CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Antarabangsa Lihat artikel

"Terasa Dibelai-belai Sebelum..." - Anak Ahmad Dhani Nyaris Dicabul Guru Lelaki

18-8-2020 11:47 AM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 9989| Komen: 26|Original author: Oleh: LilRose

Description: Sangat mengejutkan apabila anak Ahmad Dhani, Al Ghazali mendedahkan hampir menjadi mangsa cabul guru lelakinya.
Sangat mengejutkan apabila anak Ahmad Dhani, Al Ghazali mendedahkan hampir menjadi mangsa cabul guru lelakinya.

Al Ghazali berkongsi kisah itu menerusi saluran YouTube Derry Sulaiman dan Sahabat selepas ditanya sama ada pernah menerima pengakuan cinta daripada lelaki. Katanya, dia pernah hampir menjadi mangsa cabul.



Kredit foto: IG

Kejadian itu berlaku selepas tamat sesi pembelajaran di kediaman mereka usai menyaksikan World Cup, di mana guru berkenaan tidur sekatil dengannya.

"Jam 6 pagi, saya dah nak tidur tapi belum terlelap. Kemudian terasa tubuh dibelai, tapi saya membiarkan dulu kerana mahu melihat sejauh mana dia berkelakuan begitu."

Jelas Al Ghazali, dia membiarkan hinggalah terasa tangan gurunya mahu menyeluk ke dalam seluarnya sebelum berpura-pura mimpi buruk dan menyiku lelaki berkenaan.




Kelihatan Ahmad Dhani turut terkejut dengan pendedahan anaknya itu. - CARI
2

Bagus
3

Marah
4

Terkejut
2

Sedih
3

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (16 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote manehnya 18-8-2020 11:51 AM
Hensem lah yg ini
Quote RatuDunia94 18-8-2020 11:59 AM
Muka heols mcm CR. Tp hensem lg heols iols rasa..
Quote Cumikucingku 18-8-2020 12:22 PM
Mak dia sape ...

Klu ikut baka bapak dia mcm x keluar rupa hensem gini.
Quote Themilo 18-8-2020 12:50 PM
Cumikucingku replied at 18-8-2020 04:22 AM
Mak dia sape ...

Klu ikut baka bapak dia mcm x keluar rupa hensem gini.

mak dia maya ratu, teman tapi mesra
Quote Sazida 18-8-2020 01:08 PM
Hensemmm budak ni. Yg nyanyi lagu aku bukan superman tu ke?
Quote TomyamPuteh 18-8-2020 01:09 PM
Mntk kurex msk mengadap utk check gaydar beliau...
Quote gummiebear 18-8-2020 01:18 PM
Helokk yachh
Quote eyansss 18-8-2020 01:34 PM
hensem kejadiannya...  macam ronaldinho ke hapa nama footballer tu...
Quote djzara81 18-8-2020 01:46 PM
Anak2 Ahmad Dhani semuanya ganteng2.
Quote husna_amal 18-8-2020 02:37 PM
Biar belai2 dulu kalau syok teruskan kalau tak syok tu yang dia halang
Quote farlis 18-8-2020 02:38 PM
Mmg helok anak2 diorang ni.. Which one yg ada kes bwk kete eksiden tu???
Quote swateng1 18-8-2020 04:35 PM
Cumikucingku replied at 18-8-2020 12:22 PM
Mak dia sape ...

Klu ikut baka bapak dia mcm x keluar rupa hensem gini.

bapak dia masa muda hellokkkk tau. cuba u ols google
Quote swateng1 18-8-2020 04:38 PM
eyansss replied at 18-8-2020 01:34 PM
hensem kejadiannya...  macam ronaldinho ke hapa nama footballer tu...

ronaldinho.jpg

nahh ronaldinho
Quote swateng1 18-8-2020 04:43 PM
Themilo replied at 18-8-2020 12:50 PM
mak dia maya ratu, teman tapi mesra

pastu kawan mak dia plak caras bapak dia kan? si mulan jameela tu
Quote mieymiey 18-8-2020 05:21 PM

HAHAHAHAHA bongok tergelak iols
Quote mieymiey 18-8-2020 05:22 PM
swateng1 replied at 18-8-2020 04:43 PM
pastu kawan mak dia plak caras bapak dia kan? si mulan jameela tu

Si Mulan ada anak tak dengan Dhani ni?
Anak heols dengan Maya semua lelaki kan?
Maya kahwin baru ni dah ada anak?
Haaaa gitchu soalan iols bertubi-tubi yach!
Quote gold_teeth 18-8-2020 09:34 PM
mieymiey replied at 18-8-2020 05:22 PM
Si Mulan ada anak tak dengan Dhani ni?
Anak heols dengan Maya semua lelaki kan?
Maya kahwin bar ...

Rsnya ada.. pompuan
Quote alesandra 18-8-2020 10:36 PM
muka mengikut maia sangat kan
Quote mizkajura 19-8-2020 07:38 AM
hensem mmmg gay hunting hahahahaha

Lihat semua komen(26)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-7-2022 05:08 AM GMT+8 , Processed in 0.076255 second(s), 32 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top