CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Polis Tahan 5 Lelaki Pasang Bendera Terbalik Pada Lori Sampah

25-8-2020 02:28 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 2466| Komen: 6

Description: Lima individu ditahan atas dakwaan pemasangan Jalur Gemilang terbalik pada lori sampah di Bandar Country Homes, Rawang, semalam.
Lima individu ditahan atas dakwaan pemasangan Jalur Gemilang terbalik pada lori sampah di Bandar Country Homes, Rawang, semalam.

Harian Metro melaporkan, mereka ditahan adalah empat pekerja syarikat sisa pepejal dan seorang pemandu lori selepas polis menerima laporan daripada lelaki yang melalui hadapan masjid di lokasi berkenaan pada 9.40 pagi.



Kredit foto: YouTube

Kata Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner Arifai Tarawe, pengadu memberhentikan lori itu dan menegur pemandunya serta merakam insiden berkenaan yang kemudian dimuat naik ke media sosial sebelum membuat laporan polis.

Berikutan itu, polis menahan lelaki tempatan berusia 48 tahun yang juga pemandu lori sampah berkenaan serta empat pekerja lelaki warga Bangladesh berusia antara 30 hingga 43 tahun untuk siasatan lanjut.

Difahamkan, kes akan disiasat mengikut Seksyen 504 Kanun Keseksaan dan Seksyen 14 Akta Kesalahan Kecil 1955 dan Seksyen 15(1) (c) Akta Imigresen 1959/63. - CARI





Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote gadget 25-8-2020 02:33 PM
mesti kelin* sial ni, takpun indon sial yg kerja pecacai angkut najis...saje provoke...dasar indon miskin sengkek
Quote dizekni 25-8-2020 02:49 PM
Unsur anti negara terus diperangi ke akar umbi

thumbs up
Quote husna_amal 25-8-2020 03:12 PM
Lain kali tak payah tunjuk patriotik sangat. Walhal bukannya orang Malaysia pun.
Quote dudaberhias 25-8-2020 03:17 PM
should we change our flag design?
petak biru letak tengah2...
nak tengok kot2 ada lagi yang bangang tak tahu bendera negara pasang macam mana.. mana satu atas mana satu bawah....
Quote dudaberhias 25-8-2020 03:19 PM
masa kali pertama belajar pendidikan seni dulu.. .tak ingat tahun bila... benda pertama kami belajar melukis adalah bendera... memang banyak yang berterabur lukisannya ye la budak2 melukis... tapi takde yang terbalik pun nokkkk... taktau la yang pasang bendera ni iq berapa digit..
Quote ~boolean 25-8-2020 03:44 PM
dudaberhias replied at 25-8-2020 03:19 PM
masa kali pertama belajar pendidikan seni dulu.. .tak ingat tahun bila... benda pertama kami belajar ...

kat sekolah dulu, paling2 bodoh pun lukis bucu bintang tak cukup 14...tapi tak pernah lah bodoh sangat sampai terbalik kotak biru ke kanan, ke bawah...

ini yang tua bangka kubur dah memanggil pulak yang boleh tunggan terbalik pasal bendera..
bodoh pekat..



Lihat semua komen(6)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-12-2022 04:33 AM GMT+8 , Processed in 0.235201 second(s), 36 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top