Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Dah Ada Empat Isteri, Tergamak Rogol Anak Tiri Lagi

6-9-2020 06:43 PM Komen: 39
Walaupun sudah mempunyai empat isteri, seorang lelaki masih lagi tergamak merogol anak tirinya selama hampir empat tahun.

Kompas.com melaporkan, kejadian yang berlaku di Kecamatan Paya Bakong, Kabupaten Aceh Utara itu dipercayai sejak mangsa masih bersekolah.

Suspek dikatakan turut mengugut untuk membunuh dan menceraikan ibunya yang juga isteri keempat sekiranya mangsa membuat laporan.

Ketua Polis Aceh Utara, Rustam Nawawi berkata, "Suspek ditangkap pada 1 September lalu dan mangsa adalah anak kandung kepada isteri keempat suspek."


Foto: Kompas.com
Menurut sumber lagi, perbuatan terkutuk itu dilakukan sejak mangsa darjah tiga dan mangsa menceritakan kejadian itu kepada ibu saudaranya.

"Keluarganya kemudian membuat laporan polis dan mangsa dibawa ke klinik kesihatan untuk pemeriksaan.

"Bagaimanapun, suspek menafikan dakwaan mangsa mengatakan ia diperkosa sejak empat tahun lalu, sebaliknya perbuatan itu dilakukan antara Mei dan Ogos tahun ini."

Suspek didakwa di bawah Qanun (peraturan daerah) berkaitan jenayah pasal 50 yang membawa kepada hukuman penajara sehingga 150 bulan. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
0
0
Komen: 39
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote epuepy 10-10-2020 03:07 PM
Bnyk sgt tgok porn kot, tu yang memanjang pk nk ngesek je. Lahanat punye bapak!

Lain-lain Komen

Quote Orix 6-9-2020 06:46 PM
kalau ikut logik lobai, perempuan kena rogol sebab x ttup aurat. anak dia x ttup aurat ke depan apak tiri ?
Quote tumpanglalu74 6-9-2020 06:57 PM
Serombi Makkah seberang selat tu ye?  Yang hukom hudud sebat in public tu kan?  Hah, tunggu ape lagi?  Pegi la potong teros wat live kat fesbuk tak boleh??
Quote krustykrab 6-9-2020 07:13 PM
X kisah la bila ko rogol dia, yg penting skrg ni ko dah rosakkn hidup dia setan
Quote sarah82 6-9-2020 07:34 PM
Cuba tengok kalau pesalah ni omputeh bangsa suci sembahan acah2 urban.. Terus diam mcm kura2..tak komen sana sini lebai.. Bulan lepas 2 thread pedo juga.. Tapi pesalahnya omputeh.. Terus tak berkutik acah2 urban ni.

Sejenis manusia hipokrit tahap jebon..

Anyway pakcik haramjadah ni patut disula.. Baru berakai semua pedo sedunia.
Quote naksedap 6-9-2020 07:48 PM
Oh
.....negara trisna...
Quote Xim 6-9-2020 08:08 PM
Ni nak kategorikan sbgai ape lg manjang je x puas...aduhai dunia dunia....
Quote makadek 6-9-2020 08:57 PM
Nonek jenis apa laaa asik nk menjbok je yihhhh sgt
Quote missyL 6-9-2020 09:11 PM
Adoi. Nk ngesek je kejenye.  Bdoh piang
Quote umbut 6-9-2020 10:59 PM
Kat aceh ke.. apalagi.. kasi sebat dan potong apa yg perlu
Quote highcastle 6-9-2020 11:33 PM
sarah82 replied at 6-9-2020 07:34 PM
Cuba tengok kalau pesalah ni omputeh bangsa suci sembahan acah2 urban.. Terus diam mcm kura2..tak ko ...

Kan sarah? Satu lagi yg rajin membebel pasal undang2 tu..... Bila melibatkan kes Lim Guan Eng tak nak pulak ceramah panjang lebar..........
Quote sarah82 6-9-2020 11:34 PM
highcastle replied at 6-9-2020 11:33 PM
Kan sarah? Satu lagi yg rajin membebel pasal undang2 tu..... Bila melibatkan kes Lim Guan Eng tak  ...

Hahaha.. Tahap hipokrit capai dewataraya gitu... Bab Melayu, islam.. Terus laju ja komen.. Aku ingat set2 urban dan liberal ni banyak membaca.. Rupanya tak..
Quote Orix 6-9-2020 11:48 PM
Dh kalau kafir nk heran apa pedo sekalipun. Ini kes di serombi mekohhh hudud hud hud. Ummah isele kampung2 esp kt kedah kelantan tu kan bangga jd isele. Ujong2 oh sedihhhhh.

Sian jd ummah isele. Acah2 agama dia yg terbaik segala segi ujong2 dia compare agama dia dgan org lain bila bab mcm ni. Oh sedehh.
Quote highcastle 6-9-2020 11:53 PM
sarah82 replied at 6-9-2020 11:34 PM
Hahaha.. Tahap hipokrit capai dewataraya gitu... Bab Melayu, islam.. Terus laju ja komen.. Aku ing ...

Dah ada yang panas dah...........
Quote sarah82 7-9-2020 12:10 AM
highcastle replied at 6-9-2020 11:53 PM
Dah ada yang panas dah...........

Hahaha.. Panas bontot la.. Semlm meroyan kena potong tacang.. Depa punya prinsip.. Mengata org lain boleh.. Bila kena kat diri sendiri. Tukar mode jadi anjing gila.. Hahahaa..
Quote clarizsa 7-9-2020 12:13 AM
Berita ni i pernah baca dah ni
Manusia ni kalau jahat suka merogol , ada 100 isteri pun tetap akan merogol
Hukum bunuh je sesuai
Quote Carcosa 7-9-2020 12:46 AM
Aku baca tajuk je terus mulut ku berkata "Indon lah ni"
Quote Orix 7-9-2020 01:07 AM
Sian ummah delusional acah2 itu ini jaga org tua pdahal jobless duk depan pc jah sehari suntok smpai kan semua komen kt porem dia baca. Curlastt. Tak sangka iols ada follower
Quote buapakperut 7-9-2020 06:22 AM
syeton kotes ke ape ni, siap ugut naknceraikan mak dia. memang jenis gila . dh kene tangkap tau lak balut muka macam ninja,ketot je orgnya.
Quote MakareyumSuciey 7-9-2020 07:03 AM
Jenis pipit berbulu lebat dan gatal.

Lihat semua komen(39)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top