CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Pulang Dari Israel, Lelaki Bunuh Diri Semasa Jalani Kuarantin

28-8-2020 02:22 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 4092| Komen: 10

Description: Lelaki Thailand dipercayai terjun dari bilik hotel ketika menjalani tempoh kuarantin wajib selepas kembali dari Israel.
Lelaki Thailand dipercayai terjun dari bilik hotel ketika menjalani tempoh kuarantin wajib selepas kembali dari Israel.

BERNAMA melaporkan, kejadian berlaku di hotel Alternative State Quarantine"(ASQ) di wilayah Chon Buri pada Rabu.



Gambar hiasan

Mej Jen Kongcheep Tantrawanich selaku jurucakap Kementerian Pertahanan Thailand dalam satu kenyataan berkata, lelaki berusia 39 tahun itu kembali ke Thailand pada Selasa dan memasuki hotel berkenaan pada hari sama.

"Lelaki itu meninggal dunia akibat kecederaan parah selepas dia melompat keluar dari biliknya pada sekitar jam 4 petang (waktu tempatan) Rabu," katanya. CARI
1

Bagus

Marah

Terkejut
2

Sedih

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (7 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • dua_chzy

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Kurex 28-8-2020 02:32 PM
Tertekan la tu
Quote matbad 28-8-2020 02:33 PM
Kurex: Tertekan la tu

Wow sgt pic ko nyah
Quote Boomibulat 28-8-2020 03:42 PM
Tertekan tgk kejahatan Israel kut..
Quote Artemesiaa 28-8-2020 03:51 PM
Stress tak boleh keluar gaknya terus pilih jalan singkat terjun berpindah alam
Quote Decaffeinated 28-8-2020 04:28 PM
jangan main2 kuarantine 14 hari ni

kalau orang jenis extrovert memang rasa nak mati

Quote chenta_dewi 28-8-2020 05:51 PM
Decaffeinated replied at 28-8-2020 04:28 PM
jangan main2 kuarantine 14 hari ni

kalau orang jenis extrovert memang rasa nak mati

Aku introvert pon suka keluar..tp dok pkp ritu aman2 je dok umah
Quote jazaa100 28-8-2020 07:05 PM
Nak mati di tanah tumpah darah sendiri jugak
Quote padris 28-8-2020 08:09 PM
Kes bunuh diri di mana2 saja skrg ni..
Quote supernaturalee 28-8-2020 08:17 PM
Boomibulat replied at 28-8-2020 03:42 PM
Tertekan tgk kejahatan Israel kut..

Semestinya bulat

Quote ayu_v6 28-8-2020 08:17 PM
Ni mesti stress tgk org lain dh berjimba2 kat luar.. dia kena kuarantin sensorang kat hotel..

Lihat semua komen(10)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

31-1-2023 09:01 AM GMT+8 , Processed in 0.083703 second(s), 40 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top