CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Mawar Rashid Kini Berhijab

22-8-2020 12:46 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 15188| Komen: 80

Description: Ramai dah artis berhijrah dari seksi kepada tampil memakai tudung.
Ramai dah artis berhijrah dari seksi kepada tampil memakai tudung.

Kali ini ramai yang gembira dengan keputusan Mawar Rashid untuk berhijab dan menutup aurat.


Foto: IG
Perkara itu dimaklumkannya melalui Instagram.

Pelakon ini mula memakai tudung pada Jumaat lepas bersempena Awal Muharam.



Isteri kepda Raf Yaakob ini turut meinta doa daripada orang ramai agar dirinya sentiasa istiqamah dalam penghijrahannya.

“Muharram 2, 1442. Berkat hari Jumaat, penghijrahan Mawar telah pun bermula Doakan Mawar sentiasa beristiqomah untuk sentiasa mendapat keredhaan Allah SWT. Amin,” tulisnya.




Tengok di Instagram, gamb2nya yang tidak memakai tudung sudah pun dipadam.

Di ruangan komen, berita ini disambut baik oleh peminat dan rakan-rakan artis. -CARI
3

Bagus
1

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (8 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Kurex 22-8-2020 12:47 PM
Tak kenal...
Btw kalau retis pakai tudung memang ianya sesuatu yg cukup besar dalam industri seni hiburan Malaysia yg kelam ni
Quote belilies 22-8-2020 12:54 PM
Kesian.... Pakai tudung semata mata nak validation daripada masyarakat {:smile
Quote nura19 22-8-2020 01:11 PM
Moga istiqamah...patut la bberapa bln ni nmpk bertutup ckit even x full lg...manis die..moga pkai yg btul2 mnutup aurat nya...
Quote VuJiE 22-8-2020 01:18 PM
mawar ni sama mcm emma maembong, lg lawa kalau x bertudung
Quote krustykrab 22-8-2020 01:23 PM
Muka laki dia tu hensem dan senonoh lg dr abg dia..
Quote RatuDunia94 22-8-2020 01:27 PM
To be honest muka sheols x lawo pakai tudung..
Quote ~boolean 22-8-2020 01:29 PM
bila pakai tudung nampak muka mak datin orka..lagi manis..

bila freehair nampak birah
Quote dudaberhias 22-8-2020 01:32 PM
tak lawa bila dia pakai tudung... tak pasti lah kenapa... mungkin sebab mata dia macam katak puru..
Quote naina 22-8-2020 01:41 PM
Hahah. Komen masing2...
Quote Lailerthee 22-8-2020 01:45 PM
Boleh x pakai betul2 jgn nak ikut sgt kak ipar tu pakai tudung telinga la tekeluar rambut keluar
Quote kiah_mai_pulak 22-8-2020 02:11 PM
marketing strategy ke apa ni? 2-3 tahun nnti produk tak laku, terbang lah tudung tu...
Quote aemon 22-8-2020 02:22 PM
anak raf yg dua org tu pekat ikut muka maria.
Quote de_ikea 22-8-2020 02:24 PM
Hadoila komen memasing
Quote Maria_Juana 22-8-2020 02:58 PM
Moga istiqomah... Dan tak pakai baju bonjol bonjol.. pakai tudung senang.. nak istiqomah nya tu yang susah kan..
Quote siputpepel 22-8-2020 03:09 PM
Alhamdulillah. Hijrah di tahun baru. semoga istiqomah
Quote barfi 22-8-2020 03:15 PM
Muka dia mmg muka pure Thailand. Mmg muka stok2 heroin Thai sungguh
Quote awenda507 22-8-2020 03:27 PM
Alhamdulillah. Moga istiqomah ya
Quote mizkajura 22-8-2020 03:47 PM
Alhamdulillah. Sok sok lusa jgn gatai bijik p bukak tudun Tu...... Babab bijik Tu nanti
Quote JiEunTak 22-8-2020 03:50 PM
Soalan jujur: kenapa org Islam bila buat benda yg dituntut dalam Islam dia cakap berhijrah? I mean ... Benda tu mmg wajib kan...?

Lihat semua komen(80)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-10-2022 12:03 AM GMT+8 , Processed in 0.079364 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top