CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

2 Lelaki Berdepan Penjara 10 Tahun Gelakkan Budak Mabuk Lepas Dipaksa Minum Arak

26-8-2020 02:01 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 7115| Komen: 45

Description: Dua lelaki dari Luwu Timur, Sulawesi ditahan selepas memaksa kanak-kanak lelaki meminum minuman keras.
Dua lelaki dari Luwu Timur, Sulawesi ditahan selepas memaksa kanak-kanak lelaki meminum minuman keras.


Kredit foto: FB


Sebelum ini, tular di media sosial video mangsa terhuyung-huyung hingga terjatuh selepas dipaksa minum arak oleh seorang lelaki dan rakannya yang merakam kejadian.

Susulan itu, polis menahan Firman Efendi (20) dan Rifky Hendra (19) pada 23 Ogos lalu bagi membantu siasatan.

CNN Indonesia melaporkan, kedua-dua suspek ditahan di sebuah rumah di Towuti dan mereka berdepan hukuman penjara maksimum 10 tahun, jika didapati bersalah.





Difahamkan, kejadian berlaku ketika ibu bapa mangsa sedang bekerja di sebuah kebun.

Kemudian, kanak-kanak berkenaan menghampiri dua lelaki terbabit yang sedang minum arak sebelum disuruh meminum minuman keras berkenaan. - CARI
2

Bagus
8

Marah
2

Terkejut
2

Sedih
5

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (21 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote fw280289 26-8-2020 02:11 PM
Jahat ni ada banyak jenis. Ni salah satu la.
Quote kuewTiau 26-8-2020 02:17 PM
Selambanya minum..
Quote sarah82 26-8-2020 02:31 PM
Kesian budak tu.. Hamjad sungguh
Quote dudaberhias 26-8-2020 02:33 PM
Berita aneh2 semestinya dari leluhur sulawesi
Quote clarizsa 26-8-2020 02:34 PM
Kesiannya budak tu
Jahat betul
Quote nut.legacy 26-8-2020 02:36 PM
sick la berita mcmni... buat bdk mcm lab rat and bole rasa kelakar buat mcmtuuuu
Quote Kurex 26-8-2020 02:41 PM
Ni la sebabnya layak dihina leluhur tersial
Quote mizkajura 26-8-2020 02:44 PM
Bukan anak kau boleh la kau buat mcm tu.
Quote TomyamPuteh 26-8-2020 02:44 PM
Gobloknya hendon caprut nih...
Quote Artemesiaa 26-8-2020 02:45 PM
Jahatnya suka suka hati je nak buat anak orang lain macam tu merosakan
Quote Centurion 26-8-2020 02:47 PM
Indon dan ketololan bagai aur dgn tebing berpisah tiada.
Quote loladaily 26-8-2020 02:53 PM
Makin aneh leluhur ni
Quote husna_amal 26-8-2020 03:10 PM
Kesian tengok video penuh budak mabuk ni. Takde akal langsung buli budak kecik macam tu. Nama je orang islam tapi minum arak, bagi budak pula tu.
Quote Hizert 26-8-2020 03:18 PM
de pak??? makin menjadi2 puak ni.
Quote Simunggu 26-8-2020 03:21 PM
mana video masa mabuk jalan pusing pusing??? ..lucu tengok kalau ada...
Quote chandrahusin 26-8-2020 03:26 PM
lehnatnya perangai
budak kot
Quote matjerk 26-8-2020 03:27 PM
10tahun pdnjara? RASSAAAINNNNN LOHHH
Quote matjerk 26-8-2020 03:33 PM
Simunggu replied at 26-8-2020 03:21 PM
mana video masa mabuk jalan pusing pusing??? ..lucu tengok kalau ada...

[youtube]twxkjHIj8vE[/youtube]
Quote buapakperut 26-8-2020 03:50 PM
indon ni ibarat kutu di bumi ni

Lihat semua komen(45)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-2-2023 02:03 AM GMT+8 , Processed in 0.087547 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top