CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

"Bikin Lucu!"-Pertandingan Tenung Gambar Bekas Kekasih Paling Lama

18-8-2020 02:24 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 5128| Komen: 32

Description: Empat orang pemuda berjaya menarik perhatian ramai apabila menyertai pertandingan merenung gambar bekas kekasih paling lama.
Empat orang pemuda berjaya menarik perhatian ramai apabila menyertai pertandingan merenung gambar bekas kekasih paling lama.

Menerusi gambar yang menjadi tular itu, pemuda-pemuda terbabit dilihat sedang duduk di kerusi sambil memegang gambar bekas teman wanita masing-masing.


Menurut Tribun News, pertandingan tersebut sebenarnya diadakan untuk suka-suka sahaja.

Foto: IG anam_chenel
Lebih lucu lagi apabila kesemua pemuda itu kelihatan tenang menatap gambar mantan yang dicetak di atas kerta bersaiz A4.

Namun ada juga yang sempat menutup muka kerana tidak sanggup meneruskannya.

Foto: IG anam_chenel
Netizen yang melihatnya terhibur melihat gelagat masing-masing.

Menurut sumber lagi, pertandingan itu diadakan bersempena sambutan Ulang Tahun Kemerdekaan Indonesia yang ke-75. 

Di sana kebiasaannya setiap daerah akan menganjurkan pelbagai pertandingan untuk memeriahkan suasana. -CARI
2

Bagus
3

Marah
3

Terkejut
3

Sedih
3

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (18 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote lipans 18-8-2020 02:32 PM
ulangtahun kemerdekaan, tapi masih tak merdeka dari ex.

dirgahayuuu...
Quote Xim 18-8-2020 02:37 PM
Kalau aku,takut kena maki je ex tu....eh eh...move on dah
Quote husna_amal 18-8-2020 02:50 PM
Kelakar, harap bekas kekasih boleh rujuk balik lepas ni.
Quote haryatie 18-8-2020 03:04 PM
eeeee x kosa laaaaa
Quote Normabaru 18-8-2020 03:09 PM
Yg masih ada perasaan je xle tatap.. Yg dh move on xheran ape daaahehe
Quote mizruncing 18-8-2020 03:30 PM
kahkah yindon ni ape ade hal kan. sedangkan 2 jam tak buat apa2 kat u tube pn dh boleh buat duit
Quote Kurex 18-8-2020 03:33 PM
Indon ni kan suka betul buat perkara lagha
Quote Artemesiaa 18-8-2020 03:37 PM
Siap berpiala tu, yang nengoknya pun budak2 je
Quote lolen 18-8-2020 03:57 PM
Artemesiaa replied at 18-8-2020 03:37 PM
Siap berpiala tu, yang nengoknya pun budak2 je

hahahahahahhaahhaahaa aku terhibur dgn komen ni
Quote gadget 18-8-2020 03:59 PM
INDON MEMANG BODOH...buat benda yg tak menjana minda dan pendapatan...tu yg negara ko miskin sengkek...

ps: teringat indon yg duk depan kamera 2 jam kat youtube tu..
Quote TomyamPuteh 18-8-2020 04:01 PM
Normabaru replied at 18-8-2020 03:09 PM
Yg masih ada perasaan je xle tatap.. Yg dh move on xheran ape daaahehe

Btul tu. Dh putus tu putus je la. Buat apa
nk simpan2  lagi perasaan bgai.
Quote TomyamPuteh 18-8-2020 04:02 PM
Buang masa je la. Tah2 bekas kekasih tu dh kawin beranak pinak
Quote swateng1 18-8-2020 04:13 PM
yang aneh2 jaaa nak dibuat punnn
Quote Normabaru 18-8-2020 04:14 PM
TomyamPuteh replied at 18-8-2020 04:01 PM
Btul tu. Dh putus tu putus je la. Buat apa
nk simpan2  lagi perasaan bgai.

Hehe.. Btw kaka norm pon suka mkn tomyam puteh.. Xgemar sgt yg merah2 tu.. Puteh nye xde pewarna and senang cari lauk.. Yummmsss sedapppppnyeeeee
Quote missfaris 18-8-2020 04:23 PM
Hahahahaha hahahahaha jangan la kantoikan diorang
Quote TomyamPuteh 18-8-2020 04:25 PM
Normabaru replied at 18-8-2020 04:14 PM
Hehe.. Btw kaka norm pon suka mkn tomyam puteh.. Xgemar sgt yg merah2 tu.. Puteh nye xde pewarna a ...

Iolls membygkn yg tom yam merah tu byk Sgt perasa. Tu yg x brapa nk gemar tu wpon yg putih tu pon sama gak la byk perasanya
Quote dewi_rina 18-8-2020 04:36 PM
Peserta nya pun 4 orang je, sama banyak dengan penonton
Quote ellez 18-8-2020 04:45 PM
Macam2 lah belah sana tu..
Haishh
Quote brego 18-8-2020 04:52 PM
pertandingan memikul bini sambil berlari

[youtube]WafPSoICbPg[/youtube]

Lihat semua komen(32)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-7-2022 06:41 AM GMT+8 , Processed in 0.071963 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top