CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Peguam Diculik, Diperkosa 3 Lelaki Sebelum Ditinggal Tepi Jalan

27-8-2020 12:14 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 9823| Komen: 31

Description: Peguam berdepan detik hitam apabila diculik sebelum diseksa dan dirogol tiga lelaki dalam kejadian di Punjab, Pakistan.
Peguam berdepan detik hitam apabila diculik sebelum diseksa dan dirogol tiga lelaki dalam kejadian di Punjab, Pakistan.

Menurut laporan tempatan yang dipetik Gulf News, kejadian berlaku pada 15 Ogos lalu apabila mangsa diculik dalam perjalan pulang dari mahkamah daerah selepas menghadiri satu prosiding kes.



Kredit foto: Gulf News/Twitter

Menurut sumber, mangsa, Irshad Nasreen dari Haveli Lakha di Okara dipaksa menandatangani satu kertas putih.

Ibu enam anak itu ditemui orang awam di tepi jalan di Mailsi yang terletak 200 kilometer (km) dari tempat tinggalnya empat hari kemudian dalam keadaan tangan dan mulutnya diikat.

Terdahulu, tular video di media sosial menunjukkan mangsa dalam keadaan trauma. - CARI 

Bagus
2

Marah
1

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (3 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Kurex 27-8-2020 11:31 AM
Baca tajuk ingatkan dekat negara leluhur.. rupanya negara sebelah je.. apa nak heran, sama2 leluhur..
Pakis dtg sini pulak, layan gayah & ponen
Quote KBW2 27-8-2020 11:33 AM
Babinya bangsa paki ni. Sampai koma?
Quote Burong_Hantuk 27-8-2020 11:37 AM

The kidnapping case of Irshad Nasreen, a woman lawyer from Depalpur Okara.
Prime Minister Imran Khan has taken notice and directed the Punjab Police to arrest the culprits as soon as possible, while the Punjab Police has already registered cases








Quote Burong_Hantuk 27-8-2020 11:40 AM




Quote padris 27-8-2020 11:41 AM
KBW2 replied at 26-8-2020 08:33 PM
Babinya bangsa paki ni. Sampai koma?

Ada darah2 k*l*n* ni mesti kuat sx,  kaki rogol, kaki cabul,  kaki liwat..
Diorg anggap pompuan tempat lepaskan nafsu
Quote seri_mawr 27-8-2020 11:42 AM
giler keji perangai sorang2....

Quote KBW2 27-8-2020 11:52 AM
padris replied at 27-8-2020 11:41 AM
Ada darah2 k*l*n* ni mesti kuat sx,  kaki rogol, kaki cabul,  kaki liwat..
Diorg anggap po ...

Tak kesahlah, tapi bahagian India-Paki ni memang kes macam ni biasa tak kira dewasa atau kanak-kanak. Kat Malaysia pun semakin banyak dah.
Quote az20 27-8-2020 11:53 AM
keji nye perangai
Quote Artemesiaa 27-8-2020 11:59 AM
Negara2 yang memendang rendah pada wanita selalu banyak terjadinya kes macam ni.  Mungkin juga dilakukan akibat dendam sebab kalah dalam perbicaraan.
Quote Decaffeinated 27-8-2020 12:02 PM
kualiti berita macam lahanat

Quote arm_band 27-8-2020 12:29 PM
kan betul, kat belah2 sana
Quote manjalara_01 27-8-2020 12:30 PM
Decaffeinated: kualiti berita macam lahanat


Yes..lepas tu tiap2 hari mesti ade highlight kes rogol. X kisah la lembu ke kerusi ke yg kena rogol.
Quote allshares 27-8-2020 01:10 PM
Bangsa paki bangsa yenna mmg nafsu kuat yakmat yah, mkn rempah bnyk sgt kot?
Quote cupu 27-8-2020 01:27 PM
padris replied at 27-8-2020 11:41 AM
Ada darah2 k*l*n* ni mesti kuat sx,  kaki rogol, kaki cabul,  kaki liwat..
Diorg anggap po ...

Haah...aku ada jgk la certain urusan ngan pakistan ni...mmg xputus la dlm hati baca2 selawat..seram wei..dgn besar tingginya..berbulu lagi..satu lg rohingya..klu jumpa cara pandang tu mcm xpnh tgk org perempuan.
Quote barfi 27-8-2020 01:46 PM
Jahatnya setan2 ni semua
Quote ell768 27-8-2020 01:50 PM
celaka betul peel..tp kt belah2 sana mmg banyak sgt kes rogol mcm ni..scary giler..paki jual kapet kt kedai2 tu pun leklok laa kalau korang pg kedai kaper bwk anak2 pompuan kecik2 ni..kawan aku dh kene..anak dia kene raba dgn org paki kedai kapet,mmg celaka sgt
Quote haryatie 27-8-2020 01:50 PM
mcm setan btul perangai
Quote TomyamPuteh 27-8-2020 01:51 PM
cupu replied at 27-8-2020 01:27 PM
Haah...aku ada jgk la certain urusan ngan pakistan ni...mmg xputus la dlm hati baca2 selawat..sera ...

Ni msti hang cantik ni
Quote RatuDunia94 27-8-2020 02:56 PM
Sebijik dalam pilem bollywood

Lihat semua komen(31)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-1-2023 01:27 AM GMT+8 , Processed in 0.191818 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top