Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

'Poket Kering', Lelaki Gadai Motor Rakan Untuk Bawa Pujaan Hati Dating

10-9-2020 05:32 PM Komen: 20
Lelaki sanggup melarikan motosikal rakannya sebelum digadaikan demi membawa gadis pujaannya bersiar-siar.

TribunNews melaporkan, Erik, 20, dari Jalan Perjuangan, Alang-Alang Lebar, Palembang melarikan motosikal milik Giri Sudrajat, 22.

Difahamkan, suspek memberi alasan mahu meminjam motosikal mangsa ketika dalam perjalan pulang, namun dia kemudiannya membawa lari motosikal berkenaan.


Gambar hiasan

Mangsa yang berasa curiga apabila motosikalnya tidak dipulangkan dan suspek menghindarinya terus membuat laporan polis sebelum lelaki itu ditahan di Sukarami, Palembang pada Khamis.

Erik kemudian mengaku melarikan motosikal rakannya sebelum dia menggadaikannya.

Wang hasil gadai motosikal itu habis digunakan suspek untuk membawa kekasihnya bersiar-siar dan belanja makan. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
0
0
Komen: 20
Komen

Anda Mungkin Meminati

"Tak Payah Hasut Macam ..." - Annuar Musa Sindir Hannah Yeoh Isu 'Gadis Pokok'
Jaclyn Victor, De Fam Ajak Rakyat Sokong Pencegahan Flu Melalui Persembahan Dalam Talian
8 Kali Remaja Dipatuk Ular Sama, Ada Maksud Apa-apa Ke?
Kongsi Gambar Ulang Tahun Perkahwinan, Netizen Kagum Wajah Sofea Jane Kekal Muda
Telan 20 Biji Paracetamol Tertekan Dirogol
Kena Buli Kerana Gurauan Ayam Goreng
Bosan Kangkang Curi Tin Susu, Kini Curi Baju Pula
"Cercalah, Tapi Saya Tak Benarkan Sesiapa Halang" - Ras Adiba
Tahniah, Dr Ahmad Idham!
Aliff Aziz Dan Bella Astillah Sambut Ulang Tahun Perkahwinan Yang Ke-4
Serabut Dibayangi Bapa, Yamani 'Buang' Nama Abdillah
Fattah Amin Sedang Belajar Menjadi Seorang Bapa
Lelaki Umur Bawah 30 Tahun Berderet Ajak Norish Karman Kahwin
"Sebab Ko Gemok..." - Pelawak Mana Body Shaming Shiqin Kamal?
Ular Sawa Dalam Mangkuk Tandas, Gigit Kemaluan Lelaki
Wartawan Mati Kepala Dipenggal
Kini Bergelar Jutawan, Hafiz Hamidun Dedah Pernah Susah Sampai Kereta Ditarik
Jenazah Sandra Dianne Dikebumi Di Sabah
Betty Banafe Pesan Jangan Mudah Jatuh Cinta Bila Lelaki Post Status Islamik
Bekas Ratu Cantik Tikam Pekerja Pasar Raya Sebab 'Benci Wanita'
Tak Endah Rayuan Nenek 90 Tahun Lampias Nafsu Berulang Kali
Pelajar Maut Lepas Didenda 100 'Squat Jump'
Remaja 'Lari Dari Rumah' Mati Dibunuh Atuk
PN Jangan Ego, Perlu Akui Gagal Kawal Covid-19, Kata Najib
Kucing Sengaja Ditahan Hingga Mati Di Pintu Roller Shutter Bank, Pelaku Dicari
Jangkitan Kes COVID-19 Harian Meningkat 6 ribu Kes, Jepun Umum Darurat
Melayu, rakyat Malaysia tak lupa sumbangan PH tadbir negara, Najib bidas Dr M
Youtuber Sugu 'Pavithra' Terlepas Hukuman Penjara
Firma perhotelan Singapura beli Royale Chulan Bukit Bintang, RM177.3 juta

Komen Terbaru

Quote biozipstar 17-9-2020 04:30 PM
ingatkan umah meleis. kehkeh..

Lain-lain Komen

Quote Maideen. 10-9-2020 05:52 PM
Sampai begitu sekali.......
Quote Mfzg89 10-9-2020 05:56 PM
Maideen.: Sampai begitu sekali.......

Yg peting dia x mintak duit mak pak..{:hooray
Quote Artemesiaa 10-9-2020 05:59 PM
Hadoi ler sanggup buat macam tu kat kawan, dah tahu tak berduit tak perlulah bergepren
Quote Maideen. 10-9-2020 06:17 PM
Mfzg89 replied at 10-9-2020 05:56 PM
Yg peting dia x mintak duit mak pak..{:hooray

Kalau mintak kat apak dia, terpaksa pulak orang tua larikan motor kawan dia pulak.......

Quote jazaa100 10-9-2020 06:22 PM
Maideen. replied at 10-9-2020 06:17 PM
Kalau mintak kat apak dia, terpaksa pulak orang tua larikan motor kawan dia pulak.......

Takbirrrrr......
Quote arm_band 10-9-2020 06:47 PM
halahhhhh letihh la nak melayan. banyak betul benang dari indon sekarang ni
Quote TomyamPuteh 10-9-2020 07:30 PM
Bsok2 bwk lari gelfren dia pi jual plak
Quote crazybeach 10-9-2020 08:29 PM
eh babi. dah bawak lari motor orang lepas tu gadai pulak dah kenapa babi? muka sengkek kau yang serupo babi tu elok tunggang babi jah dengan gepren ko yang sama bengap cam babi tu hanat

Quote Carcosa 10-9-2020 11:16 PM
Kahkahkah rambut dia je dah 10cm {:iwant
Quote kasibiman 11-9-2020 12:02 AM
Hebak mung
Quote MissyMolly 11-9-2020 07:56 AM
Masa bercinta kemain ko dikk..kot dah kawen nnt apa pulak stori nya
Quote NekNgah 11-9-2020 08:58 AM
Ha! Lepas ni bolehlah gadai ceweknya.
Quote husna_amal 11-9-2020 10:01 AM
Nak bercinta tapi duit takde. Motor member pula dia gadaikan
Quote mizruncing 11-9-2020 10:12 AM
yindon rupanya
Quote fifie_olin 11-9-2020 10:36 AM
mesti gi tmpt mahal2
awek plk jns demand
hanat sgt pangai ko dek
x mpu dah laa
Quote swateng1 11-9-2020 05:28 PM
dasar maling. jenih ambik barang org pastuh buat mcm harta sndiri. sama laa yg masuk malaysia ni.
Quote kroit92 14-9-2020 06:04 PM
tengok jenis kawan jugak.
kalau kawan tu hidup segan mati tak mau,
kita jual kawan je.. banyak sikit duit dapat daripada organ dia
Quote binipopeye 16-9-2020 06:01 AM
sengkek ade hati nk gf.... duk jailed jer lah mkn free sambil pancut dinding
Quote domestobot 16-9-2020 08:55 AM
hustle is hustle kan bila lagi nak uji keakraban persahabatan kalau sekadar moto kena gadai nak putus kawan

Lihat semua komen(20)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top