CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Nekad Robohkan Rumah Lepas Suami Kantoi Curang

28-8-2020 01:57 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 5240| Komen: 22

Description: Jika sebelum ini seorang wanita merobohkan rumah madunya kerana cemburu, terbaru seorang wanita di Jawa Timur merobohkan rumah mereka kerana berang suaminya berlaku curang.
Jika sebelum ini seorang wanita merobohkan rumah madunya kerana cemburu, terbaru seorang wanita di Jawa Timur merobohkan rumah mereka kerana berang suaminya berlaku curang.


Lapor TribunNews, dia bertindak demikian selepas diusir dari rumah berkenaan apabila suaminya mahu bercerai selepas kantoi bermain kayu tiga.


Kredit foto: Harian Metro

"Saya tahu mengenai kecurangan suami selepas menerima kiriman gambarnya yang bekerja di Taiwan itu dengan kekasih hati di luar negara, pada bulan lalu.

"Sejak itu, hubungan kami mula dingin seperti sebelum ini.


"Selain gambar yang menjadi bukti, saya juga menerima maklumat suami rupanya sudah menjalin hubungan sulit itu, sejak tiga bulan lalu.

"Saya enggan bercerai tetapi suami dan keluarganya mengusir saya serta anak keluar dari rumah" katanya seperti dipetik Harian Metro.

Sakit hati diperlakukan sedemikian, wanita itu nekad merobohkan rumah yang dibina di atas tanah milik lelaki terbabit.

Difahamkan, rumah itu dirobohkan atas persetujuan bersama kedua-dua pihak.

"Keluarga isteri sudah memberitahu wakil penduduk untuk merobohkan rumah dan pelbagai barangan dibawa ke rumah ibu bapa kepada wanita itu.

"Antara yang dibawa adalah jubin, kayu atap, pintu, tingkap dan bingkainya. Barangan di dalamnya sudah dibawa keluar seminggu yang lalu," kata Ketua Rukun Tetangga, Ngamali.  - CARI



Bagus
1

Marah
2

Terkejut
1

Sedih
2

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (7 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote nenekglamer 28-8-2020 09:24 AM
Laki boleh buat rumah baru.
Quote haryatie 28-8-2020 09:32 AM
ambik ko
sama2 xde rumah
puas hati
Quote fw280289 28-8-2020 09:59 AM
Ganasnya perempuan sana.
Quote vimash 28-8-2020 10:02 AM
ni baru betul robohkan rumahtangga
Quote minguk 28-8-2020 10:03 AM
padanlah muka lakinya!
Quote krustykrab 28-8-2020 10:03 AM
Kaum trisnot lol
Quote Acikgomen 28-8-2020 10:06 AM
Laki yindon menjalang kat taiwan, mcm lah geng2 betina yindon korang tak menjalang belakang laki bila dtg msia neh

Besepah2 pompuan indon beranak tak sah taraf dijuainye kat kapel msia yg takde anak
Dah la mahal sbb takde dokumen
Lepas tu korang balik yindon dan2 tu lah pakai tudung kat jeti dumai tu khennnnz
Quote luluaurora 28-8-2020 10:57 AM
hamekkkk
roboh jela rumah itu
tiada lagi kenangan indah utk kalian kenang
Quote Boomibulat 28-8-2020 10:59 AM
Baru2 ni ada kes mcm ni jugakkan..x pasti kes ni sama atau lain
Quote TomyamPuteh 28-8-2020 11:26 AM
Klau aku x dpt, engko pon x dpt kekdahnya
Quote Kurex 28-8-2020 11:40 AM
Leluhur parashit
Quote Artemesiaa 28-8-2020 11:44 AM
Mendapat sudah kalau biar pun nanti keluarga ex laki nya pulak yang berseronok dengan rumah tu dah ex laki pun ada kat Taiwan.
Quote Daftpunk_shine 28-8-2020 02:02 PM
Ok la tu..Simbolik rumah tangga yang runtuh
Quote buapakperut 28-8-2020 02:04 PM
roboh rumah,simen rumah kok biasa2 aja negara kuno mantul gaiesss
Quote Xim 28-8-2020 02:08 PM
Acikgomen replied at 28-8-2020 10:06 AM
Laki yindon menjalang kat taiwan, mcm lah geng2 betina yindon korang tak menjalang belakang laki bil ...

Acik keje dgn imigresen ke?

Ampuni aku bukkk....hehehe....

Jgn makpaknye esok2 dtg cari anak sudah....lain jadinye....
Quote swateng1 28-8-2020 03:53 PM
rumah dirobohkan atas persetujuan kedua2 pihakkkkk.
Quote jazaa100 28-8-2020 07:00 PM
Acikgomen replied at 28-8-2020 10:06 AM
Laki yindon menjalang kat taiwan, mcm lah geng2 betina yindon korang tak menjalang belakang laki bil ...

Kat jeti dumai baru dia kuarkan tudung iya acik......

Hish.....teruknya yindon
Quote Acikgomen 28-8-2020 07:16 PM
jazaa100 replied at 28-8-2020 07:00 PM
Kat jeti dumai baru dia kuarkan tudung iya acik......

Hish.....teruknya yindon

Jetty dumai tu la baru sarung tudung
Balik kampung katanye
Nampak je muka bibik2, perangai pelesit
Quote Analisaxx 28-8-2020 09:33 PM
Kalau berita pelik2 kompem dari seberang

Lihat semua komen(22)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-2-2023 06:47 AM GMT+8 , Processed in 0.121075 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top