CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Baby Kucing Ada Lah" - Sufie Rashid Berseloroh Jawab Soalan Klise Lepas Kahwin

26-8-2020 01:30 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 3989| Komen: 16

Description: Selepas berkahwin, pasti soal cahaya mata menjadi perhatian keluarga dan sahabat handai. Begitu juga Sufie Rashid yang sering ditanya mengenai soal anak selepas berkahwin dengan Nurulain Md Yusof tahu ...


Selepas berkahwin, pasti soal cahaya mata menjadi perhatian keluarga dan sahabat handai. Begitu juga Sufie Rashid yang sering ditanya mengenai soal anak selepas berkahwin dengan Nurulain Md Yusof tahun lalu.
 
Sufie, 29, bagaimanapun tenang menjelaskan belum dikurniakan rezeki lagi untuk menerima kehadiran 'orang baru' sambil berseloroh ketika menjawab soalan itu daripada Astro Gempak.


Kredit foto: IG Sufie
 
"Baby ada dah..tapi baby kucinglah di rumah.
 
"Belum lagi ada. Insya-Allah kalau diberikan rezeki, jika Allah dah tetapkan masanya, saya akan kongsikan," katanya.


Walaupun soal anak sering menjadi tumpuan sejak mendirikan rumah tangga, Sufie bagaimanapun akui tidak pernah tertekan mengenainya.



"Biasalah bila orang kahwin, soalan itu dah jadi klise. Saya terima sahaja.
 
"Bila gemuk sikit, kata ada baby ke. Bila kurus orang cakap macam tak sayang bini pula.
 
"Keluarga memang ada bertanya soal anak, tapi mereka tidaklah sampai desak," katanya. - CARI
2

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (2 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote RatuDunia94 26-8-2020 01:47 PM
Bukan bini heols x sebulu dgn mak sheols ke?
Quote dudaberhias 26-8-2020 01:55 PM
sebelum apa2... iols luahkan apa forumer2 semua nak tanya.... bukan iols yang tanya ni ye sebab mulut iols kalau uols semua kenal iols dalam ni uols tau kan iols sopan santun dan suka menjaga hati orang dan tak pernah mengguriskan hati sesiapa mahupun mengutuk orang....

sufie mandul ke?
Quote Carcosa 26-8-2020 01:57 PM
Dulu kalau org asyik tanya je bila meols nak ada anak, me'ols jwb Anak Tekak.
Skrg dah ada anak, tanya bila nak tambah lagi, meols tunjuk jari tengah betul2 di kornea mata org yg tanya tu terus
Quote nipskacang 26-8-2020 02:27 PM
Mak die masih mcm tu lagi ke huhu
Quote NekNgah 26-8-2020 02:38 PM
Tak tahu apa perkembangan aktiviti seni dia sebab asal keluar berita mesti pasal perkara peribadi.
Quote husna_amal 26-8-2020 03:04 PM
Mungkin lebih murah rezeki bila dapat restu si ibu.
Quote ashcroft86 26-8-2020 03:59 PM
husna_amal replied at 26-8-2020 03:04 PM
Mungkin lebih murah rezeki bila dapat restu si ibu.

Bukan mak heols psycho-bitch ke?
Quote matchstick 26-8-2020 04:23 PM
dudaberhias: sebelum apa2... iols luahkan apa forumer2 semua nak tanya.... bukan iols yang tanya ni ye sebab mulut iols kalau uols semua kenal iols dalam ni uols t ...


Panjang intro semata2 nk men-justify soalan pendek uols tu{:smile
Quote loladaily 26-8-2020 04:42 PM
Kucing syomel {:childlike{:childlike
Quote katibism 26-8-2020 06:33 PM
dudaberhias replied at 26-8-2020 01:55 PM
sebelum apa2... iols luahkan apa forumer2 semua nak tanya.... bukan iols yang tanya ni ye sebab mulu ...

Sopang santungnya uols...
Quote rosevelvet 26-8-2020 08:52 PM
dudaberhias replied at 26-8-2020 01:55 PM
sebelum apa2... iols luahkan apa forumer2 semua nak tanya.... bukan iols yang tanya ni ye sebab mulu ...

Choiii sis dud. Kiasan pnjg kt atas tu x menyucikan soalan longkang kt bwh
Quote nia_salina 26-8-2020 09:43 PM
kadang iolz tertanya tanya artis sendu ni bila pkp jadi apa dia buat ye nak tampung hidup ala t20 dia
Quote YomiuriLandMae 26-8-2020 09:45 PM
menantu dgn mertua x sebulu cmne nak ada anak..
Quote kiah_mai_pulak 26-8-2020 10:12 PM
oooo dh tu kita semua kat sini nk kena mggelabah teksssss ke tak ni?
Quote slyfynx 26-8-2020 10:52 PM
So, kene tau la die ade ps4?
Quote tootii 28-8-2020 09:57 AM
skrg ni mmg kalau  kawen setahun je dah asyik tanya bila nak ada anak ker ? kepochi sungguh derang2 ni kan ..

org dulu2 rilek2 jerk dpt anak 2-3 tahun lps kawen.. mak i pun 3 tahun kawen baru dpt kakak i .. chill2 je ..

sejenis yg mmg tak ada keja lain agaknya .. bizibodi tahap gaban !

Lihat semua komen(16)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-2-2023 03:47 AM GMT+8 , Processed in 0.087045 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top