CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

"Saya Tak Tahu Lacur Budak Bawah Umur Satu Kesalahan."

25-8-2020 02:59 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 3824| Komen: 12

Description: Seorang wanita ditahan polis kerana dipercayai melacurkan dua orang gadis bawah umur.
Seorang wanita ditahan polis kerana dipercayai melacurkan dua orang gadis bawah umur.

Bagaimanapun wanita berusia 40 tahun itu memberi alasan tidak tahu ianya aalah satu kesalahan.


Kompas melaporkan, wanita dari Palembang itu mendalangi kegiatan tersebut di Bukit Kecil sejak dua bulan lepas.

Ketika ditahan dia mengakui menjadikan rumahnya sebagai lokasi persundalan.

"Mereka masih kecil (gadis yang dilacurkan), tetapi mencari pelanggan menggunakan aplikasi sembang. Tapi saya tidak tahu itu salah," katanya.

Gambar Hiasan
Ketua Unit Perlindungan Wanita dan Kanak-Kanak Polis Palembang, Irsan berkata,


"Setakat ini, jumlah mangsa yang berjaya diselamatkan masih dua orang.

"Namun, polis tidak menolak kemungkinan jumlah mangsa akan meningkat selepas siasatan dijalankan." -CARI

Bagus
2

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (2 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote buapakperut 25-8-2020 03:05 PM
takpaham la negara ni kenapa rakyaatnya pwnuh dengan kejahilan
Quote dudaberhias 25-8-2020 03:14 PM
palembang? orang melayu je sebenarnya situ omggg negara je indon...

kelas kau dah upgrade dari makcik jadi mak hayam...
Quote CatMiow 25-8-2020 03:17 PM
Bodoh....  Pesal tak sendiri je melacur.
Quote LautBiru52 26-8-2020 05:30 AM
Maknanya dia nak kate budak2 tu rela hati nak melacur la ni? Giler
Quote elzy 26-8-2020 07:57 AM
Lacur nenek kau tu pun salah, bego lu!
Quote husna_amal 26-8-2020 09:19 AM
Alasan entah apa2, macam tak sekolah.
Quote bulan_gerhana 26-8-2020 09:26 AM
alasan semata2... indon dan kedu***an berpisah teda....

byk je org yg bagi alasna x tau..konon bole lepas dari tindakan agaknya...
Quote niena90 26-8-2020 09:33 AM
Gila ape tak tahu melacurkan org tu salah!? Ko baru keluar gua tggl dgn monyet ke selama ni?
Quote ell768 26-8-2020 09:45 AM
kenapa ko x jual diri ko sendiri je setan??buat2 tak tau pulak..elok hukum gantung je indon spesis mcm ni
Quote beni_nikaido 26-8-2020 01:56 PM
pala bana dia la
Quote gadget 26-8-2020 01:57 PM
INDON SIAL SENGKEK BODOH
Quote Harley_Quinn 3-9-2020 05:02 PM
Pelacuran tu memang dah salah ape kejadahnya x tau? X kisah tua muda jantan betina dah nmanya pelacuran mmg salah.

Lihat semua komen(12)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-12-2022 03:33 AM GMT+8 , Processed in 0.081407 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top