CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Bunuh Kekasih Lepas Lakukan 'Perubatan Mistik' Kerana Hamil

26-8-2020 12:31 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 4266| Komen: 17

Description: Lelaki ditahan bersama rakannya masing-masing berusia 18 tahun kerana dipercayai membunuh teman wanitanya yang hamil enam bulan.
Lelaki ditahan bersama rakannya masing-masing berusia 18 tahun kerana dipercayai membunuh teman wanitanya yang hamil enam bulan.

Lapor Kompas seperti dipetik AWANI, mayat mangsa berusia 16 tahun itu ditemui dalam keadaan tangan berikat di sebatang sungai di Desa Rejo Agung, Kecamatan Tegineneng, Indonesia.



Gambar hiasan

Menurut polis, kejadian berlaku sekitar jam 8 malam (waktu tempatan) apabila suspek menjemput teman wanitanya itu bersama rakannya ke sebuah sungai.

Dia kemudian memujuk kekasihnya untuk melakukan 'perubatan mistik' dengan mengikat kedua-dua tangan sebelum menolak mangsa ke dalam sungai dan menenggelamkannya hidup-hidup.

Polis percaya motif pembunuhan itu dirancang suspek kerana enggan bertanggungjawab atas kehamilan mangsa. - CARI

Bagus

Marah
2

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (2 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mizkajura 26-8-2020 12:37 PM
Yennndon la lagi yg kau nak up cerita kat sini haha
Quote TomyamPuteh 26-8-2020 12:40 PM
Hendon mendonia
Quote dudaberhias 26-8-2020 12:41 PM
leluhur punya berita tiada yang mengejutkan... poker face je forumer2 dalam ni baca...
kalau berlaku di sini mau riuh sekampung...
Quote sarah82 26-8-2020 12:47 PM
Ya Allah.. Ikat tangan lepas tu lempar kat sungai.. Mmg nak bunuh dari awal
Quote KBW2 26-8-2020 01:34 PM
Syaitannya
Quote Carcosa 26-8-2020 02:01 PM
Baca tajuk je meols dah tau, ni mesti Yindon-Yindonan
Quote namichan 26-8-2020 02:30 PM
Sampainya hati diaa buat macam tuu
Quote husna_amal 26-8-2020 02:36 PM
Macam biasa berita rogol atau bunuh dari seberang.
Quote chinta89 26-8-2020 04:49 PM
sape dh hari tu komen nyk btl thread dari indon nih
Quote Suchi 26-8-2020 04:51 PM
Siannya, aritu pun sama kes kekasih ngandung dibunuh kejam gak.
Semuanya sbb tanak bertanggungjawab, kat sini dibiar je awek tu beranak sorang dan buang baby. Kat sana dibunuhnyaa kejam betui laaa
Quote Suchi 26-8-2020 04:53 PM
sarah82 replied at 26-8-2020 12:47 PM
Ya Allah.. Ikat tangan lepas tu lempar kat sungai.. Mmg nak bunuh dari awal

Kejam kan dia bunuh 2 nyawa.
Kalau kat obersi dah kena dakwa atas pembunuhan dua nyawa nih kalau tak silap.
Quote sarah82 26-8-2020 05:08 PM
Suchi replied at 26-8-2020 04:53 PM
Kejam kan dia bunuh 2 nyawa.
Kalau kat obersi dah kena dakwa atas pembunuhan dua nyawa nih kalau  ...

Betul.. 2 nawa dia bunuh.. Si ibu dsn anak dlm kandungan
Quote loladaily 26-8-2020 05:47 PM
Apesal sejak Covid ni. Leluhur mendonia tiap2 hari .
Quote Artemesiaa 26-8-2020 05:56 PM
Nampak sangat niat nak membunuh yang lain tu alasanya saja
Quote lavendernovella 26-8-2020 07:51 PM
Saikopat terasli nih
Quote jue10 26-8-2020 09:17 PM
Bodoh indon{:laugh
Quote papazola90 27-8-2020 01:21 PM
Dah sedap kau bunuh dia, memang bangang la

Lihat semua komen(17)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-2-2023 03:00 AM GMT+8 , Processed in 0.087346 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top