aci bakorlah shankar dgn anak aci dulu..
Quote Lailerthee 12-9-2020 05:05 PM
Tak pasal2 baby tu jd mangsa
Quote djzara81 12-9-2020 05:47 PM
Kt India gak ade tradisi bakar balu hidup2 bila somi mati, tapi tradisi tu dah diharamkn. Yg masih buat tu sbb nk tunjuk devotion.
Quote Miawlover 12-9-2020 10:05 PM
Perbuatan yg zalim. Yg jadi mangsa bayi yg tak berdosa.  
Quote meshni 12-9-2020 10:43 PM
Kalau tak rogol, bakar baby. Pusing2 macam tu

Lihat semua komen(28)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top