CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Remaja, Janda Mengaku Ibu Dan Anak Lepas Dicekup Berkhalwat

27-8-2020 11:50 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 10479| Komen: 51

Description: Remaja dan janda mengaku memiliki hubungan ibu dan anak selepas kantoi berdua-duaan di sebuah hotel.
Remaja dan janda mengaku memiliki hubungan ibu dan anak selepas kantoi berdua-duaan di sebuah hotel.

TribunNews melaporkan, mereka ditemui di dalam bilik hotel di Jambi, Sumatera, sebelum mengaku tidak mempunyai sebarang ikatan selepas diasak berulang kali oleh pihak berkuasa.


Difahamkan, pasangan dicekup dalam satu operasi cegah maksiat itu merupakan remaja lelaki dan janda masing-masing berusia 17 tahun dan 40 tahun yang berkenalan menerusi Facebook.


Gambar hiasan

Janda dua anak berkenaan yang jatuh hati dengan remaja terbabit sanggup terbang dari Jakarta ke Jambi demi bertemu lelaki pujaannya dan menginap empat hari di hotel tersebut.

Pasangan itu dikatakan tidak keluar langsung dari bilik hotel selama dua hari hingga membuat staf berasa curiga sebelum dicekup dalam operasi berkenaan.

Ketika membuka pintu, remaja itu tidak mengenakan baju dan hanya berseluar pendek dilihat tergagap ketika disoal anggota.


Ketua Operasi, Sandi Mutaqin berkata, pasangan itu sudah ditahan untuk diambil keterangan.

"Pada mulanya dia kata wanita itu ibunya. Tapi, selepas didesak dia akhirnya mengakui bahawa wanita itu bukan ibunya," kata seorang anggota. - CARI
1

Bagus
3

Marah
1

Terkejut
2

Sedih
3

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (12 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote imransulaiman 27-8-2020 12:12 PM
Tu dia! 2 hari berkurung! {:good
Quote TomyamPuteh 27-8-2020 12:41 PM
Penangan jamu serapat nih...
Quote sarah82 27-8-2020 12:45 PM
Huhuhu.. Jodoh la tu
Quote papazola90 27-8-2020 12:53 PM
Penangan ratu dan tusukan keris jawa {:hooray{:iwant{:shy
Quote selipar_hijau 27-8-2020 12:57 PM
Di Jambi ni ada jabatan pencegah maksiat juga rupanya. Igt kan di Indon ni senang nak menyipap
Quote abangadek 27-8-2020 01:01 PM
Jamu apa yg ok ye untuk dalaman wanita & tegangkan balik breast kendur
Quote ChildrenOfBodom 27-8-2020 01:17 PM
Edited by ChildrenOfBodom at 27-8-2020 02:25 PM

Kalao segak ala2 luna maya berbaloi la berkurung 2 hari.. 2 mggu pon ok.. konek melecet pon takpa. Tapi kalau ala2 ibuyati ja baik kena temco
Quote KIM.K 27-8-2020 01:20 PM
ChildrenOfBodom replied at 27-8-2020 01:17 PM
[quote]ChildrenOfBodom: Kalao segak ala2 luna maya berbaloi la berkurung 2 hari.. 2 mggu pon ok..kon ...

Celabai nya ayat
Quote nazriatie 27-8-2020 01:34 PM
#tilljahanam
Quote Kurex 27-8-2020 01:36 PM
Leluhur.........
Quote Modngengade 27-8-2020 01:38 PM
tatkala usia 17 tahun besar mana sgt lah kon#k tu...puas ke acik oii...
Quote barfi 27-8-2020 01:46 PM
Geli la wehhhhhh
Quote Sazida 27-8-2020 01:49 PM
Gambar isteri 2hari dia xde ke? Nk jgk tgk. Apa yg membuatkan dorang xkeluar bilik sampai dua hari tu. Konsep tak jemu mata memandang ke apa?
Quote JunkMail 27-8-2020 01:49 PM
selipar_hijau replied at 27-8-2020 12:57 PM
Di Jambi ni ada jabatan pencegah maksiat juga rupanya. Igt kan di Indon ni senang nak menyipap

Menyipap
Quote sukacactus 27-8-2020 01:52 PM
Wah 2 hari xkeluar bilik tu ala2 honeymoon la yea
Quote NekNgah 27-8-2020 02:52 PM
Wah! Ms J tengah grooming budak 17 tahun.  Orang dah berpengalaman + orang baru pertama kali... mestilah tak keluar bilik.
Quote Austronesian 27-8-2020 02:55 PM
Cougar dan peminat milf/ tante girang
Quote gadget 27-8-2020 03:47 PM
janda dan remaja bodoh..stay laa hotel berbintang baru tak kena serbu...eh tp nak stay hotel mewah tak mampu kan...dasar sengkek low kelas punya org...padan muka...
Quote tikusmontok 27-8-2020 03:54 PM
mana cukup 2 hari kursus intensif, pengenalan jer perlukan 6 sesi...kalau kira nak sampai rumusan dan penutup kurang2 satu minggu.   

Lihat semua komen(51)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-1-2023 12:55 AM GMT+8 , Processed in 0.092367 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top