Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Jemput Tuan-Tuan Dan Puan-Puan," - Ali Puteh

2-9-2020 06:29 PM| Komen: 307

Ali Puteh kongsi gambar alamat rumah yang tertera pada MyKad miliknya.

Tujuannya untuk memudahkan warganet datang bersemuka dengannya bagi membincangkan isu yang membelenggu keluarga sejak kematian Abam Bocey.

Bukan nak tunjuk kuat atau hebat katanya, sebaliknya dia terbuka untuk menerima sebarang pandangan.


"Saya ada menerima lebih 6,000 mesej di Instagram. Rata-rata, ada yang meminta maaf kerana keterlanjuran kata-kata mereka terhadap saya sekeluarga, manakala sekitar lima peratus lagi, menulis kecaman.

"Jadi, saya terbuka untuk menerima sebarang pandangan dan kalau ada yang ingin bersemuka, saya sediakan alamat supaya mereka datang. Tapi, tak ada pun yang datang," katanya kepada Harian Metro.


"Saya bukan nak tunjuk saya hebat atau kuat, tapi saya tak mahu orang cakap, saya putar belit. Jadi, biar jumpa secara bersemuka," tambahnya.

Dalam masa yang sama Ali juga mengucapkan terima kasih kepada pengikutnya di Instagram yang sentiada memberikan kata=kata semangat kepadanya.

Foto: IG
Sebelum ini Ali membalas saman balu Abam, Hidayah selepas beberapa saman difailkan oleh wanita tersebut terhadap Ali dan ibunya. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
2
0
0
Komen: 307
Komen

Previous : "Kau B*bi,"-Zarina Anjoulie Mengamuk Dengan Pekerja Butik

Next       : 'Dah Minta Pisau Bagai, Putar Belit Cerita Sebenar Pula - Individu Diserang K-Clique Bersuara

Komen Terbaru

Quote PelancongSosMed 16-9-2020 05:25 PM
Jiddin replied at 16-9-2020 08:03 AM
Kan....time tu aku suka tgk dia. Nampak beradab dan tutur kata tersusun. Sbb tu masa awal2 kes, ak ...

Konflik harta ni memang berhantu atau ada hantu!

Ali Puteh yang masyhur kerana jadi pelawak pun tiba-tiba, boleh jadi hantu yang menakutkan duk nak susun dan kumpul semua harta Abam.

Aku rasa Si Ali ni dah lama tak pergi memancing, itu yang hatinya tak tenang, nampak Si Ali macam tersampuk syaitan duk maki-maki Hidayah.


Lain-lain Komen

Quote Diamje 2-9-2020 06:38 PM
Ali..dr ko sibukkan kata netizen minta maafla, kecam la, baik ko susun harta abam tu.. harta abam bukan byk sgt pon. Saving pon x smpai 100k. Sian dayah dgn hamzah tu ha...
Quote naksedap 2-9-2020 06:39 PM
Nak muntah Jap aku tengok Ali
Quote umbut 2-9-2020 06:58 PM
Pigidah.... ali susun2 ali faraid
Siap cakap netz yg kecam x faham hukum faraid.. ko je sorang yg faham
Quote Noraniza_Iblis 2-9-2020 06:59 PM
kang org dtg umah..
tak habis susun lg la pulak..
alasan org ramai dtg rumah
Quote sarah82 2-9-2020 07:04 PM
Dia punya sembang.. Yerk.
Quote jerukkedondong 2-9-2020 07:06 PM
Membongak je lah kerja kau Ali
Quote salamon 2-9-2020 07:07 PM
Alipen sakai dowh!
Quote PeNaMeRaH 2-9-2020 07:07 PM
5% je kecam???  komen pon off...
Quote Nana_Man 2-9-2020 07:08 PM
Dah abis susun harta ke blm??
Quote bluebutter 2-9-2020 07:09 PM
Bodohnya pi reveal alamat rumah. Bukan semua orang mempunyai hati baik..kang diupahnya orang baling apa apa ke. Ish ish ish. Cannot brain. Pdpa ni. Personal data protection act.
Quote missbigrockstar 2-9-2020 07:13 PM
Cakap tak pernah jatuh dia ni
Quote ekselen 2-9-2020 07:13 PM
Tambah lagi...dah bila nk siap susun? Nk layan komen2 netizen, nk layan saman kak ipau, nk buat ig live, pc bagai lg...now nk jemput netizen bersoal jwb plk...jwbnya sampai umo hamzah 18 thn la tak siap2 susun lg...takut yg disusun pun dh xnampak bygnya lg...hahahaha
Quote tumpanglalu74 2-9-2020 07:14 PM
Buad sepanduk sebesar alam PEMBELAAN DAYAH PUKIMAK tu pastu gantung kat rumah hijau tu..
Quote dubuk 2-9-2020 07:15 PM
ali boleh bina piramid baru di mesir
Quote naksedap 2-9-2020 07:16 PM
Screenshot_2020_0829_230620.png Nah untuk sesape yang nak datang...tolong tanye bagi pihak aku, nape taip PUKIMAK?
Quote TomyamPuteh 2-9-2020 07:25 PM
Ceh! Kawin hang dlu pon arwah abam yg kuarkn bajet. Lg mau sembang besaq
Quote LadyCarefree 2-9-2020 07:28 PM
PeNaMeRaH replied at 2-9-2020 06:07 PM
5% je kecam???  komen pon off...

Kan? 6k mesej konon. Dia baca ke semua dan catit yg kecam dn yg mibta maaf dn sokong?
Quote Sachacha 2-9-2020 07:28 PM
Inilah modal terbaru ali dan kuncu2..bila netz bekap dayah berbondong bondong di komen suruh datang rumah ali..usah sembang kari di komen medial sosial kata mereka..
Gituhhh perangai ..busuk mulut much
Quote inspektoremos21 2-9-2020 07:30 PM
Berbual lah kau

Lihat semua komen(307)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top