CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Boleh Duduk Berbual Sama-Sama, Isteri Dan Ibu Sufi Dah Berbaik

27-8-2020 02:12 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 9982| Komen: 48

Description: Dah hampir setahun kahwin, Sufi Rashid kata hubungan keruh antara ibu dan isterinya semakin baik.
Dah hampir setahun kahwin, Sufi Rashid kata hubungan keruh antara ibu dan isterinya semakin baik.

Katanya dia bersyukur kerana hubungan mereka dah tak bermasalah seperti dulu.




"Alhamdulillah, hubungan saya dan isteri bersama keluarga saya dah tak teruk macam dulu. Sudah boleh dianggap selesai dan tak perlu difikirkan sangat.

"Tak dinafikan, selepas apa yang berlaku saya nak fahamkan keluarga mengenai situasi sebenar bukan mudah. Perlu ambil masa juga nak menyelesaikannya.

"Ditambah, lebih-lebih lagi saya pula terbabit dalam industri ini. Kadang-kadang, apa yang diluahkan itu boleh bertukar jadi lain," katanya seperti dipetik di Harian Metro.

Foto: IG
Sufi kata lepas majlis kahwin dia ada membawa isterinya berjumpa dengan ibu dan sekarang mereka sudah boleh duduk dan berbual bersama.

"Saya berhasrat nak bawa isteri bertemu ibu dan sanak-saudara di Singapura untuk merapatkan lagi silaturrahim sesama keluarga di sana.

"Saya pun belum berpeluang nak balik sana kerana penularan pandemik ini yang tak tahu bila akan habis. Dah lama juga tak balik, sejak saya berkahwin," tambahnya.




Bagi yang dah lupa, sebelum ini isteri Sufi bertindak meninggalkan pelamin apabila ibu Sufi datang untuk bersalaman dan memeluk Sufi. -CARI


Bagus
1

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (6 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote SR4tahun 27-8-2020 02:16 PM
so acik tu dah bertobak ke? jgn lepas kuar artikel ni jap lg dia log in facebook post mcm mbnu
Quote Lailerthee 27-8-2020 02:21 PM
Kejap je baik nya tu
Quote KIM.K 27-8-2020 02:33 PM
Kiut wife sufi. Mengkalu tak kerana cerita kelorga akupun dah lupa kat supi
Quote Kurex 27-8-2020 02:40 PM
Harap baik berkekalan la
Quote Kurex 27-8-2020 02:40 PM
Harap baik berkekalan la
Quote sokmogitu 27-8-2020 02:57 PM
mak dia mental...patut seek help.
Quote bukannonones 27-8-2020 03:42 PM
harap baik sampai bebila laaa.. knowing mak sufi ni jenis mental. Kau buat silap sikit siap lahhh dicanang satu fesbuk.
Quote mieymiey 27-8-2020 03:50 PM
Dia kata sekarang mereka sudah boleh duduk dan berbual bersama, tapi dah lama juga tak balik, sejak saya berkahwin.
Quote rosevelvet 27-8-2020 04:30 PM
Bagus budak sufi ni. Telan jer ngn perangai mak mcm tu. Dgn bini lg. Sakit kepala nk handle. Tp nmpk heol matang
Quote Atata 27-8-2020 04:35 PM
mieymiey replied at 27-8-2020 03:50 PM
Dia kata sekarang mereka sudah boleh duduk dan berbual bersama, tapi dah lama juga tak balik, sejak  ...

Haha seryes ke tulis mcmtu? Mls nak scroll atas balik. Kalau gitu lah citernya, kompom jap lagi mak dia hambur bom kat fb. Bangang punya mak. Narcissistic parent. Org gitu 1 je ubatnya, kau jgn jenguk jgn tgk jgn peduli sampai dia taubat.
Quote abangadek 27-8-2020 04:48 PM
gigih weyh mak dia pm aku sbb aku komen kt oh bulan masa dorang gaduh ritu ko nk explain kt aku dh mengape.. dulik plk aku
Quote Fazzbulous 27-8-2020 04:52 PM
abangadek replied at 27-8-2020 04:48 PM
gigih weyh mak dia pm aku sbb aku komen kt oh bulan masa dorang gaduh ritu ko nk explain kt aku ...

hahahahah...u reply apa?
Quote Fazzbulous 27-8-2020 04:53 PM
alhamdulillah..good job sufi..
Quote husna_amal 27-8-2020 05:08 PM
Kerap pula keluar cerita dia ni...dah macam artikel berbayar pula bagi ada story dalam industri hiburan.
Quote TomyamPuteh 27-8-2020 05:17 PM
Hrp2 bila aku dh tua nnti x buat la perangai dgn ank menantu. Aaminn
Quote cruz2 27-8-2020 05:18 PM
Eh mcm pelik sikit bila baca "skrg mereka dh boleh duduk & berbual bersama"..pastu " dh lama jugak tak balik sejak sy berkahwin"..so bilanya duduk & berbual bersama?hati2 sufi nk keluarkan cerita..mak you tu 'luar biasa' dr mak2 lain
Quote abangadek 27-8-2020 05:29 PM

xrply.. takut kena saman tp mak dia dasyat la habis heret org lain konon buat bukti
Quote dudaberhias 27-8-2020 05:42 PM
pak tiri heolss ke yang cabul heols dulu tu?
Quote Kurex 27-8-2020 05:43 PM
abangadek replied at 27-8-2020 05:29 PM
xrply.. takut kena saman tp mak dia dasyat la habis heret org lain konon buat bukti

Cakap dengan mak dia madafaka

Lihat semua komen(48)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-2-2023 07:51 AM GMT+8 , Processed in 0.099066 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top