CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Lihat artikel

Safiey Illias Buat Pembedahan Naikkan Kening

23-8-2020 04:42 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 22661| Komen: 131|Original author: Oleh: Saiful

Description: Safiey Illias buat pembedahan menaikkan kening dengan kos anggaran RM30,000.
Safiey Illias buat pembedahan menaikkan kening dengan kos anggaran RM30,000.

Usahawan kosmetik ini katanya menjalani prosedur tersebut akibat kegagalan prosedur pemindahan lemak di dahi yang dibuat sebelum ini oleh doktor yang tak bertauliah.


Foto: Harian Metro
"Pembedahan yang saya nak buat ini sangat terkenal dalam kalangan selebriti Hollywood. Jadi, saya nak buat macam mereka. Tambahan pula, prosedur pemindahan lemak di dahi daripada doktor tidak bertauliah sebelum ini membuatkan kening saya tidak berada pada postur tulang kening seorang manusia normal.

"Akibat kegagalan itu, lemak berpindah ke kening dan kening jatuh menyebabkan kelopak mata saya turut kelihatan berat dan sayu akibat lemak berlebihan di kelopak mata. Disebabkan itu saya perlu melakukan proses ini bagi menaikkan semula kening," katanya kepada Harian Metro.


Foto: IG
Tambah penyanyi Syinta Gila ini, dia langsung tak serik untuk melakukan pembedahan kosmetik.

"Tidak ada istilah serik dalam diri saya termasuk juga dalam soal kecantikan. Lagipun apa saya buat ini adalah untuk membetulkan kesilapan prosedur sebelum ini.

"Kali ini pembedahan akan dibuat oleh doktor pakar mata bukan doktor estetik. Masyarakat kena jelas perkara ini dan jangan buat kesilapan seperti saya," tambahnya. -CARI

1

Bagus
1

Marah
1

Terkejut

Sedih
5

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (9 people)

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote RatuDunia94 23-8-2020 04:45 PM
Lantak sheols lah nk menjahamkan muka pun.. bukan guna duit iols.. yg jahanam pun muka sheols.
Quote kaseh80 23-8-2020 04:48 PM
Buat mcm mane pun tetap jantans
Quote innocent_me 23-8-2020 04:49 PM
Kalau dapat balik cantik macam dedulu pun dh hokee..
Quote TomyamPuteh 23-8-2020 04:55 PM
Dan saffi myambung lg knyataannya.. . Syinta cuma akn stop buat pembedahan bila Syinta mati je
Quote gummiebear 23-8-2020 05:08 PM
Tak habis2 lagi ke operate sana sini tu.. cantiknya tak jugakk
Quote LadyCarefree 23-8-2020 05:16 PM
Knape asyik nk bg mereka ni perhatian?
Quote sharlenetexas 23-8-2020 05:33 PM
Huduhnya

Quote buapakperut 23-8-2020 05:38 PM
dh mcm flowerhorn
Quote lavendernovella 23-8-2020 05:41 PM
Allah dah bagi elok2 tubuh badan hang, sihat tersusun sempurna elok cantik terletak sejak penzahiran dalam rahim ibu hingga keluar kedunia. ... ..  {:cryrun
Quote sarah82 23-8-2020 05:59 PM
Masuk awal.. Sat g aku masuk pulak sebab nak baca komen.. Hahahaha.
Quote putericahaya999 23-8-2020 06:01 PM
Syanteeekkkkk keee
Quote ReginaGeorge 23-8-2020 06:03 PM
Sedih ya.. Dah habis ratus ribu pon muka masih boboy. Keras..
Quote cicicumel 23-8-2020 06:04 PM
wartawan bodoh mana yg up cerita dia dlm harian metro hari ni? siap muka depan lagi.
Quote kepingbewok 23-8-2020 06:05 PM
sia2 pelaburan kau safiee.tetap tak cantik bahkan makin buruk.eloklah kau saman doktor kau tu.
Quote Normabaru 23-8-2020 06:08 PM
Hrp mati di meja bedah.. Br serem yg lain2.hehe
Quote beta_carotene 23-8-2020 06:10 PM
RatuDunia94 replied at 23-8-2020 03:45 PM
Lantak sheols lah nk menjahamkan muka pun.. bukan guna duit iols.. yg jahanam pun muka sheols.

exactly my first thought even sblm baca post uols ni

lantakla ko pondan, nk menjahanamkan muka smpai hancur lebur pun
Quote Pavlovaku 23-8-2020 06:16 PM
Lantaklah kau..tetap rupa jantan
Quote olaoli 23-8-2020 06:23 PM
Nak buat ovari je kau tak lepas lepas syintagila oiiiii
Quote Belibis 23-8-2020 06:28 PM
Kalau enjin Ysuku pun boleh jahanam asyik buka pasang,buka pasang,apalagi muka mu Pie wehh.

Lihat semua komen(131)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-8-2022 04:19 PM GMT+8 , Processed in 0.090614 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top