CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Bunuh Ibu, Biarkan Mayat Mereput Dalam Bilik Air

24-8-2020 05:10 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 3137| Komen: 14

Description: Seorang remaja berusia 19 tahun di Madrid membunuh ibunya ketika sekatan perintah pergerakan.
Seorang remaja berusia 19 tahun di Madrid membunuh ibunya ketika sekatan perintah pergerakan.

Tanpa rasa bersalah, dia dengan selamba meneruskan kehidupan sehariannya seperti tiada apa yang berlaku.


Daily Mirror menyatakan, Teri juga membiarkan mayat ibunya, Ana, 45 di dalam bilik mandi selama kira-kira empat bulan.

Bau busuk mayat ibunya yang mereput dihidu oleh jiran yang tinggal di pangsapuri sama.

Menurut sumber lagi, Teri memberitahu ibunya akan pulang ke rumah tak lama lagi jika ditanya jiran tentang keberadaan Ana.

Ana (kiri) bersama anaknya, Ana, Foto: Daily Mirror
Segala-galanya terbongkar apabila Teri memberitahu rakannya bahawa dia sudah menikam Ana sampai mati.


Dia kemudiannya bertindak melaporkan kejadian berkenaan kepada pihak berkuasa sebelum polis datang menyerbu rumah tersebut.

Teri dan teman lelakinya ditahan kerana disyaki membunuh Ana.

Difahamkan, selama ini Teri dan teman lelakinya tinggal bersama Ana di rumah tersebut. -CARI
1

Bagus
2

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (8 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote djzara81 24-8-2020 06:05 PM
Psiko minah ni. Mcm mana bole thn bau busuk mayat ibunya.
Quote Kurex 24-8-2020 06:25 PM
Ingatkan orang ni bertudung.   Kalau bertudung habislah urban berkerak maki hamun
Quote dudaberhias 24-8-2020 06:37 PM
kesian maknya...
elok la masuk dalam anaknya...
kalau boleh terkambus sekali hidup2...

mesti jenis garik nak kuarantin serumah dengan jejan dia...
Quote mizkajura 24-8-2020 09:07 PM
Nak memburit Sanggup bunuh mak sendiri.mg sejenis bangsat
Quote Supersirap 24-8-2020 11:14 PM
Masalah mental lah budak ni, gila apa
Quote awenda507 25-8-2020 12:07 AM
Bahaya btl org zmn nijam.
Quote liyamariska 25-8-2020 12:24 AM
Making lama making ramai manusia bermasalah mental...
Quote pasa 25-8-2020 12:34 AM
Kokesen kalau dh gila kalah blek punya biol.

Ad berita 1975 sampai 1986 merogol kokesen jugak.

Yg blek kes rogol suruh mangsa basuh pap pap dan melompat nak hilang kan DNA.

Quote ayra.e 25-8-2020 02:33 AM
Kental hati kau  sis
Quote any42 25-8-2020 02:43 AM
mcm mna mkn tido hdap bau bsuk myat. bau bsuk bngkai cicak pun dah rsa nk muntah pengsan. kejamnya bnuh mak sndri.
Quote husna_amal 25-8-2020 10:24 AM
Otak tak betul ni, lepas tu boleh pula tahan bau busuk macam tu.
Quote mizruncing 25-8-2020 10:51 AM
ape laa sanggup bunuh mak sdri
Quote Artemesiaa 25-8-2020 12:03 PM
Orang mental je yang sanggup buat macam tu
Quote Burong_Hantuk 25-8-2020 12:21 PM
kes saiko nih....apa pun RIP

Lihat semua komen(14)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-12-2022 04:20 AM GMT+8 , Processed in 0.079202 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top