Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Tak Endah Rayuan Nenek 90 Tahun Lampias Nafsu Berulang Kali

11-9-2020 04:20 PM Komen: 25
Tukang paip berhati binatang bukan saja memukul warga emas, malah tidak mengendahkan rayuan nenek berusia 90 tahun itu apabila memperkosanya berulang kali.

Memetik The Sun, sebelum kejadian lelaki tidak dikenali itu menghampiri mangsa yang sedang menunggu penjual susu menghantar minuman ke rumahnya.

Menurut laporan, lelaki berusia 37 tahun itu datang dengan motosikalnya mendakwa penghantar susu berkenaan tidak dapat datang ke rumahnya dan menawarkan untuk membawa mangsa membeli susu.


Gambar hiasan

Ketua Pesuruhjaya Wanita Delhi, Swati Maliwal berkata, suspek bagaimanapun membawa warga emas itu ke ladang sawit sebelum melampiaskan nafsunya.

Penduduk setempat di daerah Najafgarh yang terdengar jeritan mangsa bergegas memberi bantuan dan membawanya ke hospital.

Selain beberapa kesan cedera dan lebam pada tubuh termasuk di bahagian alat sulit, mangsa juga mengalami pendarahan banyak serta trauma.

Suspek dilaporkan ditahan polis tidak lama selepas kejadian. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
6
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
0
0
Komen: 25
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Jorja 20-9-2020 02:55 PM
Derang ni stress pasal kasta ka apa .. neverending

Lain-lain Komen

Quote macaiPH 11-9-2020 04:21 PM
tak ikut ajaran bible mengenai foreskin

ini la jadinya
Quote jaja8 11-9-2020 04:24 PM
gile la hindia..memang negara yg bahaya utk perempuan.tua muda pun ko nk rogol...agaknye kenapa eh..ade makanan belah2 sane yg trigger nafsu sampai camtu sekali
Quote bluebutter 11-9-2020 04:35 PM
jaja8: gile la hindia..memang negara yg bahaya utk perempuan.tua muda pun ko nk rogol...agaknye kenapa eh..ade makanan belah2 sane yg trigger nafsu sampai ca ...

{:questionminum kencing lembu kut. Ada protein energy..
Quote Zaien 11-9-2020 05:01 PM
ala kesiannya.. kt sana mmg bab ngesek ni mcm apa ntah..
Quote sarah82 11-9-2020 05:01 PM
Umur 90 tahun.. Dah tua.. Kesian kat nenek tu
Quote LemangGoreng 11-9-2020 05:12 PM
pegi la tmpt lain kalo xthn sgt pn
Quote TomyamPuteh 11-9-2020 05:39 PM
Gila pnya manusia
Quote glump 11-9-2020 05:52 PM
Ada ladang sawit yek Kat sana
Quote Maideen. 11-9-2020 07:28 PM
Ada yang suka warga emas, ada yang suka kanak kanak.............macam macam.
Quote Decaffeinated 11-9-2020 08:55 PM
Ketua Pesuruhjaya Wanita Delhi, Swati Maliwal berkata, suspek bagaimanapun membawa warga emas itu ke ladang sawit sebelum melampiaskan nafsunya.


ladang sawit? TT ni biar betul

Quote Knowlee 12-9-2020 09:12 AM
Mangsa rogol tidak mengenal usia, cara pemakaian, bangsa, atau agama. Kanak-kanak, remaja, dewasa, orang tua, semua jadi mangsa.
Quote naina 12-9-2020 10:35 AM
Grip lagi ke. Ayyoo dasatnya nafsu. Nauzubillah
Quote jue10 12-9-2020 11:01 AM
Kt india ni lembu ni lg mulai dari wanita. Sialan. Bodoh hindu
Quote gideoncross 13-9-2020 07:38 PM
Nenek pun ko krja kn, gila nak mmpos.
Quote Meiizu 13-9-2020 08:37 PM
jaja8 replied at 11-9-2020 04:24 PM
gile la hindia..memang negara yg bahaya utk perempuan.tua muda pun ko nk rogol...agaknye kenapa eh.. ...

Aku pun heran...ada dulu sape jwb sebab kari.tatau melawak ke sungguh
Quote husna_amal 14-9-2020 11:08 AM
Diorang ni semuanya dia balun termasuk lembu yang dia sembah.
Quote ctaz 14-9-2020 11:13 AM
ni kompom mabok todi ni....
Quote bellaamsar 14-9-2020 11:26 AM
Nenek pun kena rogol. Binatang betul
Quote anggeriklatifah 14-9-2020 11:34 AM
ape nak hairan kat hindia
lembu kambing pun diorng rogol
ape ntah lagi manusia

tak thu ape benda yg diorang makan
mungkin dlm badan lelaki kat sana ada system sex yg lain dari yg lain dari lelaki2 yg kat negara lain
mcm kelain dari segi kesitu

Lihat semua komen(25)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top