Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Nora Danish Bangga Anak Dua Tahun Dah Hafal Sifir

5-9-2020 02:50 PM|Oleh: Saiful| Komen: 148

Ibu bapa mana yang tak gembira kalau anak bijak kan?

Begitu juga Nora Danish. Pelakon ini gembira dan meluahkan rasa syukurnya kerana dikurniakan anak sepintar Mohamed Neqayl.

Foto: IG
Walaupun baru berusia dua tahun, Neqayl atau lebih mesra dipanggil Ney Ney dah boleh menghafal sifir.

Di Instagram, Nora ada memuat naik video anaknya itu mengira.



Di ruangan komen, ramai  rakan artis dan peminat yang memuji-muji dan kagum kebijaksanaan anaknya itu.




Tahniah Nora dan Nedim sebab pandai didik anak. -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 148
Komen

Previous : Dilabel Lagu Rempit, Cat Farish Cabar Netizen Hasilkan Lagu Sendiri

Next       : Ezlynn Jumpa Pasir Misteri Dalam Rumah

Komen Terbaru

Quote ice98 21-9-2020 09:42 PM
zatiii replied at 5-9-2020 10:54 PM
cara neyney mengira pon mcm ada ikut cara2 tertentu kan sbb tgk dia guna tgn dia tu. teringin gak  ...

Kann... mudah2an senang nak hapal quran plak.. jeles kecik2 dh bijak mcm tu...

Lain-lain Komen

Quote dudaberhias 5-9-2020 03:10 PM
so kita nak kena gelabah teks style apa ni? kiri kanan? atas bawah? sangkut atas bahu? silang2 ribbon?
Quote rotijohanz 5-9-2020 03:13 PM
minah ni lepas kes viral khatam quran bln poser hritu makin seksi teruk.......
skrg slalu jer pakai skirt paras atas lg pada paha......
tua bangka dh pn nora oi
Quote tasha 5-9-2020 03:18 PM
rotijohanz replied at 5-9-2020 03:13 PM
minah ni lepas kes viral khatam quran bln poser hritu makin seksi teruk.......
skrg slalu jer pakai ...

Betul ke beliau khatam quran..artis ni bkn boleh percaya...
Quote imanda 5-9-2020 03:22 PM
tasha replied at 5-9-2020 03:18 PM
Betul ke beliau khatam quran..artis ni bkn boleh percaya...

bolehlah.
nape lak xbuleh.
Quote imanda 5-9-2020 03:23 PM
ank nora nih bwajah bebudak nakal. sb kan baka apaknye kah?
Quote boyagombak 5-9-2020 03:45 PM
Kalau anak seusia tu berjaya hafal alQuran,  baca jawi, bolehlah nk dibanggakan....setakat sifir tu,  burung kakak tua pun boleh hafal...letchum,  letchum hu lala burung kakak tuaaaaaaaaaa la lu dok menyeksi x hengat
Quote ice98 5-9-2020 04:07 PM
Bab ni aku salute.... mmg amazing laa... camane die didik agaknya?
Quote sukacactus 5-9-2020 04:07 PM
Neqayl = nakal?
Quote Nham22 5-9-2020 04:14 PM
Die ade g sekolah ke anak die..
Quote lattehazelnut 5-9-2020 04:17 PM
boyagombak replied at 5-9-2020 03:45 PM
Kalau anak seusia tu berjaya hafal alQuran,  baca jawi, bolehlah nk dibanggakan....setakat sifir tu, ...

Dah agak dah komen cmni
Quote Nana_Man 5-9-2020 04:20 PM
Aku rasa anak sedara mira filzah,si Umar, lagi bijak dari anak2 artis yg lain ni...
Quote gadget 5-9-2020 04:21 PM
masa baca tajuk, rasa mcm tak sangka nora yg jahil boleh didik anak hafal...sekaliiii baca tajuk sampai habis, rupanya hafal sifir...ingatkan hafal quran...
Quote ira_229 5-9-2020 04:21 PM
Oklah tu boleh dibanggakan baru umur 3 tahun kan? dah boleh hafal sifar x 8 tu pulak   da kenal huruf roman n jawi! bijak neyney.. nanti kalau diajar yg bukan2 mcm belajar main game korang jugak yg mengelabah teksss..
Quote Kurex 5-9-2020 04:27 PM
Alaaaa bosannya lahai
Quote Qatrunnadaain 5-9-2020 04:37 PM
imanda: ank nora nih bwajah bebudak nakal. sb kan baka apaknye kah?


Nama pun kalau sebut byk kali dgr mcm nakal..
Quote LadyCarefree 5-9-2020 04:52 PM
Budak2 ni kalau diasak memang boleh je hafal apa2. Bukannya dia tahu pun apebende dia dok parrotkan tu
Quote sarah82 5-9-2020 05:02 PM
dudaberhias replied at 5-9-2020 03:10 PM
so kita nak kena gelabah teks style apa ni? kiri kanan? atas bawah? sangkut atas bahu? silang2 ribbo ...

Sailang ayat kak kiah nampaknya.. Hahahah
Quote delia3003 5-9-2020 05:02 PM
Nora ni anak2 dia semua kuat gen bapak, biasa anak lelaki banyak ikut muka ibu
Quote tasha 5-9-2020 05:07 PM
imanda replied at 5-9-2020 03:22 PM
bolehlah.
nape lak xbuleh.

Aku tak ckp  tak boleh pun...tp artis kuat propa suka menipu...

Lihat semua komen(148)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top